voor redelijk redelijk betaalde ik 30k dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef DJqbl5 het volgende:
Wat kan ik ongeveer krijgen voor iemand met:
matig ervaring - matig leiderschap
redelijk ervaring - matig leiderschap
redelijk ervaring - redelijk leiderschap
bij voorbaat dank
ligt aan de stats, voor die ervaring/ervaring combinatie hoef je niets extra te verwachten. ja misschien 10k voor die redelijk.redelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef DJqbl5 het volgende:
Wat kan ik ongeveer krijgen voor iemand met:
matig ervaring - matig leiderschap
redelijk ervaring - matig leiderschap
redelijk ervaring - redelijk leiderschap
bij voorbaat dank
Lastige keuze dus...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
heb wel gemerkt dat mn aanval aardig achteruit is gegaan sinds ik een verdedigende coach heb genomen... en mn def met stappen vooruit.
quote:06-06-2006 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 2 555 500 ¤ gekost.
quote:Carlos Hernan Molina (11839830) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
46 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 600 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
quote:
Een klaverjasser?? Wat bedoel je daar mee?? Ik speel in de comp 4-4-2 en oefen 5-3-2.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Neem een klavejasser en stel hem als reserve op. Mocht er een speler uitvallen heb je alsnog een training. En in IX moet je met 5-3-2 ook kampioen kunnen worden (als dat heilig is)
mn B team had ook gewonnenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je je A-team opstelt op zondag..
1.2 ongeveerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
grumps, jij weet dat misschien (having seen best of both worlds), wat krijg ik voor een 20 jarige outstanding def met supernatural SP (en nog inadequate passen en quick)?
Een klaverjasser is een speler die in je team zit, maar óf niet speelt op de positie die je traint óf uberhaupt nooit speelt. Deze spelers krijgen toch zo'n 15% training (volgens mij) en kunnen dus (afhankelijk van de leeftijd) na een x aantal training toch plots stijgen. Zo iemand wordt in de hattrick-wereld een klaverjassen genoemd, omdat hij dus eigeniljk niet speelt en/of traint en dus eigenlijk elke wedstrijd bijvoorbeeld aan het klaverjassen is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een klaverjasser?? Wat bedoel je daar mee?? Ik speel in de comp 4-4-2 en oefen 5-3-2.![]()
2x 5 3 2 vind ik niets.![]()
![]()
[..]
mn B team had ook gewonnenKijk maar naar de post daar voor. Mn tegenstander had niet genoeg spelers opgesteld!
![]()
![]()
Ja, 15 tot 18% training..quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een klaverjasser is een speler die in je team zit, maar óf niet speelt op de positie die je traint óf uberhaupt nooit speelt. Deze spelers krijgen toch zo'n 15% training (volgens mij) en kunnen dus (afhankelijk van de leeftijd) na een x aantal training toch plots stijgen. Zo iemand wordt in de hattrick-wereld een klaverjassen genoemd, omdat hij dus eigeniljk niet speelt en/of traint en dus eigenlijk elke wedstrijd bijvoorbeeld aan het klaverjassen is.
Ze hadden het ook een backgammonner kunnen noemen maar dat bekt wat minder![]()
Dat werd toch net gezegd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ja, 15 tot 18% training..
Een klaverjasser is een speler die of niet op een trainbare positie speelt of helemaal niet speelt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |