Ik heb ze gewoon per zaal in alphabetische volgorde gezet. Er is nog geen tijdschemaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef knars het volgende:
Moonspell en Welle: Erdball die na elkaar spelen? lijkt me wel een zeer aparte overgang. Wel de moeite waard om de aanschaf van een kaartje te overwegen voor die avond in de tivoli.
Dat is toch niet echt veel kleiner? Volgens mij ongeveer evenveel optredens hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:47 schreef JanaX het volgende:
zit net ff te kijken naar vorig jaar:
-knip-
Nou weet ik wel dat cees(cybercase) minder feesten en dergelijke gaat organiseren, dus mischien daarom zon kleine line-up dit keer?
JanaX heeft wel een puntje, de line-up is wel matiger dit jaar..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt veel kleiner? Volgens mij ongeveer evenveel optredens hoor
Ligt eraan hoe je het bekijkt, dit jaar ken ik meer namenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
JanaX heeft wel een puntje, de line-up is wel matiger dit jaar..
Ik ken ze dus allemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, dit jaar ken ik meer namen
* kamagurka wil met elegy naar dernière volontéquote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Elegy het volgende:
Volksweerbaarheid en TPRoE wil ik wel zien. Of ik daarvoor naar Utrèg kom weet ik nog niet. Maar in oktober zéker naar Dernière Volonté
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |