quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef Marsepein het volgende:Misschien kun je de lokale beeldhouwcursusclub vragen er een paar te maken tegen een materiaalvergoeding?
Hmmmm, is een leuk idee. Ik zal eens kijken of ik hier iets mee kan doen
![]()
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef erwinrt het volgende:Het zijn best rechthoekige beelden.. ook die neus en mond. dus gewoon zelf maken van een stuk bruin klein, uit laten harden in oven ofzo en dan paar maanden in tuin laten staan voor de aanslag erop.
(of verfen,, (witte vlekjes , Mos . )
Geloof me, ik kan de meest simpele dingen niet eens namaken. Als laatste redmiddel zou ik het wel willen proberen, maar ik ben bang dat het erg lang duurt voordat ik uberhaubt maar een beetje in de buurt zit bij die speciale look die de beelden hebben ... als ik die ooit te pakken krijg tenminste. Die speciale look vind ik zo mooi bij de beelden dus die moet er zeker in zitten.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:58 schreef de_Onverzettelijke het volgende:Een hoogte tussen de 70 cm en 150?!
Vrij groot terrarium ga je bouwen dan.. Pff.. Zou niet weten waar je een beeld van die afmetingen vandaan haalt..
Je hebt vast al wel gegoogled?!
Het terraium wordt ongeveer 2,3 meter hoog en anderhalf meter breed + diep. Een beeld van anderhalf meter hoog lijkt me achteraf gezien eigenlijk wel erg veel ruimte innemen ja. Voor de hoogte zal niets uitmaken, leguanen moeten kunnen klimmen. Alleen hoe hoger, hoe breder het beeld wordt. Daarom denk ik dat een maximale hoogte van 1 meter genoeg is. Dus tussen de 50 en 100cm. Nog steeds vrij groot, ik weet het. Bedenk natuurlijk dat het een maximum is. Het liefste niet die groote, maar als er één is voor een normale prijs wil ik hem toch nog hebben.
Ik heb inderdaad al op google gezocht, net zoals marktplaats, ebay en soortgelijke sites. Niets kunnen vinden voor een normale prijs. Wel een bedrijf (denk ik tenminste) die vrij mooie namaken verkoopt. Helaas kosten die dan ook meer dan 200 euro.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Wel gaaf om als de bak af is, er een webcam in te plaatsen. Ik weet niet wat voor beesten je er in kiept, maar kan me voorstellen dat als er één of andere leguaan vlakbij de cam loopt, en je een beetje een tropisch plaatje voor je ziet, dat er best prehistorisch uit kan zien
Wel een leuk idee
![]()
Wie weet in de toekomst, als ik een vrij computer, webcam, server, stroom, etc heb.
[ Bericht 4% gewijzigd door caradoc op 06-06-2006 23:21:05 ]