Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatiequote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..![]()
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begintquote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wii in November in NL, believe(of begin December)
Dan komt het in Japanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Gamecube Turbo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip
Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimotequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest. Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld
.
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley wasquote:IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?
Mark Pacini No.
Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda'squote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht. Maar dat heeft meer met OoT te maken.
in 5.1 DDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Dat varen was tof!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.![]()
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.![]()
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/j/
Wii ?
Een hele grote kans dat het voor de DS is.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
Bronquote:"Nintendo Talks Secrets & Wii Peripherals"
Top bod at Nintendo's Japanese headquarters discusses the strategy of keeping secrets and says Nintendo will make whatever controllers for Wii that gamers demand. Plus: Animal Crossing Wii and Mario 128.
Nintendo's famous ability to keep its secrets confidential is because of a stringent security process at its Kyoto headquarters, says twenty-year veteran at the company Katsuya Eguchi. "With regards to Wii, we kept information very close... it was on a need-to-know basis", he revealed in a new video interview with Kikizo. "Those involved in development knew [only] the details they needed to know."
Top-secret information scarcely even made it to Nintendo's overseas offices: "Even within NCL, for example the speaker that's in the controller, we wanted to reveal that information at E3, so the only people who knew were the sound designer and the hardware designer, and those people who were very close to the project - people only found out on a need-to-know basis."
One of the final Wii secrets to emerge the day before E3 was a small speaker, included on the controller itself. "Having audio feedback in the player's hands is a first for games, so we're very excited about that", explaines Eguchi. "With the Wii remote in one hand and the Nunchuck in the other, and you've got the motion sensor, the accelerometer and the pointer, and having that added sound effect when your sword strikes something, it will just build on that player's experience."
"In addition to increasing that realistic feel of the game, when you're playing a multiplayer game, sometimes it's hard to tell which player you are on the screen, and that speaker could also remind the player which one they are... there are various applications."
Eguchi-san, who is working on the next Animal Crossing game, also described how another 'final secret' - the machine's sneaky standby mode that keeps Wii busy even when it's switched 'off' - will benefit the wild world of Tom Nook and co. "Through Wii Connect 24, the power on the Wii itself will still be on, except a small portion of the machine will be running, [allowing it] to communicate online. With the example of Animal Crossing, one of the things that might be possible is even while the player isn't actively playing in their town, a friend of theirs could come and visit their town and for instance leave them a letter or a gift."
"Another application might be someone could send a letter from their cellphone or from an email address on a PC to the Wii, and then the player living in the town in Animal Crossing could receive that letter." Who needs Live Anywhere, when Wii looks like it will be doing all that and let you catch butterflies at the same time...
We what the deal was going to be for users with existing Friend Codes. "There probably will be Friend Codes for the Wii version, however we're not so sure about compatibility [with previous Animal Crossing codes], so it's most likely that everyone will be using new codes."
One aspect of Wii that we're only beginning to scratch at the surface of is the potential for new controller devices and add-ons to interoperate with the Wii remote. A light-gun 'zapper' mock-up has been shown, but Eguchi explained there'll be much more on the way:
"I could give you my ideas of [Wii controller attachments] that are possible, but that might end up becoming a product, so right now I can't really say. Of course, if software calls for a light-gun, we'll make a light-gun. If the software requires a guitar, then maybe we'll make a guitar. Our number one priority is always to provide the ultimate gameplay experience, so if the game requires a peripheral, then we'll supply a peripheral. It's all about the end user's experience, and that's the top priority for us."
Eguchi is also working on Wii Sports and Wii Music, as well as Star Fox DS. But we had a burning question about a certain other Wii title confirmed last month. Is Mario Galaxy same project we've previously known as Mario 128, or a separate that has more recently been in development? "It's a different thing," said Eguchi, "Galaxy is Galaxy, and 128 was a demo - I don't know." We pushed for more detail, pointing out that Shigeru Miyamoto has spoken on record on many occasions about Mario 128 as a specific game for GameCube and then for 'Revolution', not just a GameCube tech demo from back at Spaceworld 2000. What happened?
"Better to ask Miyamoto-san about that one! Mario Galaxy will come out on Wii, and after that, I can't say that another Mario won't come out. That may turn out to be '128', or it may become a different Mario game. For now, we'll release what we've developed, and after that, it depends on what the team decides. That's when we'll think about another Mario, but at this time, we don't know." We'll bring you updates on this.
Another hot topic in the run-up to any console launch is thirdparty development. How can Nintendo make sure that thirdparties get high quality results with the controller? "Because the Wii controller is such a new device, Nintendo is of course going to have more know-how than the thirdparty developers. We're very supportive in supplying them with know-how and libraries necessary for them to create the games, and utilise he controller to its fullest."
And, agreeing with executives like Sony's Phil Harrison as well as his colleagues at Nintendo, Eguchi played down any sort of connection between the respective controllers for Wii and PlayStation 3. "There's a significant difference between the Wii controller and the PS3 controller. If we're just talking about the motion sensor, with the Wii there are two parts to the controller; each hand can move freely... but with the PS3 controller both of your hands are kind of stuck, and I get the feeling that will limit freedom of movement."
There wasn't much hesitation within the company to go with such a radical new way of playing either. "The groups that are actually developing knew how the system works and knew how much fun it is, and even those people who aren't hands-on in development, when they walk down the halls of the office and they see someone playing Tennis, they'll join right in... I approach every project with just that much more excitement."
He concluded, "I want users to experience the 'newness' - the feeling of actually being in a tennis game and actually swinging a bat in a ball field. I don't feel like I'm controlling a character within a game, I feel like I'm actually on the court swinging a tennis racquet, and I want users to experience this."
damn, hoe slechtquote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een hele grote kans dat het voor de DS is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
quote:http://www.gamekult.com/articles/A0000048967
It seems that his name is "Dragon Quest Monsters Joker" and that it is for Nintendo DS.
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?quote:
Niks mis met dit stukje, maar bij kikizo let ik altijd op omdat er ooit een interview was (met Sega volgens mij) en dat was fake.quote:
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIXquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
Ik blijf hopenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
ziet er strak uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Voor mij gewoon allebei!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Zelda is meer mijn ding denk ik, maar dit ziet er wel mooi uit!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Foei. Een echte fan haalt ze allebei bij de launch.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Netjes!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |