Slaap lekker en hou het droog hehquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed
Lekker over Morwen dromen
Vast wel, toch, dat kunnen wij welquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Morwen, duister nachtdiertje
Gaan we deze ook vol lullen?![]()
Ah, er moet aan de conditie gwerkt worden zie ik alquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, toch, dat kunnen wij wel![]()
En dan is iemand anders aan de beurt, ik krijg rsi van dat zwaaien![]()
n-n, u ook hierquote:
U!!! ben toch geen bejaardequote:
Mwah... loopt pas paar weken hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:57 schreef DeeCruise het volgende:
Alweer een fantopic? Damn...gaat hard!
Waarmee wil je t vol hebben dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mwah... loopt pas paar weken hoor![]()
Doe eens even volmaken, hebben we dat ook weer gehad![]()
Als je dan ook lekker door typt dan komt het wel goed enzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mwah... loopt pas paar weken hoor![]()
Doe eens even volmaken, hebben we dat ook weer gehad![]()
Zeg, ouwe muts, adoreer mij of ga de kippen voeren ofzoquote:
-1 respectpuntquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ouwe muts, adoreer mij of ga de kippen voeren ofzo![]()
+10 puntjesquote:
Neuh! Moet kippen gaan voeren hoor ik net.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je dan ook lekker door typt dan komt het wel goed enzo![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh! Moet kippen gaan voeren hoor ik net.
OF mij adoreren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh! Moet kippen gaan voeren hoor ik net.
Je topic sterftquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
OF mij adoreren.
Maar ik begrijp het al hoor, de liefde is over![]()
![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
OF mij adoreren.
Maar ik begrijp het al hoor, de liefde is over![]()
![]()
![]()
Mijn topic heeft een hoog Phoenix gehalte, die rijst morgen gewoon weer in MY AT omhoogquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Je topic sterft
So is je msn-lijst
En bedankt...quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn topic heeft een hoog Phoenix gehalte, die rijst morgen gewoon weer in MY AT omhoog![]()
En mijn msn heb ik grotendeels zelf vermoord![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik kom niet eens in je lijst!quote:
Alleen op Zon en Feestdagen. De rest van de tijd zit ik naakt met een ketting aan het aanrecht vastquote:
Dan is je ketting zeker te lang.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen op Zon en Feestdagen. De rest van de tijd zit ik naakt met een ketting aan het aanrecht vast![]()
Ist een koningsketting ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen op Zon en Feestdagen. De rest van de tijd zit ik naakt met een ketting aan het aanrecht vast![]()
Maar popje, ik ben toch jouw nachtdinnetje al.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kom niet eens in je lijst!
Huil enzo
Gelukkig wel, maar daar neem ik geen genoegen mee...quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar popje, ik ben toch jouw nachtdinnetje al.![]()
Ik voel een band, ga jij mij ook adoreren nuquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ist een koningsketting ?
Dan ist wel vet want ik heb er ook 1
Ja maar schakeltjes hoeft niet koningsketting te zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel een band, ga jij mij ook adoreren nu![]()
Het is er 1 met van die schakeltjes, jeweettoch![]()
ah,dat ishet dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn topic heeft een hoog Phoenix gehalte, die rijst morgen gewoon weer in MY AT omhoog![]()
![]()
Je maakt me bang jijquote:
Does een plaatje invoegen, dat krikt het geheel wat opquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar schakeltjes hoeft niet koningsketting te zijn
Dat was de bedoeling nou ook weer nietquote:
Zie je wel, je bent eigenlijk toch wel lief. Dus je verdiend best een adoratietopicquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling nou ook weer niet![]()
Zie je wel, ik verdien helemaal geen adoratietopic![]()
We zullen ons inhouden en de werken van Plato pas bespreken als je terug bentquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:45 schreef DeeCruise het volgende:
Zeer nuttige toevoeging: Ik ga eten..
Svp niet teveel posten, dan moet ik dalijk ook nog echt iets gaan teruglezen...
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:45 schreef DeeCruise het volgende:
Zeer nuttige toevoeging: Ik ga eten..
Svp niet teveel posten, dan moet ik dalijk ook nog echt iets gaan teruglezen...
Goed plan, nu nog slaap ergens vandaan halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:07 schreef nomen_nescio het volgende:
* nomen_nescio gaat weer wat energie bijtanken om binnenkort weer op volle kracht terug te komen![]()
Bye
A, das wel weer attentquote:
Jaja, ik ga zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das wel weer attent![]()
En nu slapen jij![]()
We hebben op jou gewacht hehquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:22 schreef DeeCruise het volgende:
Valt me reuze mee, zo veel heb ik niet gemist blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |