Nou het gaat inderdaad om ene VW, de Caddy danquote:Op zondag 4 juni 2006 12:32 schreef MikeyMan het volgende:
Corrado's worden ook nog weleens omgebouwd naar 4motion...
Opzich denk ik dat het wel mogelijk is, als je binnen het merk een versnellingsbak, aandrijfas en achteras kunt vinden...
Maar dat het een kutklus is, is duidelijk... en het zal zeker het geld niet waard zijn...
Liggen bij Audi de motoren niet in de lengte en bij VW in de breedte?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:37 schreef E-ratic het volgende:
[..]
Nou het gaat inderdaad om ene VW, de Caddy dan2de type. Maar dacht Audi hoort ook bij VW dus wellicht dat je dara onderdelen van kunt jatten of van een andere 4wd VW
maar het gaat me niet om het geld dat het niet waard is
doch minder dan 2 motion...quote:
Is tofquote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom zou je een caddy naar 4wd willen ombouwen?
Kan geen reden bedenken
Omdat alle andere 4x4 systemen beter zijn? Maar bij een Caddy past er waarschijnlijk niets anders, als dat 4-motion al past!?quote:
kwestie van een beetje ophogen... En juist dat lijkt me in een caddy makkelijker dan in een personenwagen...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:05 schreef Jimmeh het volgende:
Is de Caddy laadvloer niet te laag (als in daar past geen as naar de achterwielen)?
dat is niet tof, een 4wd Caddy is veel tofferquote:Op zondag 4 juni 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een Caddy 4wd wilt is het denk ik verstandiger, en goedkoper, om een VW Taro te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |