abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40816906
Het was leuk, alleen de 7 inch after-party was K U T

de muziek was gewoon mainstream troep, de zaal zat ineens vol studenten eitjes, de DJ kende geen 1 new wave band en op een gegeven moment kwamen er zelfs gore marokkanen binnen lopen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:41:16 #62
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40818116
Dat was zaterdag toch?,.. ik dacht dat er Electroclash kwam maar dr kwam alleen bullshit, ben toen richting de Helling gegaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40821274
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef misantropia het volgende:
en op een gegeven moment kwamen er zelfs gore marokkanen binnen lopen
Wij waren al lang daarvoor binnen hoor...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:27:00 #64
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40821645
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef OFfSprngr het volgende:
The Peoples Republic Of Europe was beter dan verwacht
Pieter was weer lekker bezig?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:37:08 #65
117776 OFfSprngr
pi_40825946
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pieter was weer lekker bezig?
Jup, Kratje speelde erg goed on-stage en achter de mixer.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_40826630
en oh oh oh oh wat beukte Combichrist toch weer lekker
(toch wel het vermelden waard!!)
beetje afknapper dat het zondag al om half 1 afgelopen was
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_40829770
combichrist vond ik eigenlijk net zoals toen ik ze zag bij het waterfront in rotterdam enorm bagger!
onstage lijkt het gewoon nergens op, vocals zijn alles behalve hetgene op cd.

ben na 15 minuten van cc richting de helling gegaan waar net soman begon! en dat was pas echt gaaf! heerlijke bak industrial/noise geweld!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:40:35 #68
117776 OFfSprngr
pi_40829973
Mja, achteraf gezien had ik ook beter naar Soman en Stromkern kunnen gaan, ben net zo bekend met zn eigen tracks maar zn remixes zijn wel vet, Stromkern heb ik de laatste 3 nummers mee gepakt, 't zat er natuurlijk ook zwaar in dat het onwijs lang zou duren voordat iedereen buiten was na Combichrist en met al die mafkezen die naar het andere feest kwamen.
Maar goed, ik vond Combichrist ook wel wat tegenvallen, echt bagger was het niet maar om het goed te noemen is ook wel wat te veel.
.
.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:41:01 #69
8885 moralia
Grip op je zak
pi_40829988
Ik was ook op Summer Darkness. Alleen vrijdagavond in Tivoli, net als vorig jaar toevallig, en ik heb een prima avond gehad. Fijne concerten en heel fijn oude vrienden en bekenden weer gesproken. Kortom gewoon weer voor herhaling vatbaar hoewel het natuurlijk wel afhangt van wie en wat er waar speelt.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_40844025
naja, ik vond COmbichrist erg plezierig. en de paar nummers van Welle Erdball ook
op naar 2 sep voor Baroeg Open Air
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:52:54 #71
117776 OFfSprngr
pi_40844572
Ik vond Welle:erdball vele male beter dan Combichrist, Grendel was ook een stuk beter.
.
.
pi_40844625
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vond Welle:erdball vele male beter dan Combichrist, Grendel was ook een stuk beter.
grendel beter? kan je niet menen. DIe vent verneukte hoogst persoonlijk zijn eigen nummers. Vooral zombienation was echt waardeloos terwijl dat een van mijn favorieten is.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:34:19 #73
117776 OFfSprngr
pi_40846209
Hij was zeker niet goed die avond maar toch wel nog beter dan Combichrist welke ik kwalitatief de hoogste verwachting van had (samen met Welle:erdball, maar dat lijkt me heel lastig om niet strak te spelen).
.
.
pi_40851048
Grendal was niet helemaal goed omdat het technisch weer eens verneukt was, halverwege het optreden viel zn overdrive uit (dat ding dat zn stem vervorm)
pi_40851210
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Hij was zeker niet goed die avond maar toch wel nog beter dan Combichrist welke ik kwalitatief de hoogste verwachting van had (samen met Welle:erdball, maar dat lijkt me heel lastig om niet strak te spelen).
naja, misschien ben ik wel een te grote fan van combichrist om het niet leuk te vinden

heb jou ook nog zien staan trouwens met je puntige hanekam =)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:46:49 #76
117776 OFfSprngr
pi_40852488
Hehe, was ff naar me toe gekomen net als van allemaal mensen die dat deden die ik absoluut niet kende maar wel vaag ergens van inet.
.
.
pi_40864436
Ik begin heel erg verliefd te worden op de muziek van Faderhead trouwens. Ik had al wat gehoord voor ik naar Summer Darkness ging, via vriendlief. Maar damn! Wat een geile geweldige fantastische muziek.
pi_40876734
Doe mij toch maar echte bandjes
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:05:32 #79
39158 confined
breaking the waves
pi_40880249
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik begin heel erg verliefd te worden op de muziek van Faderhead trouwens. Ik had al wat gehoord voor ik naar Summer Darkness ging, via vriendlief. Maar damn! Wat een geile geweldige fantastische muziek.
Ik ben alleen op zaterdag geweest, dus Faderhead helaas niet gezien. Heb wel de cd en die is helemaal geweldig!

Diorama op zaterdag was trouwens supergaaf. De sfeer was top, iedereen deed mee, op het podium hadden ze er zichtbaar veel plezier in. Als ze weer in Nederland zijn, moet ik ze zeker weer zien. De set was nu vrij stevig, maar ik wil nog altijd Leaving Hollywood een keer live horen...
pi_40886013
hier vind je van bijna elk programma-onderdeel wel een recensie en veel mooie foto's
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:57:57 #81
117776 OFfSprngr
pi_40888246
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Cynic het volgende:
Doe mij toch maar echte bandjes
En die waren er ook..
.
.
pi_40902173
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En die waren er ook..
Ja dat weet ik, ik was er zelfs 1 van.
Ik bedoel alleen dat die elektro dingen niet mijn kop thee zijn.
Nouja, ieder zijn meug.
It has to mean something
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:43:36 #83
117776 OFfSprngr
pi_40902991
Ik vind dat iets electronisch net zo goed een band kan zijn al begrijp ik wel dat er een hele vaage scheidslijn tussen zit bv, is een band van 1 persoon ook wel eigenlijk echt een band en niet een muziekant/artiest?
.
.
pi_40903582
Ja natuurlijk zijn dat ook wel gewoon bands.
Alleen niet "mijn" bands. Ik zie graag dat alles wat ik hoor ook echt door de muzikanten wordt gespeeld, da's alles.
It has to mean something
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:19:31 #85
117776 OFfSprngr
pi_40903899
Daar kom je wel voorbij.
.
.
pi_40908025
idd, zo was ik "vroeger" ook, inmiddels intereseert het me geen hol meer, als het maar donker en aggresief is
pi_40908856
Haha, nee mij zal je niet gauw op een podium tegenkomen zonder drummer enzo.
Voel me altijd een beetje genept dan...
Ben ik net iets te veel muzikant en te weinig donker en agressief voor dan waarschijnlijk, hehe
It has to mean something
pi_40908993
mag ik vragen voor welk bandje je op het podium stond?
pi_40909121
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:37 schreef JanaX het volgende:
mag ik vragen voor welk bandje je op het podium stond?
The Wounded
Dat was op zaterdag voor Moonspell.
It has to mean something
pi_40909201
whehe, verkeerde topic
It has to mean something
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: