abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38552998
Phillip Cocu, Giovanni van Bronckhorst en Wesley Sneijder vielen uit met een blessure tegen Australie. Jaliens herstelt ook nog van een diepe vleeswond.

Omdat ook Rafael van der Vaart nog steeds niet wedstrijdfit is, heeft bondscoach Marco van Basten na de laatste wedstrijd in de voorbereiding op het wereldkampioenschap een probleem aan de linkerkant van het middenveld.

Van Basten mag tot 24 uur voor het duel met de Serviërs nog geblesseerde spelers vervangen. Zou hij dit gaan doen, en zo ja welke spelers zal hij oproepen????
  maandag 5 juni 2006 @ 11:04:11 #2
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_38553336
Ik verwacht dat Cocu binnen 4 dagen weer de oude is, maar met Sneijder gaat het geloof ik niet zo, laatste berichten waren dat hij op krukken liep, waarschijnlijk dat ze die vervangen voor Stijn Schaars (Nicky Hofs en Ismael Aissati zijn ook optie's).

De blessure van Giovanni van Bronckhorst viel ook mee had ik begrepen, en Rafael van der Vaart kan wel fit worden, maar nog niet volledig inzetbaar tegen Servie-Montenegro, hij moest het volgens van Basten op de training laten zien dat hij weer terug is.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  maandag 5 juni 2006 @ 11:04:23 #3
48441 Bat
Ellooha!
pi_38553344
huntelaar gaat toch, als goede tweede nicky hofs.
sigh
pi_38553381
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef Bat het volgende:
huntelaar gaat toch, als goede tweede nicky hofs.
Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.
pi_38553458
mijn telefoon staat aan, ik verwacht dat hij me elk moment belt
  maandag 5 juni 2006 @ 11:11:22 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38553463
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:06 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.
Wat Gullit en Neeskens al zeiden: je kan dan best wat schuiven...

Persoonlijk zou ik wel een middenvelder nemen, maar dan in de vorm van Davids. Dat gaat neit gebeuren, want Van basten heeft al gezegd dat het iemand van Jong Oranje zal worden. Ik zet mijn geld dan in op Hofs Wel terecht trouwens dan.
pi_38553607
Hofs denk ik niet. Die rendeerde pas toen hij minder verdedigend werk hoefde op te knappen en Van Basten wil juist dat de middenvelders dienend spelen en het vuile werk voor de aanvallers opknappen. Schaars en De Zeeuw lijken me opties, maar ik denk toch dat je dan aan Davids een stuk meer hebt.
pi_38553685
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef mbn het volgende:
Hofs denk ik niet. Die rendeerde pas toen hij minder verdedigend werk hoefde op te knappen en Van Basten wil juist dat de middenvelders dienend spelen en het vuile werk voor de aanvallers opknappen. Schaars en De Zeeuw lijken me opties, maar ik denk toch dat je dan aan Davids een stuk meer hebt.
Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat het voor Aissati nog iets te vroeg komt, dus Schaars en Hofs zullen de voornaamste kandidaten worden.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:24:44 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38553706
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:23 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme.
Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeld
pi_38553735
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeld
Hij kan er niks aan doen. Maar het is wel zo.
pi_38553828
Voor die drie wedstrijdjes hoeft Marco toch geen vervanger op te roepen, allemaal vergeefse moeite.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 5 juni 2006 @ 11:49:25 #12
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_38554293
Aissati! Waag het er gewoon op.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_38554350
Bergkamp
pi_38554632
Ik zie Aissati komen, en dat wordt dan de verassing van het WK.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:06:31 #15
86305 Markman
Grappig hier.
pi_38554716
lijkt me meer dat we een goed iemand op midden of achter nodig hebben, dan weer een aanvaller als huntelaar erbij ?
pi_38554746
Aissati, Schaars en Hofs zijn imo de potentiele vervangers voor Hofs. Ze zullen dan wel geen minuut spelen, of alleen in een potje waarom het niet draait. .
Hoi.
pi_38554891
Davids kan het echt nog wel, dan heb je meteen wat meer 'body' op het middenveld. Hij heeft dit seizoen genoeg gespeeld (en al was dat niet zo dan zou het geen argument mogen zijn want bij Kromkamp was het ook geen probleem). Bovendien brengt Davids ook nog een berg ervaring mee, dat lijkt me ook wel een pluspuntje in vergelijking met zo'n jong oranje klant.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 5 juni 2006 @ 12:19:07 #18
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38555090
Van Persie kan ook best op het middenveld en dan kan je een extra aanvaller meenemen. Huntelaar of Castelen.

Maar dat zal wel niet gebeuren.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:19:12 #19
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_38555095
Hofs hoeft van mij echt niet, wat zou die moeten toevoegen aan het huidige Oranje? Aissati heeft specifieke kwaliteiten, Schaars zou op zich ook een prima optie zijn. Huntelaar zou nergens op slaan, die zie ik eerder komen als er een verdediger of natuurlijk een aanvaller afvalt.
pi_38555122
Huntelaar
hi
  maandag 5 juni 2006 @ 12:24:48 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_38555246
Hofs is denk ik te licht. Maar op zich geldt dat voor alle Jong Oranje spelers die genoemd worden. De Zeeuw maakte ook een goede indruk op me bij het Jeugd-EK, maar ik heb geen idee of die dat op hoog niveau ook aan kan, zie Vlaar en Maduro. Beste zou inderdaad Davids of Clarence zijn. Maar ik snap van Basten wel dat zo'n vedette een aantal andere spelers hindert in de ontwikkeling.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38555248
Hofs gaat zowiezo niet mee.

de vervanger wordt: demy de zeeuw of stijn schaars.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:27:36 #23
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_38555313
De Zeeuw, dat zou wat zijn. Vorig seizoen Go Ahead, en dan gewoon mee met het grote Oranje naar het WK.
pi_38555337
demy de zeeuw of schaars zijn idd de beste opties
Haleloeja
pi_38555345
Met alle respect: Aissati heeft juist weinig laten zien in de finale en is daarnaast overduidelijk te jong en zal plat worden gelopen door de WK voetballers,Huntelaar was erg gedreven en je kan zo zien dat hij zich wilde bewijzen aan de wereld, Nistelrooy is iemand die schaapachtig dom zit te lachen en de bal perse precies voor zijn voet wil krijgen, dan kies ik liever voor een werker zoals Huntelaar die de bal gaat halen en zich perse wilt bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')