Dat is niet slimquote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Klonk het volgende:
Als je daar te hard mee gooit, krijg je hele mooie barsten in het raam van de voordeur![]()
Ik wilde het net vragenquote:
En negers.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef Repeat het volgende:
dit is ook een nadeel van stenen.
Die stuiteren helemaal niet goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef Repeat het volgende:
dit is ook een nadeel van stenen.
maak die foto nou maarquote:
met glasverzekeringquote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je een huurhuis? Zeggen dat een kleuter het heeft gedaan.
Mooie sterquote:
neequote:Op zondag 4 juni 2006 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en dan kan je nog geen stuiterbal door een raampje heen gooien?![]()
nee, man, gekquote:Op zondag 4 juni 2006 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat is wel héél triestWoon je nog bij je pappie en mammie?
![]()
zo begon deze ook ja, maar hoek van inval en hoek van uitval waren niet optimaalquote:Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef Keiichi het volgende:
Stuiterballen weet ik altijd kapot te gooien. Vroeger toen ik nog thuis woonde gooide ik een stuiterbal zo hard mogelijk recht op grond zodat ie naar het plafond ging en daar weer vanaf stuiterde en zo een paar keer heen en weerNa een keertje of 10 a 20 dit uitgevoerd te hebben begaf menig stuiterbal het al.
Hehe ja.. en dan vliegen alle stuken overal heenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef Keiichi het volgende:
Stuiterballen weet ik altijd kapot te gooien. Vroeger toen ik nog thuis woonde gooide ik een stuiterbal zo hard mogelijk recht op grond zodat ie naar het plafond ging en daar weer vanaf stuiterde en zo een paar keer heen en weerNa een keertje of 10 a 20 dit uitgevoerd te hebben begaf menig stuiterbal het al.
Dat is wel een risico. Ik had vroeger gelukkig niets kapot gegooid.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo begon deze ook ja, maar hoek van inval en hoek van uitval waren niet optimaal![]()
ik denk dat als deze rechtstreeks tegen de ruit was aangekomen dat ie dwars door dat dunne raampje zou zijn gegaan, er hangt ook nog een gordijn achter dus die ving de klap nog wat opquote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe ja.. en dan vliegen alle stuken overal heen![]()
Maar hier hoeft de TS niet bang voor te zijn, zo hard zal hij hem nooit gooien![]()
Jaaaaaaaaja, dat zou ik ook zeggen als ik armpjes van boter hadquote:Op zondag 4 juni 2006 17:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat als deze rechtstreeks tegen de ruit was aangekomen dat ie dwars door dat dunne raampje zou zijn gegaan, er hangt ook nog een gordijn achter dus die ving de klap nog wat op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaja, dat zou ik ook zeggen als ik armpjes van boter hadJe bent gewoon een wijf TS!
vrouwen doen zulk soort dingen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
lezen blind hert, 34 en dan mag je nog best met stuiterballen spelenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De ts is niet ouder als 10 zoiets Anders speel je toch niet meer met stuiterballen![]()
Gewonnen op de kermis ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
lezen blind hert, 34 en dan mag je nog best met stuiterballen spelen![]()
geen flauw idee eigenlijk, ik vond hem tussen kattenspeeltjesquote:
Jat jij speeltjes van je kattenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk, ik vond hem tussen kattenspeeltjes![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef rena het volgende:
[..]
Jat jij speeltjes van je katten? Dierenbeul
![]()
![]()
Je kan er niks aan doen dat je op het geestelijk nivo van een 10 jarige zitquote:Op zondag 4 juni 2006 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
lezen blind hert, 34 en dan mag je nog best met stuiterballen spelen![]()
blinde skippy's proberen altijd roadtrains terug te koppenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen dat je op het geestelijk nivo van een 10 jarige zitEn ik ben een kangeroe geen hert
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
blinde skippy's proberen altijd roadtrains terug te koppen![]()
leer 's nederlands jijquote:Op zondag 4 juni 2006 17:51 schreef m_aik_el het volgende:
stoeterbal in de klas meester was bijna zyn oog kwijt hoor![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |