Ok. Zal wel even duren denk ik voor hij terug is, maar goedquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Houden, na stijging in ervaring levert hij namelijk 200-300k op als future coach.. tenzij hij natuurlijk meer dan 200k heeft gekost, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Mn dag is helemaal goedquote:Damir Ivezić (54871482)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 6 770
Loon: 2 712 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Rex 71
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
bod van 915k staat. hij loopt morgen vroeg af, hopen dat mijn bod genoeg isquote:Hans Jeppesen (58574853) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 5 570
Loon: 3 024 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
4-0
Heb 3 centrale middenvelders, en een winger naar het midden gezet. Voor alle duidelijkheid: dit verneukt toch niet weer mijn training he?!?
leuke spelert, maar die W van WTM is overbodig vind ikquote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef maniack28 het volgende:
Middenveld zegt niet altijd watSoms wel
Mijn nieuwe winger ttm, vervanger van de doodgeschopte Edi:
[..]
Mn dag is helemaal goedOp naar het kampioenschap (met drie 17 jarige spitsen
)
Je kan ook beide wingers "naar het midden" doen, dat kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
4-0
Heb 3 centrale middenvelders, en een winger naar het midden gezet. Voor alle duidelijkheid: dit verneukt toch niet weer mijn training he?!?
Kreeg je niet elke week een bericht van 'Er is deze week geen training geweest, door onbegrijpelijke acties van de coach' of iets dergelijks?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
4-0
dat kreegt tiequote:Op maandag 5 juni 2006 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kreeg je niet elke week een bericht van 'Er is deze week geen training geweest, door onbegrijpelijke acties van de coach' of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |