Nee, dat niet. Maar bij bijv. de scheidsrechters wist ik absoluut niet wie ik moest kiezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Ben ik de enige die geen vakantie heeft?
Ik moet woensdag middag heeel eventjes heenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Argh!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, alleen we krijgen 2 weken eerder vrij.
nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Das wel erg strengquote:Op maandag 5 juni 2006 17:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Argh!Ik hoef dan ook niet veel meer te doen, maar er is wel aanwezigheidsplicht, geen kip die controleert, maar ik moet wel, anders hoef ik volgend jaar niet meer terug te komen
![]()
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktquote:
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
ahaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |