Een ISIS cover door Speedranch? Hoe ziek moet dat klinken! Waar is hij te beluisteren?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef Subterranean het volgende:
Ik vind de cover van Carry door Dj Speedranch erg vet. Voor de rest vind ik het niet echt een spannende dubbelaar.
Op Oceanic Remixes/Reinterpretationsquote:Op maandag 5 juni 2006 11:16 schreef Scummy het volgende:
[..]
Een ISIS cover door Speedranch? Hoe ziek moet dat klinken! Waar is hij te beluisteren?
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:11 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik dacht dat het over 100% ISIS ging![]()
.
[afbeelding]
Nee, ze zouden niet in het voorprogramma staan. Dat was gewoon een gerucht wat nergens op gebasseerd was.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef Anomaly het volgende:
was wel benieuwd naar deze band. Zouden in het voorprogr. staan van Tool, maar dat ging helaas niet door....
Het blijft wel jammer. Wat ik ervan gehoord heb is dat Tool Isis graag in het voorprogramma wilden hebben, maar dat Isis inderdaad de studio in moest en al een eigen tour aan het plannen was.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee, ze zouden niet in het voorprogramma staan. Dat was gewoon een gerucht wat nergens op gebasseerd was.
Van de officiele website van ISIS:
"First, we regret to inform you that the rumors of a European tour with TOOL is just a rumor, we are actually gonna be in the studio at the time. Hopefully another opportunity will present itself soon. Sorry for the mix-up but unfortunately it is NOT going to happen."
Sorry dat ik zo'n mierenneuker ben
Ik vind het niet jammer. Zo zijn de kaartjes nog betaalbaar en zie je ze in een leuke zaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef Fugara het volgende:
[..]
Het blijft wel jammer. Wat ik ervan gehoord heb is dat Tool Isis graag in het voorprogramma wilden hebben, maar dat Isis inderdaad de studio in moest en al een eigen tour aan het plannen was.
Overigens stond Isis als support act op de kaartjes van sommige Tool concerten (in ieder geval die van luxemburg), maar dat is uiteindelijk ook niet door gegaan..
Check hier en hier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ja. Ik!
Ik ben ook wel benieuwd naar Zombi. Iemand enige idee hoe dat is?
Ik heb die DVD ook gekocht. Een erg leuke dvd met leuke live stukken en het menu vind ik zo tof!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:47 schreef OMG het volgende:
Mooi de DVD kunnen bemachtigen die officieel pas eind augustus uitkomt.
Ik zal over een paar maanden wel vragen wanneer ik moet beginnen met bakken.quote:If you promise cookies we will come.
ISIS
Heb er helaas het geld niet voor, maar het zijn wel echte must have's. Doe er je voordeel mee.quote:This time we'll keep it short. Besides some new and cool merch we have something very special for you! We have the opportunity to offer you the following. A list with really cool titles, of which most have been out of print for a long time, all real classics! the prices mentioned are the prices that have to be paid, of course you can make us an offer when you would e.g. buy several items, but know that a lot of people are interested and from all items we have only one and the highest offer counts! All items are in perfect condition.<
ISIS:
Demo Tape! 100¤
split w/ PIG DESTROYER 7" 45¤
The red sea 8" (weird green marbled wax) 40¤
The mosquito Control 12"(first press,grey wax) 45¤
The mosquito control 12" (red wax) 40¤
Celestial 2xLP (orange/yellow wax) 90¤
SGNL.05 12" (clear wax) 80¤
Oceanic 2xLP (escapeArtistRec. green wax) 80¤
Oceanic 2xLP (TrustNoOneRec.) 60¤
Panopticon 2xLP 30¤
Sawblade 12" (clear wax..lim. to 250!!!) 90¤
Oceanic Remixes 1-4 (all clear wax) each 25¤
Nee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:41 schreef PDOA het volgende:
100%?
Puik concert inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Het was een geweldig concert. Het geluid was ook heel goed. Alleen die kruising tussen 50cent en Bokito van het voorprogramma vond ik soms een beetje zorgwekkend.
Heeft iemand nog meegekeken op fabchannel?
Goh die grap heeft ook een baard van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef L.Denninger het volgende:
Is dit nou maar 99% ?
Kutkutkut, die wilde ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef OMG het volgende:
Hopla, even een kick.
Het nieuwe album, Wavering Radiant, komt in de nabije toekomst uit. Vandaag is bij Conspiracy Records de pre-order actie begonnen. Zojuist heb ik daar het nieuwe album op transparant blauw vinyl besteld (limited to 100), deze is inmiddels al weer uitverkocht. Andere kleurtjes zijn nog wel beschikbaar.
Ook al boeit ISIS me de laatste tijd niet echt meer, ik heb dan weer iets gelimiteerds om mee te patsen en het staat wel leuk in de collectie. Stiekem ben ik toch wel een beetje benieuwd.
Uit m'n bevestigingsmail:quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Kutkutkut, die wilde ik ook, maar ik ben te laat omdat ik een domme afspraak had voor m'n werk vanochtend!
Hoeveel heb je er voor moeten betalen als ik vragen mag?
quote:ISIS Wavering Radiant 2XLP (CLEAR BLUE) ¤16.00 1 ¤16.00
PACKAGING: ¤0.50
SHIPPING: ¤6.69
CREDITCARD FEE: ¤0.93
TOTAL: ¤24.12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |