De lucht verpesten in een snackbarquote:Op zondag 4 juni 2006 20:33 schreef Arcee het volgende:
Vind je 't nou echt nodig om in dat kwartiertje dat je hier bent de lucht te komen verpesten met die gore sigaret van je?
Neem jij toch lekker een bakje sigaretten met mayo.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:40 schreef DeeCruise het volgende:
De lucht verpesten in een snackbar![]()
![]()
Kerel, ga eens met je klauw over de muur en voel het vet...
Vieze rubbertjesquote:Op zondag 4 juni 2006 20:52 schreef Dirktator het volgende:
Je kunt je beter druk maken om de vuile roostertjes in die snackbars. Ik word daar niet vrolijk van. Om al helemaal niet te spreken over de codering...![]()
Zeer vermakelijke reactie...je snapt het echt niet he?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neem jij toch lekker een bakje sigaretten met mayo.
Nee, klopt. Dat is alleen aan jou voorbehouden.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:53 schreef DeeCruise het volgende:
Zeer vermakelijke reactie...je snapt het echt niet he?![]()
Doe dat lekker thuis. Zo triest als mensen niet even zonder hun sigaretje kunnenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:56 schreef Burdie het volgende:
Als je dan toch moet wachten, kan je net zo goed even een sigaretje opsteken.
Of zonder een vette hap....quote:Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat lekker thuis. Zo triest als mensen niet even zonder hun sigaretje kunnen![]()
Oh zonder sigaretje kan ik best. Het is alleen fijner wachten.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat lekker thuis. Zo triest als mensen niet even zonder hun sigaretje kunnen![]()
Daar heb jij als roker ook echt last van.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef DeeCruise het volgende:
Of zonder een vette hap....
Toch wel, dikke mensen verpesten het straatbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar heb jij als roker ook echt last van.
Ja, en daar ga je ook echt dood aan. Jankerd.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch wel, dikke mensen verpesten het straatbeeld..
Wel een luxe snackbar. Patat op een bord.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Burdie het volgende:
Sowieso verpest patat het straatbeeld.
[afbeelding]
Nee jij gaat gegarandeerd dood van de sigaretten lucht in een snackbar, en niet van de vettige zooi die je naar binnen ramt....quote:Op zondag 4 juni 2006 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en daar ga je ook echt dood aan. Jankerd.
Ik ga eerder dood van die sigaretten lucht waar ik overal waar ik kom wel last van heb, dan van dat ene bakje friet dat ik eet in de maandquote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee jij gaat gegarandeerd dood van de sigaretten lucht in een snackbar, en niet van de vettige zooi die je naar binnen ramt....![]()
Ja, iedere bezoeker van de snackbar is immers vetquote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus wacht even, overal waar je komt heb je last van sigarettenlucht, en je klaagt over het feit dat t je 1x per maand gebeurt in de snackbar?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga eerder dood van die sigaretten lucht waar ik overal waar ik kom wel last van heb, dan van dat ene bakje friet dat ik eet in de maand![]()
Jup, en iedere persoon die rookt steekt er ook 1 op in de snackbarquote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iedere bezoeker van de snackbar is immers vet![]()
Jij woont in een snackbar?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moest vandaag 10 minuten wachten op me eten, en zelfs toen stak ik een lekkere peuk op
Bij ons staat de deur wel open, dus heel veel last van de rook heb je hier niet
Stoer.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
![]()
Bij onze snackbar staat de deur open.
rokende mensen ookquote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:56 schreef Burdie het volgende:
Haha, omg dat zei ik is tegen m'n ex. Het was goed als ik maar met m'n mond dicht at.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"U vindt het toch niet erg dat ik eet terwijl u rookt?"
Ik rook niet op straat, ik stap gewoon altijd even een snackbar binnen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef jack007 het volgende:
Er kan niet genoeg gerookt worden in die gore, turkse bak-ateliers! Als je even een pakje sigaretten haalt bij zo'n smerige joint, stink je de hele avond naar die overjarige frituurolie die komend najaar wel weer eens vervangen gaat worden. (misschien...als ze tijd en zin hebben) Dus klaag niet over sigarettenrook als je jezelf culinair wenst te verwennen in zo'n frituurhol. Overigens zie ik 9 van 10 keer de bereidersvan al dat lekkers in die topzaken al paffend jouw frietje bakken.
veel niet-rokers kunnen idd vreselijk zeikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef mg794613 het volgende:
Mensen moeten niet zo zeiken, als de eigenaar van de eetgelegenheid roken toestaat moet je gewoon je klep houden. (kennelijk is niet genoeg behoefte aan een rookvrije friettent, anders had ie er wel geweest)
Als die rokers in plaats van hun sigaret nou hun hond in de fik steken? Sausje eroverheen en iedereen is blij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:06 schreef Frollo het volgende:
Bij mijn snackbar komen regelmatig mensen met honden binnen, dat vind ik persoonlijk minder geslaagd dan roken.
Gewoon die hond rechtop zetten op zo'n pin en er dan met zo'n groot mes reepjes van afsnijden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als die rokers in plaats van hun sigaret nou hun hond in de fik steken? Sausje eroverheen en iedereen is blij.
Mensen als jij verdienen dan tenminste een half kusje (en een heel kusje voor niet-rokers of 100% buitenrokers).quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Reemster het volgende:
Dat is de schuld van de snackbarhouder zelf, hij staat het toe, en wat mag wordt gedaan, maar ook de mensen die er komen roken denken alleen aan zichzelf. Ik zelf ben een stevige roker, maar in de snackbar rook ik niet, ik ga dan wel eventjes naar buiten
Nee, je moet gewoon aan je medemens denken in sommige gevallen, ik vind het zelf ook niet lekker als ik aan het eten ben en er zit iemand naast mij te rokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Mensen als jij verdienen dan tenminste een half kusje (en een heel kusje voor niet-rokers of 100% buitenrokers).
Inderdaad, echt belachelijk dat 't überhaupt mág.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook hekel aan als mensen tijdens het eten zit te roken![]()
![]()
Zeker in een restaurant (Bah)
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Afwazig het volgende:
Persoonlijk heb ik er geen last van maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is. In kroegen moet roken idd wel gewoon kunnen 14.gif
goede grapquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:57 schreef ReplaR het volgende:
Mensen die gaan eten terwijl andere mensen willen roken
Precies.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:56 schreef Burdie het volgende:
Dat is inderdaad nóg triester, ga nog liever buiten staan met m'n frietjequote:Op maandag 7 april 2008 11:11 schreef n0r het volgende:
En mensen die gezellig in de snackbar hun eten opeten
Als je er mag roken snap ik het probleem niet. Dan gaan alle niet-rokers toch lekker naar een snackbar waar niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even wat verbeterd, je NL is belabberd zeg, fuck.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga eerder dood van die sigaretten lucht waar ik overal waar ik kom wel last van heb, dan van die 10 bakjes friet patat die ik per dag eet:W
Tof ideequote:Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef vethard het volgende:
Kom we gaan 'lunchen' in de snackbar...
Exactemundo.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:40 schreef Homdeck het volgende:
Eens. Waar gegeten wordt, zou niet gerookt mogen worden
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:33 schreef Arcee het volgende:
Vind je 't nou echt nodig om in dat kwartiertje dat je hier bent de lucht te komen verpesten met die gore sigaret van je?
Blijkbaar wel, want het ziet er altijd blauw van de rook.
In ben vóór roken in kroegen.Maar in snackbars mogen ze 't van mij per direct verbieden. Bah.
Ik stem er voor om met zo'n ding over gmm te rennen schreeuwend dat er een dode foetus in gangpad 4 ligt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo'n ding is echt voor ultra paupers
Een minder verpauperde snachtbar zoeken kan trouwens ook helpen. Ik herken de klacht verder niet terwijl ik toch wel met enige regelmaat in een snackbar sta.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:38 schreef McKillem het volgende:
[..]![]()
Opzicht terechte klacht, maar als ik er mag roken ga ik geen rekening houden met andere factoren.
Ik steek liever een echte peuk in mn bek, terwijl ik een bivakmuts op heb en dat schreeuwquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik stem er voor om met zo'n ding over gmm te rennen schreeuwend dat er een dode foetus in gangpad 4 ligt.
Daar hebben we al helemaal schijt aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:10 schreef fathank het volgende:
Anders kun je altijd nog een pure joint opsteken, want het rookverbod geld alleen voor tabak. Weet alleen niet of ze blij zijn met een joint in de snackbar.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
Ik ben sowieso tegen roken waar gegeten word. Smerige kuthobby van anderen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |