Okeee.. maar tegen wie moet ik eerst, en daarna? Of is dat natte vinger werk, een kamer aanmaken (friends only match kan dat?) en hopen dat er iemand bij komt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Wessiej het volgende:
Poule 1:
1.Wessiej - Wessiej
2.Morthill - Morthill
3.Bastard - Butch NL
4.Mystikvm - Mystikvm
Tegen ons.
Dat ding kan vast niet tegen lichtinval....quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Wessiej het volgende:
Is deze dan niet wat voor jou : [afbeelding].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Heintje opent bij ons in de poule en stuurt invites?
Ik ken alleen nick gizmo ( ook van het PES toernooi, en ik heb al eens tegen hem getafeltennist ).
De rest hoop ik van de tafel af te meppen met Jesper
JE MAG JESPER HEUL NIET PAKKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Heintje opent bij ons in de poule en stuurt invites?
Ik ken alleen nick gizmo ( ook van het PES toernooi, en ik heb al eens tegen hem getafeltennist ).
De rest hoop ik van de tafel af te meppen met Jesper
Boeien of je met Jesper speelt.. ik win toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |