Ik heb ze gewoon per zaal in alphabetische volgorde gezet. Er is nog geen tijdschemaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef knars het volgende:
Moonspell en Welle: Erdball die na elkaar spelen? lijkt me wel een zeer aparte overgang. Wel de moeite waard om de aanschaf van een kaartje te overwegen voor die avond in de tivoli.
Dat is toch niet echt veel kleiner? Volgens mij ongeveer evenveel optredens hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:47 schreef JanaX het volgende:
zit net ff te kijken naar vorig jaar:
-knip-
Nou weet ik wel dat cees(cybercase) minder feesten en dergelijke gaat organiseren, dus mischien daarom zon kleine line-up dit keer?
JanaX heeft wel een puntje, de line-up is wel matiger dit jaar..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt veel kleiner? Volgens mij ongeveer evenveel optredens hoor
Ligt eraan hoe je het bekijkt, dit jaar ken ik meer namenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
JanaX heeft wel een puntje, de line-up is wel matiger dit jaar..
Ik ken ze dus allemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, dit jaar ken ik meer namen
* kamagurka wil met elegy naar dernière volontéquote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Elegy het volgende:
Volksweerbaarheid en TPRoE wil ik wel zien. Of ik daarvoor naar Utrèg kom weet ik nog niet. Maar in oktober zéker naar Dernière Volonté
Ik krijg zojuist een persbericht waarin staat dat Chamber niet komt:quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaat er ook Chamber kijken?Ben blij dat ze eigenlijk op reisafstand spelen.
quote:Wegens privé-omstandigheden zal Chamber niet spelen tijdens het openingsconcert van het undergroundfestival Summer Darkness in de Domkerk. De Italiaanse kunstenaarsgroep Ataraxia zal Chamber vervangen. Samen met GOR (Francesco Bancini) verzorgen zij een gratis toegankelijk concert in de Domkerk op vrijdag 11 augustus aanstaande.
Dear god, noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een persbericht waarin staat dat Chamber niet komt:
[..]
Jij moet nog maar even gaan studeren waar gothic lolita nu eigenlijk om draait......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef BloodyLotte het volgende:
....
Gothic Lolita sletjes kijken en kwijlen
....
Oh, verhelder ons met je wijsheid!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jij moet nog maar even gaan studeren waar gothic lolita nu eigenlijk om draait......
Begin daar maar eens: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Gothic%20Lolita%27squote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh, verhelder ons met je wijsheid!
![]()
Ik snap nogsteeds je aanmerking op BL niet hoor..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:57 schreef Fixers het volgende:
[..]
Begin daar maar eens: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Gothic%20Lolita%27s
BL heeft het over sletjes.... Ik ben genoeg ingeburgerd in de egl-cultuur om te weten dat een zeer onjuiste denkwijze is. Dat seksuele maken in de regel alleen maar oversexte ouwe vieze mannetjes van (ja ik weet dat BL een vrouw is) Onlangs in het AD een artikel over geweest... egl is schattig niet sexy...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds je aanmerking op BL niet hoor..
Enig sarcasme moet jou als 'goth' niet geheel vreemd zijn mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
BL heeft het over sletjes.... Ik ben genoeg ingeburgerd in de egl-cultuur om te weten dat een zeer onjuiste denkwijze is. Dat seksuele maken in de regel alleen maar oversexte ouwe vieze mannetjes van (ja ik weet dat BL een vrouw is) Onlangs in het AD een artikel over geweest... egl is schattig niet sexy...
Ik heb het niet gezien, en volgens mij gaat dat ook niet meer lukken. Na afloop van het concert in Tivoli ging het gerucht dat Bauhaus (opnieuw) uit elkaar is gevallen. De grote ego's van Daniel Ash en Peter Murphy konden het niet meer trekken. Was het concert wel te pruimen? Ik hoorde dat het muzikaal nog wel in orde was, maar qua vocalen en idd die schoftelijke encore een afknapper. Hoelang stonden ze eigenlijk te spelen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Bauhaus was best ok, alleen beetje arrogant eigenlijk om echt een half uur (schatting) te wachten voordat je weer terug komt op podium, tja ik was met andere mensen die er vandoor gingen..
Iig, vandaag niet gegaan, alles scheen vol te zijn en ik had een zware kater van de after/pre-party na Bauhaus.
Ik betwijfel dat het allemaal vol zit - in de drie voorgaande jaren is Tivoli Oudegracht nog nooit vol geweest bij wat voor band dan ook (Wolfsheim, Paradise Lost, Diary Of Dreams etc.) dus ik denk ook niet dat het Frontline Assembly het geval zal zijn. In principe zal het vol = vol beleid wel werken ja, dan zal het één erin, één eruit zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog iemand online? Hoe zit het met dat VOL=VOL beleid? Is een zaal erg snel vol en moet ik dus echt ruim op tijd aanwezig zijn. Ik kan namelijk pas laat richting Utrecht en wil FLA toch echt niet missen omdat Tivoli vol zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |