ahhh kom op....Hou het een beeeeeetje vriendelijk. Op de man spelen is triest...quote:Op woensdag 28 juni 2006 05:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit gehuild?![]()
oh wacht, je weet niet hoe het voelt om iemand waarvan je houdt kwijt te raken, omdat je niet verder komt dan contact via internet![]()
succes ermee, misschien kan je ooit een russische hoer via internet bestellen![]()
Het is dus gelukt.....Lag er pas om half 12 inquote:Op woensdag 28 juni 2006 06:31 schreef Doderok het volgende:
En, DC? Gaat dat laatste half uur nog lukken?
Nope, staat hier primaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:45 schreef Manu82 het volgende:
Wat doet dit topic eigenlijk in ONZ, moet het niet in R&P?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is zequote:
Ja, eh, ik zit hier ook nog een soort van sociaal te doen heh. Kan niet alles meekrijgen danquote:
Hijs gelukkig al bijna dicht, mag iemand anders gaan zwaaienquote:
Morwenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, ik zit hier ook nog een soort van sociaal te doen heh. Kan niet alles meekrijgen dan![]()
We gaan er gewoon een reeks van makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hijs gelukkig al bijna dicht, mag iemand anders gaan zwaaien![]()
T_Tquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon een reeks van maken![]()
![]()
![]()
>>>>>>>>wijst=nieuwe slachtofferquote:
slachtofferquote:
Offtopicquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
Gatver, Morwen
zelfs in ONZ hoort dit niet
wat?quote:
Das ook niet moeilijk met dit topicquote:
Anders ga jij even je weet wel wat op de bbq gooienquote:Adoreer mij of ga leren![]()
*meldtquote:
Scherpe observatie, al kan het wetenschappelijk niet helemaal bewezen wordenquote:
Helah!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*meldt
waar kan ik me inschrijven
Ontopic:
Morwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wil te graag. Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ga jij even je weet wel wat op de bbq gooien
Hoiquote:
Het was een fraubitch en sebasser topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helah!
Jij hebt al een heel topic vol jongedame
Doe eens de hoeveelhedenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het was een fraubitch en sebasser topic
en het was een slowchattopic
Geen adoratietopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |