Nee, dat niet. Maar bij bijv. de scheidsrechters wist ik absoluut niet wie ik moest kiezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Ben ik de enige die geen vakantie heeft?
Ik moet woensdag middag heeel eventjes heenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Argh!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, alleen we krijgen 2 weken eerder vrij.
nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Das wel erg strengquote:Op maandag 5 juni 2006 17:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Argh!Ik hoef dan ook niet veel meer te doen, maar er is wel aanwezigheidsplicht, geen kip die controleert, maar ik moet wel, anders hoef ik volgend jaar niet meer terug te komen
![]()
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktquote:
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
ahaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
Dat ik dus elke week wel een uur (en meestal meer) misttequote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?
of dat je nooit een week hebt gespijbelt.. ?
Och, wat een kutschool danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ahaDan word het wat anders ja
Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan voor mijn 'te laat kom gedrag'
Voor elk uur dat ik miste moest ik 2 uur terugkomen en als ik meer dan 9 keer te laat zou komen kon ik van school getrapt worden
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laatquote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, wat een kutschool dan
ik heb geregeld Dat ik hele dagen mis
Van de week 2 van de 5 dagen heengeweest
en de 2de dag ook nog anderhalf uur te laat
Mahja, daar gaat ook nog een heel verhaal aan vooraf..
ik heb de laatste 3 maand zelden een week gehad waar ik niet een dag of 2 tot 3 minstequote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laat
Waardoor ik heel vaak 1, 2 of soms zelfs 3 uur miste op een morgen. Dat minimaal 1x per week
Ik heb nu ook net 8 weken achter de rug waar me maar 2 dagen per week naar school moesten, ook daar kwam ik bijna elke week wel een keer te laatAlleen nu is er niemand meer die het wat intresseert
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef Palau het volgende:
Pinksteren is toffer als je geen vakantie hebt (en het dus als een echte vrije dag voelt)
Ik moet zo ook maar eens aan eten gaan denkenquote:
Nee, ik heb genoeg gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Ja, Ga je mee wat eten bij mij thuis ?
Ik heb wel wat macaroni.
Huh, |Ik had mijn post gemaakt toen jullie niks hadden gepost.quote:
Wij zijn goeeeeedquote:
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweetquote:
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef Sebasser het volgende:
02-tiesto-in_search_of_sunrise_5-int 1:17:46 1411 kbps *O*
Volgend weekend Ameland?
Tof
Primaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
Hoe ist ermee waarde Rick?
Amelandquote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
Dat ik dan weer nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weer.
Aj, verkouden zijn is kut met dit weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima![]()
Een beetje verkouden + koppijn, maar ik ben blij dat ik een vrij dagje heb
met jou ook alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |