neequote:Op zondag 4 juni 2006 00:13 schreef Conflict het volgende:
geen modder?
geen ideequote:
ben nu slapen, moet morgen weer vroeg opquote:
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het wel. Eigenlijk wil ik echt heel graag gaan maandag... hoewel het wel 59 euro kost.
Waarom niet? Er komen op zondag toch ook mensen kaartjes kopen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:39 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.
Er wordt geroepen dat 't uitverkocht is, maar volgens mij zijn er aan de kassa altijd nog wel (beperkt) kaarten te krijgen. Maar dan moet je natuurlijk niet midden op de dag komen aanwandelenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=229quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met busverbindingen van het station in Landgraaf naar Megaland?
Als dat een beetje te doen is neem ik maandag gewoon de trein naar Landgraaf en kijk ik daar wel.
ze was best goedquote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
En het weer? Beetje temperatuurtje?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
Ik kan helaas alleen op de maandag, anders was ik ook wel 3 dagen geweestquote:Op zondag 4 juni 2006 09:01 schreef ch0c0 het volgende:
'k Zit echt te stuiteren en te zenuwen, we vertrekken pas na twaalven richting TOOL.
Den Admiral was anders wel een leuk feestje....quote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Morgen deel twee..vandaag was niet echt indrukwekkend of zo... meer gezopen dan wat anders, maar goed.. vandaag TOOOL, dat is andere koek
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |