quote:Op zondag 4 juni 2006 20:30 schreef BrauN het volgende:
Limburg is trouwens geil! Ik ga d'r misschien wonen na de zomer..
ik kan lekker billig tankenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi![]()
Ik wil graag de groeten doen aan alle reserve Duitsers in Limburg![]()
Ga jij je medicijnen eens innemenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan lekker billig tanken![]()
en tevens de groetjes terug, we spreken jullie wel weer als de randstad onder is gelopen en jullie allemaal een veilig heenkomen moeten zoeken in Limburg![]()
ik moet een paar dagen m'n medicijnen niet innemen en dan kom ik gezellig bij jou op bezoekquote:
Wat eten wequote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet een paar dagen m'n medicijnen niet innemen en dan kom ik gezellig bij jou op bezoek![]()
Had je nog lekker gekletst met FF?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:30 schreef BrauN het volgende:
Limburg is trouwens geil! Ik ga d'r misschien wonen na de zomer..
ik heb nog een lekker receptje, gekregen van een kameraad uit Duitsland, al een tijdje niet gesprokenquote:
Joh je zou bijna geld toe moeten geven als ze die toko willen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef remlof het volgende:
Kunnen we Limbabwe niet gewoon aan Duitsland verkopen ofzo?
"Verboten für Maikuuuls"quote:Op maandag 5 juni 2006 03:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Kunnen we niet gewoon bordjes neerzetten waar in het duits op staat dat het verboden is voor maikuuul oid, ik bedoel..het is toch gewoon zo.
Nee, omdat jij daar niet woont!quote:Op maandag 5 juni 2006 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, ik vind et maar gaar.
Bijv Zeeland, daar hoor je nooit iets over @ Fok!
Dat is zielig voor de Friezen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is nog genoeg plek voor dat soort lui in Friesland![]()
Maikuuul moet een beetje aan zijn accent werken maar hij past er best tussen![]()
Rotje knor ligt ook lekker dicht bij Maastrichtquote:Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? mssn kan jij gaan verhuizen, heb je ook geen last meer van maikuuul
rotterdam is voor n00bsquote:Op maandag 5 juni 2006 13:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Rotje knor ligt ook lekker dicht bij Maastricht.
ik was trouwens degene die al dat water had weggezopen,bite me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |