Dat mag je ook niet boefjequote:Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
mij een beetje gaan vertellen dat ik niet met stuiterballen mag gooien in m'n eigen huis![]()
als het aan mij ligt tief je je eettafel door de ruitquote:Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
mij een beetje gaan vertellen dat ik niet met stuiterballen mag gooien in m'n eigen huis![]()
ik heb geen eettafelquote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als het aan mij ligt tief je je eettafel door de ruit![]()
dan pleur je die van jou door je ramen, wel een foto makenquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan pleur je die van jou door je ramen, wel een foto maken
zijn ze ook, alleen de combinatie met een raam is iets minderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:13 schreef Quiestisia het volgende:
wie gaat er nu klagen over stuiterballen?!?!
Stuiterballen zijn geweldig![]()
![]()
![]()
We hebben gelukkig geen glas in de voordeurquote:
Tja ok dat kan gebeuren he, maar dat komt door die stomme ramenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn ze ook, alleen de combinatie met een raam is iets minder![]()
wil je weten wat we niet meer hebben dankzij mij ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben gelukkig geen glas in de voordeur
Wel een antieke klok met zo'n massieve koperen slinger.
Nu niet meer
Graag!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
wil je weten wat we niet meer hebben dankzij mij ?
in speelse/domme dan wel melige buien naar een andere wereld geholpen:quote:
Je bent een man naar m'n hartquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
in speelse/domme dan wel melige buien naar een andere wereld geholpen:
- 10 cola glazen in 1 keer, dacht ze allemaal tegelijk vast te kunnen houden na de afwas![]()
- 1 computer omdat ik me afvroeg wat dat knopje 110-220 op de achterkant betekende
- 2 nieuwe speakers, tijdens de verhuizing weggepleurd omdat ik dacht dat het de oude waren
- 1 19 inch monitor, die kunnen niet zo goed tegen cola
- de ruit in de voordeur
- 1 dunne marmeren vensterbank, hij zag er vrij massief uit, was het niet
- laatst m'n pols zwaar gekneusd omdat ik struikelde over een tennisbal
![]()
Echt wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |