Pas maar op voor de.... kleine verspreide molukse gemeenschap?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pas maar op.Je kunt ook te ver gaan.
De Molukse gemeenschap is klein maar verspreid.En hun reputatie...![]()
Het is trouwens niet eens mijn achternaam.![]()
Oke.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pas maar op voor de.... kleine verspreide molukse gemeenschap?![]()
Uhhh....quote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef Roellio het volgende:
Ben benieuwd hoelang men dit soort topics van TS nog grappig vindt. Ik begin me danig te irriteren aan de domheid van bepaalde ONZ users.
Onzin prima, maar dat enorme debiele gedoe..
Doe eens iets leuks danquote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef Roellio het volgende:
Ben benieuwd hoelang men dit soort topics van TS nog grappig vindt. Ik begin me danig te irriteren aan de domheid van bepaalde ONZ users.
Fok! is puur en alleen voor mijn eigen entertainment. Ik zie het niet als mijn taak om de leuke users tezamen met de idioten en nerds te vermaken.quote:
Nee ik vat hem niet, is dit nou een dreigement? Moet ik onder de indruk zijn? Vertel?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke.
Een grote ,maar zeer hechte gemeenschap verspreid over heel Nederland.
Maar je vat 'm wel he.![]()
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef AlttC het volgende:
Zou er iemand van zijn achternaam 'Fok' heten?
jij was fok aan het zoeken.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef AlttC het volgende:
Doe er is wat aan dan. Vermaak me, ik verveel me
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef Roellio het volgende:
Ja, pas jij maar op SR!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pas maar op voor de.... kleine verspreide molukse gemeenschap?![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, pas jij maar op SR!!!
Sunchaser is een grote sterke verspreide Molukker!
En die kaapt zo je driewieler
Kan hij dan ook meteen die kleuter SolidasRock gijzelen?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ok. en nu verveel jij je weer dus?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef AlttC het volgende:
@ PsyCha
Dat was erg gemakkelijk en is al gedaan dus. Het resultaat was echter niet interessant genoeg, maar voor jou is hij hier:
.... Fok
dat ken ikquote:Op maandag 5 juni 2006 19:45 schreef AlttC het volgende:
VoortdurendIk kan wel nuttige dingen gaan doen, maar daar heb ik geen zin in... ^^
nou nee, hij gaat toch wel snel.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef AlttC het volgende:
Ach, de tijd gaat tenminste lekker langzaam als je je verveelt hè?
Edit: En je post-count gaat omhoog![]()
Hehe, maar het was een inkoppertjequote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dat is net zo leip als mijn achternaam noemen
Nouja. Ik ben nu redelijk lang lid van Fok, maar ik heb meer flagen dat ik weer ga posten. Dus ik kan het wel gebuiken ^^quote:
oki, maar als jij je toch verveelt en tijd genoeg heb zou je eigenlijk wel tijd moeten hebben om te quotenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef AlttC het volgende:
[..]
Hehe, maar het was een inkoppertje![]()
@ PsyCha, nouja. Ik ben nu redelijk lang lid van Fok, maar ik heb meer flagen dat ik weer ga posten. Dus ik kan het wel gebuiken ^^
Sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
oki, maar als jij je toch verveelt en tijd genoeg heb zou je eigenlijk wel tijd moeten hebben om te quoten
Hoi mevrouw..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 jaar geleden zeggen ze dat tegen je en je opent er nu pas een topic voor?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is namelijk erg gevaarlijk.
Zo kunnen ze erachter komen waar je woont en dergelijke.....zo gaar dat zei 2 jaar geleden een jongen tegen me
rofls
Dat kan inderdaad ook. Helaas ben ik nu van m'n verveling af; mensen op MSN hebben me nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk bij fok op de irc chat gaan
Wat een stomme naamquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:51 schreef Skaai het volgende:
Ik vond al geen adres in het telefoonboek bij Roflollers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |