quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef yup het volgende:
Ik heb alweer een automobiel van het VAG groep opengebroken ZONDER BRAAKSCHADE.
Familiebedrijfquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
en hoe weet jij zo goed hoe dat moet?
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
en hoe weet jij zo goed hoe dat moet?
nog zo'n bandietquote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Youp het volgende:
iedereen met een beetje auto kennis weet dat, zo krijg je oude mercedessen (190 ed.) ook open.....
Vind jij er dan moeite aan om een tennisbal mee te nemen?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het wel de moeite waard om zo'n ding te openen?
tis in ieder geval makkelijker als met een luchtcompressor rond te slepenquote:Op maandag 5 juni 2006 09:00 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Vind jij er dan moeite aan om een tennisbal mee te nemen?
Lukt meestal bij alle auto's met een c.v !quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef yup het volgende:
Dude het kan alleen bij VAG mobielen met comfortsluiting (dacht ik) ik ben geen fokking crimineel ofzo.
Een gewone auto krijg je echt niet op die manier open hoor...
Meestal doen ze het bij ouwe meuk wagens gewoon met een schroevendraaier, is een werkje van niks...
Die tennisbal truuc had ik van iemand gehoord, ik dacht is gelul totdat ik het ook een keer op een forum zag dat iemand het daadwerkelijk heeft geprobeerd...
Toevallig heb ik ook gehoord van een paar mensen dat er zonder braakschade hun Seat/VAG/Audi was opengebroken... Dat is wel erg toevallig...
Volgens mij alleen bij cpv's die op luchtdruk(onderdruk) werken, niet diegene die elektrisch bedient worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Lukt meestal bij alle auto's met een c.v !![]()
Ja klopt.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
maar door de luchtdruk uit de tennisbal als je daarop slaat gaat het slot open?
of mis ik nog iets?
Idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij cpv's die op luchtdruk(onderdruk) werken, niet diegene die elektrisch bedient worden.
Enkelequote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
wat een bs weer allemaal![]()
ja er zijn enkele modellen geweest waarmee deze methode werkt, echter is deze allang aangepast door vw en dus niet meer van toepassing!
wat men vergeet dat er genoeg gereedschap is waarmee vrijwel ieder model auto zonder schade open is te krijgen.....dus het ligt 9 van de 10 keer niet aan het tennisbal incident!
altijd makkelijk om alle inbraken zonder schade op 1 foutje af te schuiven![]()
Volkomen Waardeloosquote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
wat een bs weer allemaal![]()
ja er zijn enkele modellen geweest waarmee deze methode werkt, echter is deze allang aangepast door vw en dus niet meer van toepassing!
wat men vergeet dat er genoeg gereedschap is waarmee vrijwel ieder model auto zonder schade open is te krijgen.....dus het ligt 9 van de 10 keer niet aan het tennisbal incident!
altijd makkelijk om alle inbraken zonder schade op 1 foutje af te schuiven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
heb jij enig idee hoeveel defecte sloten er zijn geleverd?? Dacht het dus totaal niet hequote:
Je typt 3 zinnen, en er is er geen zonder foutquote:Op maandag 5 juni 2006 14:26 schreef yup het volgende:
Maar nu blijft de hamvraag over. De allerbelangrijkste vraag ooit gesteld op fok...
Wie wilt zijn auto vrijwillig als proefkonijjn afstaan
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Volkomen Waardeloosomdat het gewoon bullshit is om over iedere opengebroken vag auto te zeggen dat het door een tennisbal komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedere auto is open te krijgen zonder schade, zal dat dan ook allemaal door een tennisbal komen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je typt 3 zinnen, en er is er geen zonder fout
Altijd al geweten dat die tennisballen nasty apparaten warenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat het gewoon bullshit is om over iedere opengebroken vag auto te zeggen dat het door een tennisbal komt!
iedere auto is open te krijgen zonder schade, zal dat dan ook allemaal door een tennisbal komen![]()
Ga toch niet zo in de verdediging, een VW maak je open met een tennisbal, en een opel heeft rotte wielkasten..quote:Op maandag 5 juni 2006 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat het gewoon bullshit is om over iedere opengebroken vag auto te zeggen dat het door een tennisbal komt!
iedere auto is open te krijgen zonder schade, zal dat dan ook allemaal door een tennisbal komen![]()
Alleen de sportvariantquote:Op maandag 5 juni 2006 14:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kan je hem ook starten met je tennisbal?
Aangezien je contact niet met vacuum werkt lijkt het mij van niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kan je hem ook starten met je tennisbal?
Bij Audi iig niet,het systeem werkt zelf wel op onder en overdruk,alleen de aansturing daarvan is electrisch,met een contact op de slotcilinder die de pomp aanstuurt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij cpv's die op luchtdruk(onderdruk) werken, niet diegene die elektrisch bedient worden.
Ja, leuk als je bij de verzekering aan wilt kloppen voor vergoeding.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
Als ze hem openbreken prima, maar dan wel zonder braakschade liefst.
Dus VAG heeft hier over nagedacht![]()
Nee even tegen de kut van je moeder aanhouden, dan komt die gleuf er vanzelf inquote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef K33T het volgende:
Tennisbal met een gleuf?
Dus dat je die gleuf erin moet snijden?
Bij een Golf II heb je precies hetzelfde gereedschap nodig, schroevendraaier onder de klink, een flinke klap en hup je golfje is open..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef DonJames het volgende:
DonJames denkt met weemoed terug aan de volgende klassieke combinatie:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Succes verzekerd!
Voor de moralridders; ik werkte in een garage en moest dus af en toe een auto open maken omdat mensen nogal eens de neiging hebben hun sleutels in de achterbak neer te leggen, de boodschappen te pakken en dan de achterklep dicht te gooien..
Als je het beide keren hard genoeg doet, wel jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Rev- het volgende:
kun je hem dan ook openen door te zuigen of te blazen?
en dat slot is zeker van Bosch!quote:Op maandag 5 juni 2006 14:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ga toch niet zo in de verdediging, een VW maak je open met een tennisbal, en een opel heeft rotte wielkasten..![]()
Echter wel met schade, want er zit een deuk bij het slotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef glasbak het volgende:
Het bewijs
http://www.break.com/inde(...)h_a_tennis_ball.html
Omlopen? tot de achterbak hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef junkiexp het volgende:
Ze komen toch wel binnen joh.
Bij mijn Audi 80 probeerden ze ook met een voorwerp het slot te forceren,nu is die bak vrij degelijk,dus dat lukt niet.
Uiteindelijk hebben ze maar een stoeptegel door mijn zijruit gegooit,waren ze ook binnen.
Ik moet nu steeds omlopen om de deuren open te doen,gelukkig heb ik wel CV.
Bij mijn '88 golf is in december ingebroken. Echter geen schade, en sleutels werken nog als eerst. Helaas wel radio+gps weg maar gelukkig geen braakschade.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bij een Golf II heb je precies hetzelfde gereedschap nodig, schroevendraaier onder de klink, een flinke klap en hup je golfje is open..![]()
Een groot voordeel van de kadett, na het vervangen van het slotje, zie je geen schade, de golf blijft met een gat in de deur achter.![]()
![]()
Dat valt me nou tegen van je, Herr.Flick. Nou ligt je hart bij Consoles op de goede plek. Maar bij auto's sla je hopeloos de plank mis...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ga toch niet zo in de verdediging, een VW maak je open met een tennisbal, en een opel heeft rotte wielkasten..![]()
Anders zet je lekker op een openbaar forum neer,ik hoop dat het jou vannacht gebeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
Tegenwoordig kan je ook gewoon spuitbussen kopen met lucht erin (denk aan die luchttoeters), met luchtdruk van een tennisbal krijg je alleen de pneumatische deurvergrendelingen open, en dat zijn er niet zoveel meer geloof ik..
Met een schroevendraaiertje erbij, doen ze het allemaal![]()
schroevendraaier nét in het slotsleufje, norzeltje van de spuitbus erbij, blazen, die drukt dan de slotstiften netjes op de goede plaats, en dan kan je met de schroevendraaier zonder enige vorm van schade het slot openen![]()
Enige optie om dit te voorkomen : keyless entry, oftewel alle sloten eruit laten halen en een startonderbrekenr....
Maar dan kan je nog steeds ouderwets 'vissen' met een zgn. wipijzer tussen deurrubber en het raam, of de deurstift tussen de deur door, of het hendeltje trekken met een stukkie lasdraad of..of..of...![]()
Is er een reden om dit niet te proberen met je eigen auto? aangezien je er toch geen schade aan over houd (of is het slot wel onbruikbaar na dit geintje)quote:Op maandag 5 juni 2006 14:26 schreef yup het volgende:
Maar nu blijft de hamvraag over. De allerbelangrijkste vraag ooit gesteld op fok...
Wie wilt zijn auto vrijwillig als proefkonijjn afstaan
Anders kom je FF langs vannacht, bij mij zitten de sleutels erin, scheelt je een hoop werkquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Anders zet je lekker op een openbaar forum neer,ik hoop dat het jou vannacht gebeurd![]()
Hij attendeert mensen alleen op de risico's krijg changreen ofzo ;/quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Anders zet je lekker op een openbaar forum neer,ik hoop dat het jou vannacht gebeurd![]()
Nope...kan geen kwaad, geen schadequote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is er een reden om dit niet te proberen met je eigen auto? aangezien je er toch geen schade aan over houd (of is het slot wel onbruikbaar na dit geintje)
changreen ?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef mast3r het volgende:
[..]
Hij attendeert mensen alleen op de risico's krijg changreen ofzo ;/
als je goed aan de bruine bonen gaat, krijg je er zelfs een mercedes mee open!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef One_conundrum het volgende:
Dus als ik mijn aarsch op zo'n slot zet en een beetje een krachtige scheet laat is de gemiddelde passat al open?
Goeie Quotequote:Op maandag 12 februari 2007 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
als je goed aan de bruine bonen gaat, krijg je er zelfs een mercedes mee open!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |