Dank je wel!!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 10:17 schreef Icey1986 het volgende:
Ik gebruik daarvoor NetTransport , een klein en simpel programmatje maar het werkt wel. Ik heb het net even voor je getest maar ook deze steam download hij prima.
quote:
quote:
Het is maar dat je het weet.quote:The only limitation of the demo is that you can record a maximum of 2 minutes of video or audio per clip. Once you order (purchase a registration code), you can record clips of any length.
MIsschien wil hij geen cracks/serials gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
WM-Recorder werkt prima trouwens, ik gebruik het zelf ook. Ik heb er overigens gewoon voor betaald, doe ik altijd bij goede software van een klein bedrijf.
quote:Op maandag 5 juni 2006 10:17 schreef Icey1986 het volgende:
Ik gebruik daarvoor NetTransport , een klein en simpel programmatje maar het werkt wel. Ik heb het net even voor je getest maar ook deze steam download hij prima.
tof!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
www.astalavista.com
WM-Recorder werkt prima trouwens, ik gebruik het zelf ook. Ik heb er overigens gewoon voor betaald, doe ik altijd bij goede software van een klein bedrijf.
ik ben meer van de freeware...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om van mensen die hun best doen te stelen.
![]()
neohippiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:29 schreef magnifor het volgende:
Mij kan het niets schelen of de software die ik gebruik legaal of illegaal is.
Ja dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben meer van de freeware...![]()
ja is ook zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook.Maar soms vraagt men een vergoeding voor goede software, logisch die mensen moeten ook brood op de plank hebben toch mooi als je elkaar zo kunt steunen. Jij de software, zij een mooi inkomen.
Ik gebruik ook Photoshop, AutoCAD en Windows, en denk maar niet dat ik er voor betaald heb. Maar bij kleine bedrijven die echt hun best doen betaal ik altijd. Ik waardeer hun instelling, en dat wil ik laten zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:29 schreef magnifor het volgende:
Mij kan het niets schelen of de software die ik gebruik legaal of illegaal is.
ja nou ik heb dat in zekere mate ook, maar dan dat ik liever iets koop bij de kleine ondernemer dan bij de grote kruidenierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Photoshop, AutoCAD en Windows, en denk maar niet dat ik er voor betaald heb. Maar bij kleine bedrijven die echt hun best doen betaal ik altijd. Ik waardeer hun instelling, en dat wil ik laten zien.
Photoshop, office 2003, windows xp enzo heb ik allemaal illegaal. Ik ben er niet trots op, maar ben gewoon niet bereid om daarvoor te gaan betalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Photoshop, AutoCAD en Windows, en denk maar niet dat ik er voor betaald heb. Maar bij kleine bedrijven die echt hun best doen betaal ik altijd. Ik waardeer hun instelling, en dat wil ik laten zien.
Al zou je willen, het is gewoon onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Photoshop, office 2003, windows xp enzo heb ik allemaal illegaal. Ik ben er niet trots op, maar ben gewoon niet bereid om daarvoor te gaan betalen.
ik alleen windows xp geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Photoshop, office 2003, windows xp enzo heb ik allemaal illegaal. Ik ben er niet trots op, maar ben gewoon niet bereid om daarvoor te gaan betalen.
inclusief Windows, Office....en Paintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:41 schreef magnifor het volgende:
Yep, voor dat geld koop ik liever een MacBook.
Heb liever een illegale versie van Photoshop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
inclusief Windows, Office....en Paint![]()
Ik heb een G5 waar ik een PC in heb gebouwd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:41 schreef magnifor het volgende:
Yep, voor dat geld koop ik liever een MacBook.
precies..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:44 schreef Steijn het volgende:
Voor muziek wil ik eigenlijk dat hetzelfde mogelijk wordt. Geen platenmaatschappijen maar gewoon bij de artiesten zelf downloaden, en als ze dat willen, betalen.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
precies..dat gaat ook wel gebeuren denk ik
![]()
Ja ik las het op T.net, maar dat snap ik niet, peperdure hardware kopen en Windows draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:48 schreef magnifor het volgende:
Tegenwoordig kan je op Intel macs ook native windows xp draaien.
dat zullen wel Tweakers zijn...die vinden dat gewoon cool ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik las het op T.net, maar dat snap ik niet, peperdure hardware kopen en Windows draaien.![]()
Kun je Windows dan starten vanuit OS X? Dat zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:50 schreef magnifor het volgende:
Het kan gewoon handig zijn. 1e os OS X en als alternatief windows xp.
Volgens mij was het zelfs een prijsvraag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zullen wel Tweakers zijn...die vinden dat gewoon cool ofzo![]()
Of AutoCAD wilt draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:52 schreef magnifor het volgende:
Hoeft niet hoor? Kan gewoon handig zijn als je nog oude windows games wilt spelen.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kun je Windows dan starten vanuit OS X? Dat zou wel mooi zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Meer info:
http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
Maar zeer kan je bij het opstarten kiezen:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |