Superquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef QTPi het volgende:
Okido dan, ik wacht ff af wat de rest er van vindt en dan ga ik graag de 14e mee!![]()
Meestal niet, is mijn ervaring. Stoel erbij is zo gepakt, een lege stoel is... een lege stoel, dus nul inkomsten. Gelukkig kunnen anderen waarschijnlijk jullie plaatsen innemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:56 schreef Annemiek78 het volgende:
Denk niet dat ze daar zo moeilijk over doen. Lijkt me eerder een probleem als er MEER mensen mee gaan dan voor is gereserveerd.
Ah wat lief dat je zo spontaan je verantwoordelijkheid hebt genomenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Reservering is gewijzigd naar 6 man!
Was geen enkel probleem.
Toch fijn dat er zo sportief gereageerd wordt, hier op fok!
Meer heb ik er niet over te zeggen. Het is in ieder geval geregeld qua aanpassen van de reservering en ik wens jullie een fijne avond, volgende week!
Onaardig, niet wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel allemaal een heel erg onaardig karakter krijgen hier. jammer, dat bederft de pret. chill ff een beetje dude.
Kom op zeg. "Dude" heeft gelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel allemaal een heel erg onaardig karakter krijgen hier. jammer, dat bederft de pret. chill ff een beetje dude.
Van harte welkom. Gezellig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef QTPi het volgende:
Okido dan, ik wacht ff af wat de rest er van vindt en dan ga ik graag de 14e mee!![]()
Dat overleef jij nooit manquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef golfer het volgende:
Ik realiseer mij opeens dat ik de enige man ben die overblijft en dus uit eten ga met 5 vrouwen.
Zullen jullie wel een beetje extra lief voor mij zijn die avond?![]()
Uit solidariteit zal ik dan toch een broek an doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef golfer het volgende:
Ik realiseer mij opeens dat ik de enige man ben die overblijft en dus uit eten ga met 5 vrouwen.
Zullen jullie wel een beetje extra lief voor mij zijn die avond?![]()
2 kernwoorden : leer en strakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik dan toch een broek an doen![]()
Hoeft niet persé hoor. Erotisch tafelen zonder broek vind ik ook wel oké.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit solidariteit zal ik dan toch een broek an doen![]()
4 kernwoorden: Geloof er niets vanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2 kernwoorden: sinaasappel en huid![]()
Nou jongens... to be honest... ik eh...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef gimme.shelter het volgende:
He, wat vervelend allemaal; dat late afzeggen! het is toch heel bijzonder als je een keertje in de keuken van De Librije kan zitten!!
Nou ja, degenen die wel gaan wens ik een fantastiche avond toe, echt![]()
Nu maar hopen dat er niet alsnog iemand gaat afzeggen...........dat zal toch niet bestaan!!
ok ok, je viel weer voor mijn charmesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou jongens... to be honest... ik eh...![]()
Van jou zullen we geen last hebben in het BB6-forum, want dat overleeft je rikketik nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef golfer het volgende:
Jij gaat zeker mee naar El Bulli, in rode lapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou jongens... to be honest... ik eh...![]()
Okquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, je viel weer voor mijn charmes. Maar ga eerst maar eten daar, ik zie je later op de avond wel
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij gaat zeker mee naar El Bulli, in rode lap![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ambities, dromen, toekomstplannen... nooit last van gehad en nu dit![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2 kernwoorden: sinaasappel en huid![]()
Ik zal af en toe wel een ferme boer laten ter compensatiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het qua toekomstplannen en ambities eerst maar eens bij het zien te overleven van 5 kwebbelende vrouwen om mij heen volgende week.
idd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef kabouter.muts het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GH7IMNES
Deze kwam ik tegen toen ik eens ging kijken wat nou precies el bulli is.
WOW
Ja, geweldig hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef kabouter.muts het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GH7IMNES
Deze kwam ik tegen toen ik eens ging kijken wat nou precies el bulli is.
WOW
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, geweldig he
Trouwens dames die meegaan, is het niet zo dat het tegenwoordig hip is dat de heren om de rekening vragen en betalen![]()
![]()
![]()
Creditcard is er goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
ik zie golfer al zitten... "dat is dan 1350 euro meneer golfer"
Heeft-ie het erotisch tafelen met 5 dames tenauwernood overleefd, begeeft z'n hart het alsnog.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik zie golfer al zitten... "dat is dan 1350 euro meneer golfer"
ja klopt, ik pas gedurende een paar minuten konstant mijn berichten aan. dat kunnen mods toch zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |