25.8 is denk ik de maximale winst, dus het maximale sponsorgeld min de loonkosten van de woordvoerdersquote:Op maandag 5 juni 2006 15:28 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
25.8 zou ik krijgen maar dit zie ik nergens in terug
ozoquote:Op maandag 5 juni 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
25.8 is denk ik de maximale winst, dus het maximale sponsorgeld min de loonkosten van de woordvoerders
Dat bedoelde ik iddquote:Op maandag 5 juni 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
25.8 is denk ik de maximale winst, dus het maximale sponsorgeld min de loonkosten van de woordvoerders
Goedendag meneer de Leeuwarder, post u hier wel vaker?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:02 schreef brandsrus het volgende:
Afgelopen weekend verloren, sta laatste
had hij de vorige wedstrijd ook al. had je dus met 5 verdedigers kunnen spelenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
Lullig dit!![]()
Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 2582 toeschouwers naar vv daaaf Arena trokken. daaaf startte in een strategische 1-2-2-opstelling. Beginopstelling: Hafkamp - van Amsterdam - van Wezel, van der Voort - Dwars, Landman.
RKDEO stelde zich op in een 4-4-2-formatie. In de basis stonden: Abel - Molthof, Jadot, van Breukhoven, Cordier - van Oldebarnevel, Arminius, Vandenbroecke, van Dierendonck - den Ouden, Urizar.
De thuisploeg moest een walk-over incasseren, want men wist niet ten minste 9 spelers op te stellen. De eindstand was 0 - 5.
toch wel weer 3 punten!!![]()
![]()
idd. Kan je zelf ook wel verwachten.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had hij de vorige wedstrijd ook al. had je dus met 5 verdedigers kunnen spelen
Nog niet maar hoop toch mee te doen hier op het forum!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedendag meneer de Leeuwarder, post u hier wel vaker?
Dat wist ik ik kon idd met 5 verdedigers spelen maar met welke dan ik heb er 9. 4 voor zondag en 5 voor woensdag. ik kan ze wel meer laten spelen maar dat heeft geen invloed op de training dus gewoon mn A team neergezetquote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had hij de vorige wedstrijd ook al. had je dus met 5 verdedigers kunnen spelen
daarom ook mn A team opgesteld.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Lekker toch !geen kaarte ,blessures en wel training![]()
heb je geen reserve trainee?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik ik kon idd met 5 verdedigers spelen maar met welke dan ik heb er 9. 4 voor zondag en 5 voor woensdag. ik kan ze wel meer laten spelen maar dat heeft geen invloed op de training dus gewoon mn A team neergezet
[..]
daarom ook mn A team opgesteld.![]()
![]()
Lijkt me logisch dat je je A-team opstelt op zondag..quote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik ik kon idd met 5 verdedigers spelen maar met welke dan ik heb er 9. 4 voor zondag en 5 voor woensdag. ik kan ze wel meer laten spelen maar dat heeft geen invloed op de training dus gewoon mn A team neergezet
[..]
daarom ook mn A team opgesteld.![]()
![]()
ik heb er 9 meer niet. Ik vind t zonde om een speler te hebben die ik nooit opstel. kost all1 maar salaris.quote:
Neem een klavejasser en stel hem als reserve op. Mocht er een speler uitvallen heb je alsnog een training. En in IX moet je met 5-3-2 ook kampioen kunnen worden (als dat heilig is)quote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb er 9 meer niet. Ik vind t zonde om een speler te hebben die ik nooit opstel. kost all1 maar salaris.![]()
hmm... ik kan dat nietquote:Op maandag 5 juni 2006 14:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil eerst een fijne trainee zoeken, en dat moet voor woensdag eigenlijk
Daarna eens goed kijken hoe we de overige 5.5 miljoen aan gaan besteden.
Liever goed doordacht dan overhaast.
Dat zou ook kunnen idd, want hij zou nooit die salarissen kunnen betalen.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:47 schreef Lennox het volgende:
failliet denk ik
Tabel werkt per 100 he, stel dat je 790 hebt dan krijg je meer sponsorgeld dan als je er 700 hebt.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:02 schreef hollander76 het volgende:
Hmm, typisch maar volgens mij klopt er iets niet dan. Ik speel in de 7e, heb 3 woordvoerders en krijg 52.600 per week.
Dat is 52.600 - 4.500 = 48.100 sponsorgeld, en volgens het tabelletje is 47.400 de max....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |