jou broer ook wel zijn vader en dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Mijn zusje had had je moeder kunnen zijn![]()
Lief klein brauntje had een vliegje op zijn lulquote:Op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef Tinito het volgende:
Ons kleine brauntje had een vliegje op z'n lul,
vliegje op z'n lul, tralalalala
![]()
Lief wou ik er niet bijzettenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lief klein brauntje had een vliegje op zijn lul
Lief kleine brauntje had een vliegje je op zijn lul
Nee hoor, mijn hotpants is nu natquote:Op maandag 5 juni 2006 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kreeg een erectie tijdens het lezen, ben ik nu raar?.
Zeik toch niet man, nerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:02 schreef Hathor het volgende:
Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome, ik geloof dat het al zo'n 20 jaar rond circuleert. Leuk geprobeerd, maar het is niet echt origineel meer.
Maakt t niet minder grapipgquote:Op maandag 5 juni 2006 14:02 schreef Hathor het volgende:
Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome, ik geloof dat het al zo'n 20 jaar rond circuleert. Leuk geprobeerd, maar het is niet echt origineel meer.
Het is wel een manier om een vlieg van je eikel te verwijderen, een flinke straal zeikquote:
Omdat je net als de rest van de Fokkers geen leven hebt..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef MUUS het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen in godsnaam?
Jij zit in bad met een vlieg op je eikel en noemt mij een nerd ? Zeker een Tilburger ?quote:
Gelukig niet wil dat pielepielepielemuisje van braun niet zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:52 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je er geen foto van hebt gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |