Nope en ik niet, maar ik ga zo toch maar eens naar het plafond staren ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Is dat anders dan anders dan? Ik begin nu toch wel in te kakken overigens![]()
Je kunt natuurlijk altijd nog hierheen komen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope en ik niet, maar ik ga zo toch maar eens naar het plafond staren ofzoMannetje is nog in diepe coma dus die gaat het ook niet worden
![]()
Je weet dat je in [onz] zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:04 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
nee, ik word niet goed van die mensen die via internet een wijf proberen te scoren, of wat die ook probeert![]()
Sex op het werkquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd nog hierheen komen...
Ach, das ook zo'n gedoe...zucht, nog 2 uurtjes![]()
dus je denkt dat die kneus alleen maar zit te dollen? zijn dag kan niet meer stukquote:
Nou, mooi toch, heb ik mijn goeie daad weer gedaan voor vandaagquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:14 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
dus je denkt dat die kneus alleen maar zit te dollen? zijn dag kan niet meer stuk![]()
whehequote:Op woensdag 28 juni 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, mooi toch, heb ik mijn goeie daad weer gedaan voor vandaag![]()
*gaat vast naar de hemel![]()
over een kneus gesprokenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Ik moet ff flink van me afjanken, liefdesprobleem, wat zijn goeie liedjes om op te zetten?
Lekker hehquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:28 schreef Doderok het volgende:
Wat wat wat, zit ik elders wat serieze argumenten neer te schrijven om mensen het licht te laten zien, wordt ik hier intussen voor kneus uitgemaakt???
Nú heb je mijn dag gemaakt!quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker heh![]()
Ik heb jouw dag gemaakt en je wist het niet eensGoed van mij, heh
![]()
Oi, wakker wordenquote:
Eens, maar I dont wanna miss a thing van aerosmith is me in slaap aan t neurieen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
val niet in slaap hé, dat oogt zo slordig aan de receptie.
En dan ga ik ook nog eens slapenquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eens, maar I dont wanna miss a thing van aerosmith is me in slaap aan t neurieen...
Actie!
Maar er is geen actie....![]()
Welterusten meiske...Waarschijnlijk tot morgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan ga ik ook nog eens slapen![]()
Slaap lekker, dudes en dudettes, het was me weer een waar genoegen![]()
![]()
jij hebt zeker nog nooit gehuild?quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:28 schreef Doderok het volgende:
Wat wat wat, zit ik elders wat serieze argumenten neer te schrijven om mensen het licht te laten zien, wordt ik hier intussen voor kneus uitgemaakt???
Door een janker met muzikale begeleiding dan nog..![]()
[..]
over een kneus gesproken
ahhh kom op....Hou het een beeeeeetje vriendelijk. Op de man spelen is triest...quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit gehuild?![]()
oh wacht, je weet niet hoe het voelt om iemand waarvan je houdt kwijt te raken, omdat je niet verder komt dan contact via internet![]()
succes ermee, misschien kan je ooit een russische hoer via internet bestellen![]()
Het is dus gelukt.....Lag er pas om half 12 inquote:Op woensdag 28 juni 2006 06:31 schreef Doderok het volgende:
En, DC? Gaat dat laatste half uur nog lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |