1102 supporters....quote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tabel werkt per 100 he, stel dat je 790 hebt dan krijg je meer sponsorgeld dan als je er 700 hebt.
je had er toen ook al een aantal weken voor hoor. Alleen mocht je nog maar 5 keer maximaal inloggen. Nu mag je onbeperkt inloggen, maar nog steeds met die aantal weken. (1tje maar volgens mij)quote:Op maandag 5 juni 2006 18:09 schreef Lennox het volgende:
Volgens mij was hij dat team die tegen de bekeropzet protesteerde. Wilde zo een statement maken, maar doordat ze die regeling mbt faillisement hebben verandert is hij de lul. Normaal was dat met log-ins (daarom logde hij niet meer in), maar nu heb je een x aantal weken om het te regelen ofzo.
Met de komende training? Dat weet ik niet hoor, lijkt me ook lastig voorspellen omdat er ook veel random in zit. In ieder geval kan elk progje wel de afgelopen training bekijken wie er gestegen is en wie niet. De links daarvan zijn meerdere keren genoemd, typ maar eens HAM, Buddy of Organizer icm Hattrick bij Google. Succes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:59 schreef marcoadam2003 het volgende:
heej mensen heb effe een klein vraagje...
is er ook een proggie of site waar je kan zien of je met de komende training een stijger heb qua vorm etc??
quote:Giorgio Palpacelli (117933208)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Real Montedonzelli
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
volgens mij kan je dat nooit zien, maar er zijn wel programma's die het enigszins kunnen benaderen, waardoor je kunt zeggen nou die stijgt binnen nu en 2 trainingen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:59 schreef marcoadam2003 het volgende:
heej mensen heb effe een klein vraagje...
is er ook een proggie of site waar je kan zien of je met de komende training een stijger heb qua vorm etc??
Was het de bedoeling dat JD hem kochtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:30 schreef fabianf het volgende:
Date From To Price TSI then
6.6.2006 Refused FC Hoolieganzen 800 000 ¤ 840
Duivels mooi.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef fabianf het volgende:
Allicht, -J-D- is niet zo stom om zulke bedragen te bieden op een speler die hij niet wil.
Ik had nog een trainee nodig, met goed/redelijk 17 jaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef fabianf het volgende:
Allicht, -J-D- is niet zo stom om zulke bedragen te bieden op een speler die hij niet wil.
Mooie 11e trainee.quote:Jordi Junquera (117987420)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: C.F.Garcia
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
sure thing.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Lennox het volgende:
Ik ga dat daytrayden van sommige hier steeds meer volgen. Ik heb het vorige x met een 18 jarige geprobeerd en dat ging gelijk goed. Met een k of 20 verkocht (niet schokkend maar ala)
Gister er ook 1 verkocht die 2 trainingen had gehad, met een winst van 80k (zonder loonkosten)
Nu deze aangeschaft:
[..]
Mooie 11e trainee.
kostte 5k
salaris --> conditiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sure thing.
je zou kunnen zeggen dat de tsi laag is, maar ik heb eens een stijger gehad met tsi 280
Wat bedoel je hiermee Grumpey?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
salaris --> conditie...meer tips geef ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |