Wij waren al lang daarvoor binnen hoor...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef misantropia het volgende:
en op een gegeven moment kwamen er zelfs gore marokkanen binnen lopen![]()
![]()
![]()
Pieter was weer lekker bezig?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef OFfSprngr het volgende:
The Peoples Republic Of Europe was beter dan verwacht
Jup, Kratje speelde erg goed on-stage en achter de mixer.quote:
grendel beter? kan je niet menen. DIe vent verneukte hoogst persoonlijk zijn eigen nummers. Vooral zombienation was echt waardeloos terwijl dat een van mijn favorieten is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vond Welle:erdball vele male beter dan Combichrist, Grendel was ook een stuk beter.
naja, misschien ben ik wel een te grote fan van combichrist om het niet leuk te vindenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Hij was zeker niet goed die avond maar toch wel nog beter dan Combichrist welke ik kwalitatief de hoogste verwachting van had (samen met Welle:erdball, maar dat lijkt me heel lastig om niet strak te spelen).
Ik ben alleen op zaterdag geweest, dus Faderhead helaas niet gezien. Heb wel de cd en die is helemaal geweldig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik begin heel erg verliefd te worden op de muziek van Faderhead trouwens. Ik had al wat gehoord voor ik naar Summer Darkness ging, via vriendlief. Maar damn! Wat een geile geweldige fantastische muziek.
En die waren er ook..quote:
Ja dat weet ik, ik was er zelfs 1 van.quote:
The Woundedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:37 schreef JanaX het volgende:
mag ik vragen voor welk bandje je op het podium stond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |