Meestal zijn we niet metalig genoeg (hetgeen ik wel plezierig vind, we zijn ook meer een rockband)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:47 schreef JanaX het volgende:
ahatja das weer te metalig voor mij
(damn ik luisterde vroeger gewoon black metal
)
Bijna in ons straatje dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Kep alleen Combat Wounded Veteran en One Dead Three Wounded, beide Grindcore bands..
Dat ben ik zelfsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
sXe (hier op 't forum) zit ook bij jou in de band toch?
Dus jullie waren 3 gore marokaanse jongens met blingbling hiphop disco kleding die vriendinnen van me lastig gingen vallen ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wij waren al lang daarvoor binnen hoor...
Ik heb het gisteren gekeken, mét geluid deze keer fixers, inderdaad wel een lollig reportage en die band pastte er helemaal niet bij eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef Fixers het volgende:
Ow struikel net over de reportae van de zondagmiddag lolita party in de ekko gemaakt door TED. Ik was er wel, maar heb mezel niet gespot..... http://www.ted.nl/v5/?item=388
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:32 schreef misantropia het volgende:
[..]
Dus jullie waren 3 gore marokaanse jongens met blingbling hiphop disco kleding die vriendinnen van me lastig gingen vallen ?
sterf dan maar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |