Ja hoor geen probleem:quote:Op maandag 5 juni 2006 15:59 schreef Repeat het volgende:
Vet
Maar het je ook een fototje van de afstandsbediening, op dat kleine plaatje op de site ziet dat ding er nl best "bijzonder" uit.
Het is trouwens "Keuringsdienst van waren "quote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan de link niet zien helaas.
nou ja zoals ik als schreef hadden ze dat kleine helicoptertje bij een aflevering van de keuringstdienst van waarde ook al laten zien, en dat was huilen met de pet op. link kan je zien bij kdvw.
Nee het is "Keuringsdienst van waarde"quote:Op maandag 5 juni 2006 16:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is trouwens "Keuringsdienst van waren "
6mm airsoft kogeltjes (van die plastic dingen).quote:Op maandag 5 juni 2006 16:45 schreef Slappy het volgende:
Waarmee kan ie schieten?
Jullie hebben gelijk, er schijnt een TV-programma te bestaan met die naam en ik neem aan dat jullie dat dan bedoelen. (ik had er nog nooit van gehoord, zal wel zo'n links-Ned 2-VPRO-programma zijn)quote:Op maandag 5 juni 2006 16:37 schreef danaantje het volgende:
[..]
Nee het is "Keuringsdienst van waarde"
Zou ik mee uitkijken, als de loop van binnen van plastic of aluminium is kan je hem makkelijk beschadigen. Dus gewoon aluminium balletjes kopen in dat geval, dan houd je de schade aan je tank teminste beperktquote:
geeft niet kiddo. kijk de link van de helicopter maar eens.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, er schijnt een TV-programma te bestaan met die naam en ik neem aan dat jullie dat dan bedoelen. (ik had er nog nooit van gehoord, zal wel zo'n links-Ned 2-VPRO-programma zijn)
Ik was in de war met de "keuringsdienst van waren", die daadwerkelijk bestond en waar de programmanaam op gebaseerd lijkt. De keuringsdienst is echter in 2002 opgegaan in de Voedsel en Waren Autoriteit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
oehh als ik dit zie wordt het tijd om mn rc boot weer is werkend te krijgen![]()
Wil ooit nog een vliegtuig (brandstof) een 'tropenbootje' en een hovercraft (erg goedkoop, zelfs met 'echt' materiaal dus geen niko shite).
Mja eerst weer es wat geld op voorraad hebben![]()
De turret draait wel langzaam. Verder is een moderne tank allesbehalve traag. Zeker de Abrams met de 1500 PK gasturbine schijnt een absurde acceleratie te hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:59 schreef StefanP het volgende:
Vet! Jammer dat ie zo snel beweegt, dan is het duidelijk dat het een kleintje betreft. Als ie lekker langzaam zou rollen was het net echt!
Filmpje ter demonstratiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:59 schreef StefanP het volgende:
Vet! Jammer dat ie zo snel beweegt, dan is het duidelijk dat het een kleintje betreft. Als ie lekker langzaam zou rollen was het net echt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |