abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38540148
Sommige dingen zijn ook wel een beetje te optimistisch. In de laatste EGM zegt Shigeru Miyamoto ook dat ze met de prijs in overweging er niet voor gekozen hebben een camera of microfoon in de remote te stoppen.

Al weet ik niet of het ook om een camera in de remote gaat in dit artikel.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:44:10 #62
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38542193
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
Nee.

Maar dit is wel net zo ongeloofwaardig

Ik mis alleen nog de Adult Only games
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 juni 2006 @ 21:45:29 #63
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38542235
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Donald Duck held zondag 4 juni 2006 @ 22:16:08 #64
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38543315
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38543484
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..
  Donald Duck held zondag 4 juni 2006 @ 22:20:47 #66
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38543515
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..
ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 4 juni 2006 @ 22:21:57 #67
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38543566
En terecht

Maar het wordt gewoon weer een ouderwets goed Mario spel, dat voel ik.
Houd van een lijntje.
  zondag 4 juni 2006 @ 22:43:45 #68
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38544532
wordt gewoon een hele toffe game
nu is het wachten op de magie van de wii
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_38547976
Wii in November in NL, believe (of begin December)
pi_38548781
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wii in November in NL, believe (of begin December)
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_38551571
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Dan komt het in Japan
  maandag 5 juni 2006 @ 10:33:13 #72
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38552897
ik hou het op begin november ,ga er ook nog vanuit dat het wereldwijd is
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_38553151
tvp
pi_38553788
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip

Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
  maandag 5 juni 2006 @ 11:42:03 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38554112
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip

Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
Gamecube Turbo.

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 5 juni 2006 @ 11:50:55 #76
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38554337
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

nu nog Zelda in HD
  maandag 5 juni 2006 @ 11:52:48 #77
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38554377
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

nu nog Zelda in HD
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 juni 2006 @ 11:54:08 #78
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38554412
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:56:01 #79
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38554466
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 juni 2006 @ 11:56:51 #80
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38554486
Het is ook meer om te kijken hoe FPS nou precies werkt op de Wii .
  maandag 5 juni 2006 @ 11:57:36 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_38554504
Metroid op de Cube was fenomenaal. Maar ik vond deel 2 al iets meer van hetzelfde, en ik ben bang dat de Wii versie nu gewoon overkill is. Of ze moeten met iets echt heel nieuws komen, maar als ik zo de beelden zag, waren zelfs de werelden redelijk gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:58:13 #82
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38554522
Komt wel goed, maar dan wacht ik liever op een echte knaller.

Ik vond persoonlijk het richten + locken + schieten van Metroid beter werken dat het richten + schieten van Red Steel. Maar dat is persoonlijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 juni 2006 @ 11:59:03 #83
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38554541
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest . Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld .
  maandag 5 juni 2006 @ 12:16:10 #84
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38555009
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest . Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld .
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.

Je raakt gelukkig in Corruption niet nog eens al je wapens/enz. kwijt
Interview: Metroid Prime 3: Corruption
quote:
IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?

Mark Pacini No.

Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley was
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:17:07 #85
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38555036
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:

[..]

Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:20:32 #86
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38555127
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.

Al vind ik 2D metroid ook nog steeds leuker, Prime blijft wel een van m'n favoriete cube spellen. En ik hou helemaal niet van shooters.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:32:26 #87
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38555437
Ik moet zeggen dat ik de map in Metroid Prime 2 erg overzichtelijk vond. Je wist altijd wel ongeveer waar je naartoe moest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 juni 2006 @ 12:35:38 #88
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38555522
Prime 2 heb ik dan nog niet eens gespeeld. Vond 't een beetje raar om die al aan te schaffen terwijl ik nog door 1 moet spelen.
Plus dat ik alleen maar Amerikaanse spellen heb, dus dan moet ik 'm specifiek gaan importeren.

Hmm, maar dan kan ik Twilight Princess straks eigenlijk ook niet spele. Moet Wind Waker ook nog steeds uitspelen. Ach ja , nieuwe console, nieuw begin zullen we maar zeggen.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:36:55 #89
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38555554
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht . Maar dat heeft meer met OoT te maken.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:48:59 #90
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38555847
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_38556131
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht . Maar dat heeft meer met OoT te maken.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda's
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:16:54 #92
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38556546
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

nu nog Zelda in HD
in 5.1 DD

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 5 juni 2006 @ 13:19:05 #93
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38556586
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.
Dat varen was tof!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_38556842
Wii?
pi_38557218
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
  maandag 5 juni 2006 @ 13:57:43 #96
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38557623
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.
Tja, dat krijg je als je Philips aan je franchises laat zitten...
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:57:48 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38557625
TVP
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 5 juni 2006 @ 14:03:52 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_38557796
Woah, indertijd vond ik dat best mooi, maar daar heeft gewoon iemand met paint zitten hobbyen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 juni 2006 @ 18:26:54 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38565455
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 5 juni 2006 @ 18:28:16 #100
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38565504
quote:
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
  maandag 5 juni 2006 @ 18:34:50 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38565737
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
Een hele grote kans dat het voor de DS is.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38566161
t (K) v (k) p
Tri State. Tri State. !
  maandag 5 juni 2006 @ 18:51:41 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38566380
quote:
"Nintendo Talks Secrets & Wii Peripherals"

Top bod at Nintendo's Japanese headquarters discusses the strategy of keeping secrets and says Nintendo will make whatever controllers for Wii that gamers demand. Plus: Animal Crossing Wii and Mario 128.
Nintendo's famous ability to keep its secrets confidential is because of a stringent security process at its Kyoto headquarters, says twenty-year veteran at the company Katsuya Eguchi. "With regards to Wii, we kept information very close... it was on a need-to-know basis", he revealed in a new video interview with Kikizo. "Those involved in development knew [only] the details they needed to know."

Top-secret information scarcely even made it to Nintendo's overseas offices: "Even within NCL, for example the speaker that's in the controller, we wanted to reveal that information at E3, so the only people who knew were the sound designer and the hardware designer, and those people who were very close to the project - people only found out on a need-to-know basis."
One of the final Wii secrets to emerge the day before E3 was a small speaker, included on the controller itself. "Having audio feedback in the player's hands is a first for games, so we're very excited about that", explaines Eguchi. "With the Wii remote in one hand and the Nunchuck in the other, and you've got the motion sensor, the accelerometer and the pointer, and having that added sound effect when your sword strikes something, it will just build on that player's experience."
"In addition to increasing that realistic feel of the game, when you're playing a multiplayer game, sometimes it's hard to tell which player you are on the screen, and that speaker could also remind the player which one they are... there are various applications."


Eguchi-san, who is working on the next Animal Crossing game, also described how another 'final secret' - the machine's sneaky standby mode that keeps Wii busy even when it's switched 'off' - will benefit the wild world of Tom Nook and co. "Through Wii Connect 24, the power on the Wii itself will still be on, except a small portion of the machine will be running, [allowing it] to communicate online. With the example of Animal Crossing, one of the things that might be possible is even while the player isn't actively playing in their town, a friend of theirs could come and visit their town and for instance leave them a letter or a gift."
"Another application might be someone could send a letter from their cellphone or from an email address on a PC to the Wii, and then the player living in the town in Animal Crossing could receive that letter." Who needs Live Anywhere, when Wii looks like it will be doing all that and let you catch butterflies at the same time...

We what the deal was going to be for users with existing Friend Codes. "There probably will be Friend Codes for the Wii version, however we're not so sure about compatibility [with previous Animal Crossing codes], so it's most likely that everyone will be using new codes."

One aspect of Wii that we're only beginning to scratch at the surface of is the potential for new controller devices and add-ons to interoperate with the Wii remote. A light-gun 'zapper' mock-up has been shown, but Eguchi explained there'll be much more on the way:

"I could give you my ideas of [Wii controller attachments] that are possible, but that might end up becoming a product, so right now I can't really say. Of course, if software calls for a light-gun, we'll make a light-gun. If the software requires a guitar, then maybe we'll make a guitar. Our number one priority is always to provide the ultimate gameplay experience, so if the game requires a peripheral, then we'll supply a peripheral. It's all about the end user's experience, and that's the top priority for us."
Eguchi is also working on Wii Sports and Wii Music, as well as Star Fox DS. But we had a burning question about a certain other Wii title confirmed last month. Is Mario Galaxy same project we've previously known as Mario 128, or a separate that has more recently been in development? "It's a different thing," said Eguchi, "Galaxy is Galaxy, and 128 was a demo - I don't know." We pushed for more detail, pointing out that Shigeru Miyamoto has spoken on record on many occasions about Mario 128 as a specific game for GameCube and then for 'Revolution', not just a GameCube tech demo from back at Spaceworld 2000. What happened?

"Better to ask Miyamoto-san about that one! Mario Galaxy will come out on Wii, and after that, I can't say that another Mario won't come out. That may turn out to be '128', or it may become a different Mario game. For now, we'll release what we've developed, and after that, it depends on what the team decides. That's when we'll think about another Mario, but at this time, we don't know." We'll bring you updates on this.

Another hot topic in the run-up to any console launch is thirdparty development. How can Nintendo make sure that thirdparties get high quality results with the controller? "Because the Wii controller is such a new device, Nintendo is of course going to have more know-how than the thirdparty developers. We're very supportive in supplying them with know-how and libraries necessary for them to create the games, and utilise he controller to its fullest."
And, agreeing with executives like Sony's Phil Harrison as well as his colleagues at Nintendo, Eguchi played down any sort of connection between the respective controllers for Wii and PlayStation 3. "There's a significant difference between the Wii controller and the PS3 controller. If we're just talking about the motion sensor, with the Wii there are two parts to the controller; each hand can move freely... but with the PS3 controller both of your hands are kind of stuck, and I get the feeling that will limit freedom of movement."
There wasn't much hesitation within the company to go with such a radical new way of playing either. "The groups that are actually developing knew how the system works and knew how much fun it is, and even those people who aren't hands-on in development, when they walk down the halls of the office and they see someone playing Tennis, they'll join right in... I approach every project with just that much more excitement."
He concluded, "I want users to experience the 'newness' - the feeling of actually being in a tennis game and actually swinging a bat in a ball field. I don't feel like I'm controlling a character within a game, I feel like I'm actually on the court swinging a tennis racquet, and I want users to experience this."
Bron
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Donald Duck held maandag 5 juni 2006 @ 18:52:44 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38566412
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
damn, hoe slecht
Belabberde tekenkwaliteit en zwaar overdreven handgebaren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 juni 2006 @ 18:55:17 #105
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38566518
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Een hele grote kans dat het voor de DS is.
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
  maandag 5 juni 2006 @ 18:56:43 #106
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38566581
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
quote:
http://www.gamekult.com/articles/A0000048967

It seems that his name is "Dragon Quest Monsters Joker" and that it is for Nintendo DS.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 5 juni 2006 @ 18:57:21 #107
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38566601
Spin off
  maandag 5 juni 2006 @ 18:58:50 #108
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38566640
Dragon Quest en ander Squere Enix meuk
Houd van een lijntje.
  maandag 5 juni 2006 @ 19:27:10 #109
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38567828
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Spin off
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron
Niks mis met dit stukje, maar bij kikizo let ik altijd op omdat er ooit een interview was (met Sega volgens mij) en dat was fake.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 juni 2006 @ 19:29:00 #110
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38567908
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
  maandag 5 juni 2006 @ 19:31:04 #111
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38567991
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 juni 2006 @ 19:32:13 #112
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38568030
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
Ik blijf hopen . En DQVIII nog toch al meer dan een jaar oud, volgens mij.
  maandag 5 juni 2006 @ 20:09:00 #114
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38569479
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

Nieuwe Metroid 3 filmpje.
ziet er strak uit
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 5 juni 2006 @ 20:13:03 #115
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38569628
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Houd van een lijntje.
  maandag 5 juni 2006 @ 20:15:05 #116
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38569728
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Voor mij gewoon allebei!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 juni 2006 @ 20:15:26 #117
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38569744
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Zelda is meer mijn ding denk ik, maar dit ziet er wel mooi uit!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_38569917
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Foei. Een echte fan haalt ze allebei bij de launch.
Als ik er maar één zou mogen kiezen, zou het toch wel Zelda worden. Daar zit ik al zo lang op te wachten en Zelda is nog altijd een tikkeltje magischer geweest dan Metroid. Metroid Prime 1 en 2 waren wel fantastisch hoor, maar een nieuwe Zelda lijkt me nog veel gaver!
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  maandag 5 juni 2006 @ 21:05:02 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38571737
Dat Metroid Prime 3 filmpje

Mijn interesse is met 300% gestegen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 5 juni 2006 @ 21:11:10 #120
148586 Wii
BELIEVE!
pi_38571941
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Netjes!
Wii
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')