Leeft die nog eigenlijk?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Dune Featuring Vanessa - Keep The Secret.mp3
@Vlarp: allemaal mp3's die ik nog steeds heb van 'Evereddy'.
Zou het niet weten. Er zijn wel meer mensen uit die tijd spoorloos verdwenen op het neemt. Ik bedoel, neem Thurquote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zal toch wel?
* DennisMoore playing: Dune - Can't Stop Raving.mp3.
Come and take a trip with mequote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind vooral de lyrics zo doordacht.
Follow me into the light, everything's gonna be alright.
O dat. Dat heb ik Pup gegeven voor z'n verjaardag. Ik heb hier nog ene promo van hoofdstuk 1.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
nu ga ik lezen in:
Lunar Park
van Bret Easton Ellis
Uhu, lekkere bliepjesquote:Op zondag 4 juni 2006 22:04 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh luistert:
traffic signs - the big fake
blijft een lekker nummer!
Ik heb hem op MP3!!!quote:
Come to daddy van hen is geilquote:
de clip van donkey rhubarb ook leukquote:Op zondag 4 juni 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to daddy van hen is geilecht geil. Freaky creepy sexy hot.
Dat begin alleen al ... "Iiiii want your soouuuuuul, Iiiii need your souuuuuuul"
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef petre86 het volgende:
houbba hoebba hop hop hop - danny christiaan
Het is inderdaad zo erg dat je het ook nog weet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:15 schreef Manias het volgende:
het is zelfs zo erg dat je het "dennie" spelt
volgens mij ging er afgelopen vrijdag een wereld voor je openquote:Op zondag 4 juni 2006 22:15 schreef Manias het volgende:
het is zelfs zo erg dat je het "dennie" spelt
Schattigquote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
Brad zit naast me op de bank Zelda te spelen
Geek!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
zelda is gaafquote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
desjeeeeeeeeeeeeeee aai mis joe op msnquote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo erg dat je het ook nog weet.
Laptop op schoot, draadloos netwerk. Hij heeft wel internet... anders was het lastig contact onderhoudenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Schattig
Hoe internet je nu dan? Je had geen internet daar toch?
Ooohh.. ik dacht dat ik pas begreep dat hij geen internet had...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laptop op schoot, draadloos netwerk. Hij heeft wel internet... anders was het lastig contact onderhouden
Ik heb mijn PC nog niet beschikbaar, dis gaat hij nu even bestellen.
Ocarina of time. Zegt mij verder niks en hij moest het drie keer spellen voor ik het goed hadquote:
jaaaquote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Manias, luister je Christina ook nog zo veel?
Ain't no other man
das de bestequote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ocarina of time. Zegt mij verder niks en hij moest het drie keer spellen voor ik het goed had
Nopequote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ooohh.. ik dacht dat ik pas begreep dat hij geen internet had...
Ach, wat kan ik zeggen. De man heeft smaakquote:
Fijn issie he?quote:
Goh.. had wel verwacht dat je 24/7 online zou zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeBen alleen wel weinig online natuurlijk, als Brad er is. We zitten niet de hele dag op de bank Zelda te spelen
Ik ben zó benieuwd naar t optredenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef Manias het volgende:
CDP ze trad op he @ MTV awards
Have fun!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Zo, schoon, Nu d ekleren nog aan en dan op nar dat CO2 dinges pinkster gangbang geval
Welke?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede avond. Ik ben zojuist naar de film geweest.
Zeg, zo snel ben je nog niet van me afquote:
en dan tussendoor ook nog volop tijd overhebben tot het plaatsen van berichtjes hierquote:Op zondag 4 juni 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, zo snel ben je nog niet van me af
Je denkt toch niet dat ik in 2 minuten m'n haren kan doen EN m'n kleding kan uitzoeken he?
Heb je daar zoveel langer voor nodig dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, zo snel ben je nog niet van me af
Je denkt toch niet dat ik in 2 minuten m'n haren kan doen EN m'n kleding kan uitzoeken he?
The road to Guantamano.quote:
Sinds ik kort haar heb valt het wel mee, en ook de kleding was zo uitgezochtquote:Op zondag 4 juni 2006 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je daar zoveel langer voor nodig dan?
Binnenkort heb ik ook BBC3quote:Op zondag 4 juni 2006 23:02 schreef NathaN het volgende:
Zo, The Mummy op BBC3 was weer leuk vertier.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Danny belde me net om me veel plezier te wensen vanavond, en dat ik het niet te laat moest maken omdat anders mijn collega;s boos worden, en dat ie liever had dat ik daar bij hem op Pinkpop zat....
ARGH!
msn, nu!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Danny belde me net om me veel plezier te wensen vanavond, en dat ik het niet te laat moest maken omdat anders mijn collega;s boos worden, en dat ie liever had dat ik daar bij hem op Pinkpop zat....
ARGH!
Jamaar jamaar jamaar!quote:
Wat een gek persoontje is het toch.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
ARGH!
Ja valt geen hoogte van te krijgen. Dus dat ga ik dan ook maar niet meer proberen.quote:
Waar staat ie?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
ARGH!
Mee eens!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef Manias het volgende:
nee beep.. eerst zn vriend weg dan pas mag ie praten..
LAÏS!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:11 schreef Manias het volgende:
vrinden tis tijd om uw paksken te maken!
roept al uw pottekes en pannekes bijeen!
Die vriend is niet meer naar PP, die gaat wel mee naar Megapann. IK weet ei'k niet op welke camping ie staat. Volgens mij zat ie nu in de afterparty tent in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar staat ie?
Ik stuur wel even 4 bezopen meiden op m af die zorgen dat ie netjes dat vriendje dumpt voor die met jou doorgaat,
Daar ga ik zaterdag wel voor zorgen. Volgens zijn vrienden is ie een lelijke oude lompe stomme boer en is het enige wat ie op mij voor heeft een enorm rijke welstaande familie en dus bergen cash. Nah, als dat alles isquote:Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef Manias het volgende:
[..]
nee beep.. eerst zn vriend weg dan pas mag ie praten..
Hoofdletter W schat, we doen alles in 't grootquote:Op zondag 4 juni 2006 23:14 schreef Jooztk het volgende:
Hoi stelletje homo's :w
Fuck yeah!quote:
Dat nr is ZO leuk, kreeg het van een vriend van mequote:
blijft ie bij m om zn cashquote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag wel voor zorgen. Volgens zijn vrienden is ie een lelijke oude lompe stomme boer en is het enige wat ie op mij voor heeft een enorm rijke welstaande familie en dus bergen cash. Nah, als dat alles is
ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat nr is ZO leuk, kreeg het van een vriend van me
quote:
Ik negeerde je niet! Ik wist niet van je aanwezigheid af..quote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef Jooztk het volgende:
Tsss... dat kan toch niet? Ik heb zelfs naar ketnet zitten kijken op mijn broertjes TV en dan negeer je me nu!?
Onverge(f/v)elijk.
kan ik alvast iemand condoleren?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ga koken. Wens me succes...
De boontjes die ik zo ga doppen?quote:
Mocht je niet mee?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader is nu in Orlando.
Nee, en dat kon ook niet. Kutzooi, hij had een conferentie voor zijn werk ÍN DisneyWorldquote:
DdddddddddddDISNEYquote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, en dat kon ook niet. Kutzooi, hij had een conferentie voor zijn werk ÍN DisneyWorld.
wat houdt zo'n co2 party in?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Zo, schoon, Nu d ekleren nog aan en dan op nar dat CO2 dinges pinkster gangbang geval
Hihi.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik lurk heir nu al zolang, nu wil ik ook eens meedoen!![]()
Je kan om te beginnen het "lijstje" uit de OP invullen, als dat je leuk lijkt?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik lurk heir nu al zolang, nu wil ik ook eens meedoen!![]()
Dit is TRS, en hij heeft altijd ruzie met CDP (tenminste, dat komt zo op mij overquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
Dit is CDP
Hij is dronken. Just one cup of tea, no alcohol.
Dit is Tha_Erik.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is TRS, en hij heeft altijd ruzie met CDP (tenminste, dat komt zo op mij over).
Dit is Erik.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is TRS, en hij heeft altijd ruzie met CDP (tenminste, dat komt zo op mij over).
Hoe weet jij dat?!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is Erik.
Erik is best gezellig in het echt
Ik heb Erik's ster gezien./quote:
Jouw ster was gescheurdquote:
wat een mooie fotoquote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef LOLBOY het volgende:
Homo's
En hij was nog roze ook!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat gescheurd is moet worden genaaid![]()
Dat weet ik maar het blijft wel leukquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja dat soort dubbelzinnigheden zijn hier heel normaal hoor
valt best wel tegen hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het blijft wel leuk
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel tegen hoor
komt hier zo ongeveer om topic of 10 wel voorbij, dus zo grappig was hij nu ook weer niet![]()
Ben alleen het nichtje van mijn neefjes en nichtjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
haha, de ene vrouw uit het topic is verhuisd naar the USA, en gelij kkrijgen we er een nieuwe bij
nu hebben we topic-vrouwen in Europa èn in Amerika zitten.. where will we expand next?
trouwens.. melanie.. nichtje van?
toch nog een nicht jij he
Je "voorganger" ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ben alleen het nichtje van mijn neefjes en nichtjes.geen nichtje
![]()
Je bent verhuisd Hendrikquote:Op maandag 5 juni 2006 00:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik hyve![]()
Hahai!![]()
Kreeg straks toch echt bijna een inzinking weer.... Dacht dat ik was afgesloten van Internet, maar het was blijkbaar een storing...
DUSSS........![]()
Ik was al verhuisd en alles deed het allang!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent verhuisd HendrikGa je er nu weer wat van maken?
En wat is je hyves?
Ik ben een dikbuikige 40'er in spé die al rukkend zijn pensioen tegemoet gaat, later?quote:
Ik had t over je weblog Hendrikje!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was al verhuisd en alles deed het allang!Maar vandaag opeens niet...
Ik had al een herinnering hoor...
Maar ik zag door die @Home/Essent bomen het bos niet meer en dacht dat ik te laat was met betalen
Mijn hyves issss.... (even checken)....... Hendrik1979Stoer he?? Heeellll..... retro.
Ooooooooooohhhhh Gert-Jan, ik zal jou dat zeggen: die wordt ook snel geupdate, morgen ben ik enorm aan het opruimen en van alles aan het opzoeken, het kan bijna niet misgaan zodat dat er eventueel dat zoiets enigerleiering constantinopel driedubbel afzijdig gekeerde branslupssleutel kortom er zouden wel heel veel rare dingen moeten gebeuren, mocht ik NIET gefrustreerd de blog updaten.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over je weblog Hendrikje!
Je moet eerst maar eens bewijzen of je mijn niveau kan halen voor je jezelf invaller mag noemenquote:
Ik heb ook alweer 4/5 blogs geschrevenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooooooohhhhh Gert-Jan, ik zal jou dat zeggen: die wordt ook snel geupdate, morgen ben ik enorm aan het opruimen en van alles aan het opzoeken, het kan bijna niet misgaan zodat dat er eventueel dat zoiets enigerleiering constantinopel driedubbel afzijdig gekeerde branslupssleutel kortom er zouden wel heel veel rare dingen moeten gebeuren, mocht ik NIET gefrustreerd de blog updaten.
Over allemaal dingen die gebeurd zijn??quote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer 4/5 blogs geschreven
jajaquote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Over allemaal dingen die gebeurd zijn??
*klik*
Bitchfightquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet eerst maar eens bewijzen of je mijn niveau kan halen voor je jezelf invaller mag noemen
Het zit best fijn. Lees je de rest ookquote:Op maandag 5 juni 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh die motor!Daar krijg je toch kramp van in je lies?
![]()
Oh, dan koop ik ook zo'n motor.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zit best fijn. Lees je de rest ook?
Nah, da's zielig. Ik zou haar verpletteren zonder haar een kans te geven. Zo ben ik niet.quote:
Reageren is ook leukquote:Op maandag 5 juni 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dan koop ik ook zo'n motor.![]()
Ik lees verder hoor
So you ordered a pizza or what?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, da's zielig. Ik zou haar verpletteren zonder haar een kans te geven. Zo ben ik niet.
Pizza? Waar?quote:
Nee hoor. Verse groene boontjes, kipburgers op een volkorenbroodje met kaas en paprika en ovenfrites. Wij doen aan gezondquote:
Nou, ik zou persoonlijk een moord doen voor een enooorrrm bedekte pizza op dit moment...quote:
Turkse Pizzaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik zou persoonlijk een moord doen voor een enooorrrm bedekte pizza op dit moment...Maar Wonderer eet elke dag burgers, pizza's, fried chicken en cowl salad.
quote:
Jajajajajajaja.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Verse groene boontjes, kipburgers op een volkorenbroodje met kaas en paprika en ovenfrites. Wij doen aan gezond
(gister wel pizza na twee uur staan wachten tot we onze telefoons hadden)
Shopperhal. Zelfde verhaal.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In Zaandam is een soort dom straatje waar 5 Turkse pizzarestaurantjes zitten.
Maaaarrr ook jouw lievelingswinkel met zo'n mooie deur en zo'n ouderwetse bel die dan gaat als je die deur opendoet, en daar haal jij altijd elke vrijdagmiddag, na je school, een stokje zoethout voor een kwartjequote:Op maandag 5 juni 2006 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In Zaandam is een soort dom straatje waar 5 Turkse pizzarestaurantjes zitten.
Beschuit met muisjes... da's een guilty pleasure hierquote:Op maandag 5 juni 2006 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Geeeeennn verhalen meer over eten!!Ik had niks meer in huis en heb alleen maar beschuitjes met chocopasta kunnen eten.
Ja, of iets vets bestellen maar daar had ik eeeeven geen trek in.
Hmja!quote:Op maandag 5 juni 2006 01:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaaarrr ook jouw lievelingswinkel met zo'n mooie deur en zo'n ouderwetse bel die dan gaat als je die deur opendoet, en daar haal jij altijd elke vrijdagmiddag, na je school, een stokje zoethout voor een kwartjedie leggen ze standaard klaar voor jou he?
Maaaaaarrr in de verte hoor je de trams rijden en dat die bel dan gaat omdat er iemand voor looptquote:Op maandag 5 juni 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
Minst boeiende mededeling van de dag:
M'n kin jeukt
quote:
Dat zou dan hier moeten zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaaaaarrr in de verte hoor je de trams rijden en dat die bel dan gaat omdat er iemand voor loopt
Ik zal op dit moment alles eten dat eetbaar is.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes... da's een guilty pleasure hier
Oooohhh ja dat hoor jij ook!quote:
Ik woon op het terrein van een tramremise. Enige plaats waar om 1.12 nog tramactiviteit plaatsvind wat hoorbaar zou kunnen zijn voor Alexquote:Op maandag 5 juni 2006 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh ja dat hoor jij ook!En toeterende auto's en sirenes en geweerschoten enzo.
Dat hebben wij in Zwolle niet...
![]()
Ik zit binnen dan hoor ik ze niet :pquote:Op maandag 5 juni 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaaaaarrr in de verte hoor je de trams rijden en dat die bel dan gaat omdat er iemand voor loopt
lala -edit-quote:Op maandag 5 juni 2006 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik volg waxxers advies we gaan de turk bellen hier
Ik hoop het niet... ik kijk nu al op tegen het half uur fietsen op de hometrainer morgen om 8 uur. 's Ochtends.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajajaja.Wacht maar, over een maand of twee weten ze al "Hi Won. Ya want the chick'n garlic semi tripple burger again with Caramel chucked sweet Coffee of wassup?"
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik zit binnen dan hoor ik ze niet :p
*krab*
lijk wel mn kat
NOUHOU! nog 1x: IK! sta nooit op hun staartenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zolang je maar blijft snorren dan!
En niet op zijn staart staan he??
Okokokokokokokquote:Op maandag 5 juni 2006 01:22 schreef davidov het volgende:
[..]
NOUHOU! nog 1x: IK! sta nooit op hun staarten
Oef...komende week iedere avond een gezellige activiteit waar natuurlijk bij gedronken (of gezopen) zal worden
dronken worden doe ik bijna nooitquote:Op maandag 5 juni 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okokokokokokok![]()
En niet zoveel hele nachten wegblijven en dronken worden hoor!!Denk aan je lever!
![]()
![]()
I quite like em.quote:
Dat kan.quote:
Ik heb Asslee weinig noten in een nummer horen halen itt deze meisjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat kan.
Ze hebben een hoog Ashlee Simpson-gehalte.
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
"hebben jullie ook die pizza met die artisjokharten"
"quatro stagionnii, is dat die met die artisjokharten"?
"dan wil ik die maar dan zonder die artisjokharten"
Dat maakt het niet minder kut.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb Asslee weinig noten in een nummer horen halen itt deze meisjes.
En Asslee laat alles verbouwen![]()
Tuurlijk is het über pop-punk..
Ashlee heeft toffe nummers maar totaal geen eigen inbreng. En ze zingt totaal vervelend hijgerig.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder kut.
Ik dacht dat je Ashlee zo geweldig vond..
All my girls stand in a circle...quote:Op maandag 5 juni 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ashlee heeft toffe nummers maar totaal geen eigen inbreng. En ze zingt totaal vervelend hijgerig.
Missy heeft m geremixed, vind je het nu niet geniaal?quote:Op maandag 5 juni 2006 02:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
All my girls stand in a circle...
Ja, echt geweldig.
Jij bemoeit je ermee dus inderdaad het einde.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
cdp en trs hebben een gesprek!!!
ze zijn het niet eens, maar ze schelden ook niet
is dit het begin van het einde?
Goed he?quote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ben je toch gemeen tegen TMM.
er zijn wel meer mensen niet lief voor mequote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ben je toch gemeen tegen TMM.
Bovvered.quote:
Je kan niet alles hebben, he.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen niet lief voor me
zelfs nu ik zwaar gewond ben niet
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 5 juni 2006 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen niet lief voor me
zelfs nu ik zwaar gewond ben niet
ik ben uitgegleden in de douche gisterenquote:
Oef! *knuffel* da's mooi klote.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben uitgegleden in de douche gisteren
en nu mag ik tot woensdag niet op mijn rechterbeen staan
en dan foto's laten maken en dan hopen dat er geen scheurtje in de enkelband zit anders moet ik ook nog in het gips
Nee, want ze hebben wel BBC 3 en 4 itt de andere providersquote:
na alles waar wij doorheen zijn gegaan voelt dit als een mes in mijn rugquote:
Ja hoe zit datquote:Op maandag 5 juni 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
Toch maar goed dat ik ff gegaan ben. Het feest was mwa, maar ik kwam een oude bekende tegen (organisator van Frequence, o.a.) en kreeg van 'm 2 VIP passen voor Frequence Outdoor 2006
Dat is 't nog steeds hoor, niks gays aan, behalve dan de organisatorquote:Op maandag 5 juni 2006 03:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat
in de flyer stond een en ander over frequence, gaat R en D daar ook een area hosten, al dan niet samen met Pecheur ??
want in den beginne was Fequence toch vooral een meer hard style variant/kloon voor Aquabest
Gewoon van die koude lucht kanonnen die af en toe flink blazen zodat er stoom is en een verfrissende wind.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:02 schreef Stroekie het volgende:
Oh ja en dan natuurlijk de 100.000 euro vraag van vandaag
wat waren nu die Co2 canons ?
Klinkt minder indrukwekkend dan op de flyer stondquote:Op maandag 5 juni 2006 03:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon van die koude lucht kanonnen die af en toe flink blazen zodat er stoom is en een verfrissende wind.
Alsof normale muggen nog niet erg genoeg warenquote:Op maandag 5 juni 2006 03:21 schreef wonderer het volgende:
Er zijn hier muggen die een dodelijke ziekte overbrengen...
Sweet Dreams TheaterMaMaquote:Op maandag 5 juni 2006 03:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
that's all folks
goodnight and good luck
Ik was verrast dat ik nog meer inspiratie geleverd had voor meer dan 1 verhaalquote:Op maandag 5 juni 2006 03:45 schreef wonderer het volgende:
Hee Stroek, wat vond je van Arthur? Ik heb niet teruggelezen dus ik weet niet of je er toevallig wat over gezegd had
Sweet Dreams for our American girlquote:Op maandag 5 juni 2006 04:04 schreef wonderer het volgende:
Ik ga... nou ja, uiteindelijk vast wel slapen.
Jah, al moet ik wel werken en merk ik er dus weinig vanquote:
Puik.quote:
Ach, je hebt nog tijd om te fokken.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Jah, al moet ik wel werken en merk ik er dus weinig van
toch wel de Engelse versie hoop ikquote:Op zondag 4 juni 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat. Dat heb ik Pup gegeven voor z'n verjaardag. Ik heb hier nog ene promo van hoofdstuk 1.
tuurlijk.quote:
The Da Vinci Code, ben erg benieuwd, heb veel goede en slechte dingen gehoord. Én de Pathé is voor 12 uur maar voor ¤4,75quote:
Da's maar een tientje.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
The Da Vinci Code, ben erg benieuwd, heb veel goede en slechte dingen gehoord. Én de Pathé is voor 12 uur maar voor ¤4,75.
Ahhh.. dat vind ik nou zo lief van je!quote:Op maandag 5 juni 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
Toch maar goed dat ik ff gegaan ben. Het feest was mwa, maar ik kwam een oude bekende tegen (organisator van Frequence, o.a.) en kreeg van 'm 2 VIP passen voor Frequence Outdoor 2006
Casema Digitaal heeft ook BBC3 en 4...quote:Op maandag 5 juni 2006 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, want ze hebben wel BBC 3 en 4 itt de andere providers
Vertalingen zijn sowieso meestal minder dan het origineel.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:43 schreef Cairon het volgende:
dan is het goed, want Ellis laat zich niet zo goed vertalen geloof ik zo.
En UPC Digital ookquote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Casema Digitaal heeft ook BBC3 en 4...
*aivd tip*quote:Op maandag 5 juni 2006 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoel.. ik kijk ook elke avond even het nieuws op Al Jazeera
Goed ideequote:
Have funquote:Op maandag 5 juni 2006 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga mijn tanden poetsen en dan heel hard schreeuwen.
ECHT niks anders in huis?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef Waxxer het volgende:
Ja, de winkels zijn dicht.
Voor boodschappen dus naar de nachtwinkel als ik zou willen.En dan 18 euro betalen voor zes witte, zachte bolletjes.
Als ze die al hebben.
En als ik dat al zou doen he?
Leve de Makro. Die is wel openquote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef Waxxer het volgende:
Ja, de winkels zijn dicht.
Voor boodschappen dus naar de nachtwinkel als ik zou willen.En dan 18 euro betalen voor zes witte, zachte bolletjes.
Als ze die al hebben.
En als ik dat al zou doen he?
Mja naja ik kan wel een pot pindakaas leeg lepelen, maarja...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:37 schreef davidov het volgende:
[..]
ECHT niks anders in huis?
De UvA is ook dicht vandaag... nou moet ik wel thuis blijven
Helaas heb ik zelf geen pasje - en om nou voor een bord voedsel eerst drie uur te reizen met het OV en dan een auto te regelen enz enz....quote:
Ik zit, als ik overdag vrij ben en thuis zit, de hele dag spelletjes en alles te doen en 's avonds is het vaak niet anders door Fokquote:Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
als ik thuis zit kan ik al helemaal niet leren
Kom jij ook in beeld en ben je geinterviewd en raap je dan pepernoten??quote:Op maandag 5 juni 2006 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond komt de Sinterklaasfilm aan bod in RTL Boulevard![]()
Idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zit, als ik overdag vrij ben en thuis zit, de hele dag spelletjes en alles te doen en 's avonds is het vaak niet anders door FokTussendoor doe ik wel wat, maarja...
![]()
Heel herkenbaar alleen kan ik niet naar beneden lopenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Idd.
Of ik zit de hele dag onbelangrijke dingen te doen zodat ik neit echt hoef te beginnen. En eenmaal begonnen aan de studie sta ik om de 5 minuten op om drinken te pakken, naar de wc te gaan, wat te eten, of gewoon om naar beneden te lopen![]()
Ze waren bij de opname's op schiphol.. toen was ik hard aan het werk bij Alternatequote:Op maandag 5 juni 2006 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij ook in beeld en ben je geinterviewd en raap je dan pepernoten??![]()
Aaaawww....??quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze waren bij de opname's op schiphol.. toen was ik hard aan het werk bij Alternate
Ik had geen vrij gevraagd, want wist ik veel dat ze die dag op schiphol zouden filmenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww....??![]()
Moest dat terwijl je vroeg of je vrij kon krijgen maar dat mocht niet?!
Maar wat was je eigenlijk in de film?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had geen vrij gevraagd, want wist ik veel dat ze die dag op schiphol zouden filmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |