abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2006 @ 10:04:29 #1
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_38522866
Hallo allen,

Het is mijn bedoeling om op mijn PC van diverse zenders televisie-beelden te kunnen ontvangen. Ik doel daarbij niet op via internet uitgezonden herhalingen. Het gaat om de reguliere kabel-zenders en het primaire doel is goede caps te kunnen maken of TV-opnamen op disk te kunnen bewaren. Daarbij doemen 2 vragen op :

-1 : Wie heeft enig inzicht in kwaliteits-verschillen in de diverse TV-kaarten voor een PC. Welk advies kun je geven. Wat zijn jouw ervaringen ?

-2 : Kabel-providers promoten op dit moment het aanschaffen van digitale TV via de kabel. Voor zover ik kan zien, kan een PC-TV kaart niet werken met dit digitale signaal. Hoe kun je de beschikbare kanalen van digitale TV op de PC te ontvangen ? En kan dat zonder een tweede digitale ontvanger, of heb je dan een dubbele installatie en kosten ?

EDIT : Dit is geen zoektocht naar illegaal gebruik van digitale TV.

[ Bericht 4% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 04-06-2006 10:24:32 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_38522914
Een tweede ontvanger wordt volgens mij nooit gegeven.

Ik heb gisteren nog op GOT hierover gelezen. Misschien heb je er iets aan. Klik
pi_38523817
quote:
Op zondag 4 juni 2006 10:09 schreef Conflict het volgende:
Een tweede ontvanger wordt volgens mij nooit gegeven.

Ik heb gisteren nog op GOT hierover gelezen. Misschien heb je er iets aan. Klik
het digitale Pakket zit naast het analoge pakket, en je kan het dus door je hele huis ontvangen mits je er een decoder aan hangt
pi_38524239
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:16 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

het digitale Pakket zit naast het analoge pakket, en je kan het dus door je hele huis ontvangen mits je er een decoder aan hangt
Ja.
pi_38527125
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja.
en een decoder + smartcard mag je gewoon kopen hoor, echter je betaalt ook maandelijks weer zoveel euro er voor

hoezo KOPPELVERKOOP?
]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')