Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef Bat het volgende:
huntelaar gaat toch, als goede tweede nicky hofs.
Wat Gullit en Neeskens al zeiden: je kan dan best wat schuiven...quote:Op maandag 5 juni 2006 11:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.
Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat het voor Aissati nog iets te vroeg komt, dus Schaars en Hofs zullen de voornaamste kandidaten worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef mbn het volgende:
Hofs denk ik niet. Die rendeerde pas toen hij minder verdedigend werk hoefde op te knappen en Van Basten wil juist dat de middenvelders dienend spelen en het vuile werk voor de aanvallers opknappen. Schaars en De Zeeuw lijken me opties, maar ik denk toch dat je dan aan Davids een stuk meer hebt.
Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeldquote:Op maandag 5 juni 2006 11:23 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme.
Hij kan er niks aan doen. Maar het is wel zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |