-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Mokkaboon met The Brown Panters (148687) --------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.Team van de maand Juni Naam team: The Brown Panters
Coach: Suriman / Mokkaboon
![]()
Een aanvallend scoren trainend team.
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Nou Suriman, 24 jaar, half surinaams en ik woon in Breda in de buurt van de parel van het zuiden, NAC
![]()
. Ik zit hier op kamers in het centrum en ben bezig met het afstuderen van mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica van de Avans Hogeschool. Mijn afstudeerstage is bij een IT bedrijf LogicaCMG.
In mijn vrije tijd doe ik wat de normale student doet… (was het niet dat deze afstudeerstage daar verandering in heeft gebracht :s ) maarja ik doe dus aan hockey. Vrij actief als ik de tijd ervoor heb. Ik speelde voorheen altijd met de BRESS mee, studenten sportkaart, en sinds dit jaar heb ik met een groep vrienden een nieuw team gestart. Dus dat is op dinsdag team training, woensdag BRESS training en zondag competitie wedstrijd. Daarnaast train ik een ander heel mooi dames team op vrijdag!
![]()
En ik hou van een biertje op z’n tijd, als ik niet zo vroeg op hoef zou ik normaal 2 avonden per week stappen en flink derde helften met hockey
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Zoals je zag aan mijn opleiding doe ik een informatica opleiding. Tja moet ik nog meer vertellen?
![]()
Nee maar op mijn school zijn veel mensen die het internet afstruinen op zoek naar van alles en nog wat. Hattrick is dan iets wat natuurlijk mooi uitziet…
Als je dan ook nog eens dag in dag uit bij verschillende buurmensen in de computer localen zo’n groen scherm ziet met van die sterretjes etc… dan word je nieuwsgierig…
Ik ben daarnaast ongeveer tegelijkertijd begonnen met een van m’n beste vrienden, het was altijd weer competitie wie van ons beter is/werd
![]()
helaas heeft hij gewonnen
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Hoeveel vrienden? Nou ik heb het eigenlijk nooit echt bijgehouden. Maar toch best een hoop. Hoewel niet altijd alleen. Kijk die ene beste vriend en ik waren de enige 2 van onze vriendengroep die toen hattrick speelden. Zowat alle jongens (stuk of 6/7) spelen momenteel hattrick.
Daarnaast speel heb ik ook een ander online spel gespeeld, Darkgalaxy. MMOG en het was zeg maar met planeten, vloten, soldaten, technologie etc anderen afmaken in alliances… Van die mensen heb ik ook een handjevol aan HT geholpen, hoewel ze niet allemaal even actief zijn.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
The Brown Panters…
Mooi heh
Nee, een panter is van vroeger af aan mijn favoriete dier geweest. Ik hou van katten, hoewel ik er een allergie voor heb
Daarnaast, tja ik ben dus half Surinaams. Iemand die best strijdlustig is over onderwerpen als het gaat over allochtonen en rechtse vraagstukken. En in de tijd dat ik m’n team startte luisterde ik wel eens naar 2Pac, of hij was toen veel in de media kweet niet meer (2003). Naja geïnspireerd door The Black Panters starte ik als black_panters… Maar ik vond de schrijfwijze van de naam niet mooi, maar de mooie versie was al bezet. Ik dacht toen maak een mix en doop het om tot The Brown Panters.
En tja… ik ben er trots op!
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Hmmm beste prestatie… Nou ik denk niet dat het echt een prestatie is, naja misschien ook wel.
Kijk ik speel volledig op de aanval met mijn team. Altijd gedaan en zal ik ook altijd blijven doen… ik geloof niet in verdedigen, hoewel het onvermijdelijk is (voor mij in lage mate). Ik krijg vaak respect van andere teams dat mijn wedstrijden altijd een uitdaging voor hun zijn.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Blunders? Oh ja ik weet er wel een.
Mijn eerste seizoen in de V was dat dacht ik (3 seizoenen geleden). Ik zat in de P/D zone en de laatste wedstrijd wilde ik dus PIC spelen om dan de P/D goed te MOTSen. Met mijn gare hoofd deed ik juist een MOTS…
Erg stom, maar niet direct van schade… het lukte me namelijk nog
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
In het begin minder spelers kopen voor je A team en meer in trainees steken. Ach weet je, ik begon als een echte newbie, was niet zo actief op het forum en vond het spel veel uit door proberen…
Hoewel ik best een sterk team had en iedere keer net niet promoveerde zaten mijn financien niet zo mee. Raakte in een neerwaartse spiraal met slechte trainees en kwam onder de -500k grens. Ik was letterlijk 2 logins verwijdert van het definitief kwijtraken van mijn team… Zette al mijn spelers op de lijst en wachtte een paar dagen. Toen met gekruiste vingers ingelogt en zag dat ik 1.5 mil op de bank had staan, en al m’n beste spelers kwijt
Ach maakt niks uit, ik ben uit dat dal en best sterk vind ik zelf…
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Ik ben gericht op trainen. Hoewel ik best wil klaverjassen en af en toe skilltraden heb ik te weinig kennis van TSI en zo om in te schatten wat de juiste trainees zijn… Ok ben ik geneigd te lang door te bieden op spelers zodat ik dus weinig winst maak op het eind.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Nou eigenlijk niet 1 maar verschillende. Sinds dat ik bij SirDalord (een RL vriend van mij) een fok!hattrick meeting had meegemaakt heb ik een aantal mensen leren kennen. Het was toen een van m’n eerste ervaringen met fok!hattrick volgensmij. De mensen die er waren, waren dacht ik JD, Grumpey, Maniack en SuperWeber (de laatste 2 weet ik niet zeker).
Ken Qyn en MadKow ook van world of warcraft (kweet dat het schelden is hier
![]()
)
Als het gaat om prestaties in HT vind ik Grumpey erg goed en Jonks altijd met z’n trading/training skills dacht ik.
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Constant!
Nee ik ben al voorbij die denial fase waar iedereen die HT speelt in zit. Iedereen die actief is, is gewoon verslaafd, en ik vind het prachtig!
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Eye of the Tiger van die Rocky film
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Nou ik speel het best veel. Best belangrijk dus. Ik zal altijd m’n opstelling doorgeven. Op de fora’s ben ik met vlagen actief.
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
De vraag van de vorige keer was: Wat geeft je de grootste kick in het spel?
dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord dieWat geeft mij de grootste kick? Scoren met grote cijfers. Ik ben aanvallend met HT, mijn centrale aanval is nu uitmuntend heel hoog sinds een paar weken… Ik verbreek bijna een record wat ik een seizoen gelden neergezet heb, toen haalde ik dat ook.
Mijn vraag voor anderen? Hoeveel tijd ben je per week kwijt aan HT?
Ik denk dat ik per werkdag iets van 1-2 uur ermee bezig ben, op weekbasis iets van 7-8 denk ik.
-------------------------------------------------------------
Beetje laat, maar hier is ie dan