Je bent niet bekend met de term HDTV?. Dan is het inderdaad heel snel afgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:13 schreef Adfundum het volgende:
Dat was wel een erg korte enquete.
ingevuld dus.
Heb er zelf 1 (true-HD) en dat ook ingevuld maar ik kreeg maar ongeveer 7 vragen.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de term HDTV?. Dan is het inderdaad heel snel afgelopen.
Ja het is geen enorm grote enquête. Ik wil gewoon een globaal beeld krijgen en daar dan mijn onderzoeksverslag over schrijven.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Adfundum het volgende:
Heb er zelf 1 (true-HD) en dat ook ingevuld maar ik kreeg maar ongeveer 7 vragen.
Je hebt te weinig zenders voor teveel geld. Het beeld is wel gewoon goed. (Ik heb in de winkel waar ik gewerkt heb een paar weken tegen een demo aangekeken)quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef ACT-F het volgende:
HDTV via een beamer, dat lijkt me helemaalDeze draait nu in mijn woonkamer, maar is gewoon PAL:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06231/IMG_0327-22-15-21.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wie heeft er ervaring met HDTV van TV-Home met de Samsung decoder?
Precies, ik miste ook vragen over het al dan niet nuttig zijn van een HDTV en überhaupt al HD in dit stadium.quote:Op maandag 5 juni 2006 08:44 schreef YuckFou het volgende:
Je bent vragen vergeten zoals 'vind je het ook zo vervelend dat je nu al kapotgegooid word met HDTV terwijl breedbeeld nog niet eens geintroduceert is?'
't is mij te blij en te positief en waarom zijn niet alle vragen gewoon onder elkaar gezet?
De HD Ready tv's die verkocht worden en die het logo hebben kunnen 720P native aan.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef UFOtje het volgende:
Ja, even ingevuld hoor!
Over HD gesproken....
Het blijft mij verbazen dat mensen massaal "HD-ready" TV's aanschaffen.
Het enige wat zo'n ding doet (of in de toekomst gaat doen) is het HD-signaal weer terug-converteren naar een lagere resolutie.
Koop dan in iedergeval een tv die minimaal 1280x720 aankan.
Zodat je "echte" "native" HD kan bekijken.
Alsof ik een 8 inch / 4:3 tv'tje ga kopen..... Breedbeeld ready... Ja, je kan er idd breedbeeld uitzendingen op volgen hoor!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |