Is Mercury niks dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:18 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik erger me er nog steeds aan dat er geen mooie MSN client bestaat met webcam support.
Dat is wel heel lelijkquote:
Shhht, mijn potentiele ruilert, wat doe je.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
Ik vind de Mighty Mouse kut. Dat RSI-gedoe kan ik nog mee leven, maar dat bijna de hele muis een muisknop is en je niet ff lekker je hand er op kan laten rusten is pas irritant.
de mighty mouse is qua vorm toch niet veel anders dan de wirless mouse van apple?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
Ik vind de Mighty Mouse kut. Dat RSI-gedoe kan ik nog mee leven, maar dat bijna de hele muis een muisknop is en je niet ff lekker je hand er op kan laten rusten is pas irritant.
Whehe, zet er nog een battery-indicator op aan de voorkant. Weet je wel, van die 4 stipjes die groen zijn als op de onderkant van je batterij.quote:
Tonks heeft me gered.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
WHAAA.
Ben met Bootcamp aan het spelen, krijg ik:
No bootable device -- insert boot disk and press any key
Help mij. Laat dat bootcamp maar zitten, ik wil OSX weer gewoon kunnen booten.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan is ie op zoek naar startup-disk; misschien is je HD niet je eerste startup-disk maar bijv. via een netwerk. Als ie die laatste niet vindt, gaat ie m.i. op zoek naar een andere en vindt dan je HD...
..dat kun je wijzigen via Opstartschijf-voorkeuren.
'Als ik 'em laat vallen dan raakt-ie beschadigd, wat een kutding die MacBook man!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mozeskriebel, het gezeur rondom de MacBook begint nu echt grotesque vormen aan te nemen:Stop een CD/DVD in je SuperDrive. Wacht totdat'ie op gaat spinnen Schudt daarna met je MacBook ZIE DE KRASJES OP JE DISC!!!! ZOMFG!!11111~~.
Like. Duh. Enzo.
Dat kun je niet menen? Loopt iemand zo erg te klagen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mozeskriebel, het gezeur rondom de MacBook begint nu echt grotesque vormen aan te nemen:Stop een CD/DVD in je SuperDrive. Wacht totdat'ie op gaat spinnen Schudt daarna met je MacBook ZIE DE KRASJES OP JE DISC!!!! ZOMFG!!11111~~.
Like. Duh. Enzo.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
http://forums.macnn.com/showthread.php?t=298777
Triest ja.. was met de XBox360 ook al zo, van die mensen die dat ding gaan kantelen als er een op 16-speed draaiende DVD in zitquote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Like. Duh. Enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |