Ik vond het via AltaVista: Klikquote:Op zondag 4 juni 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja leuk gemaakt. Bupatih, ik vraag me de laatste tijd af, of jij misschien last hebt van Schizofrenie
Dizer is gewoon jaloers.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:08 schreef alwaysthebest het volgende:
http://thedisbrimstone-dailypitchfork.blogspot.com/
Als iemand dat allemaal voor een grapje gaat schrijven....
Het moet toch wel een FOK!ker zijn, lijkt mij?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uw roem reikt ver over de landsgrenzen.
Lekkerquote:
Ik spreek voor het volk.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
En waar slaat dit nou allemaal op? Alleen 1 persoon die mijn avatar lelijk vindT?
De goede ouwe tijd dat iedereen mijn avatar lelijk vond
Lees je in:quote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is dat eigenlijk in je avatar?
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Juist een hele mooie
Hugh Jackman die vanwege deze scene in deze rol van de film Erskineville Kings is gevraagd voor de rol van Wolverine in X-Men
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is dat eigenlijk in je avatar?
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
Juist een hele mooie
Hugh Jackman die vanwege deze scene in deze rol van de film Erskineville Kings is gevraagd voor de rol van Wolverine in X-Men
Ik heb eigenlijk geen mening over deze avatar.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
En waar slaat dit nou allemaal op? Alleen 1 persoon die mijn avatar lelijk vind?
De goede ouwe tijd dat iedereen mijn avatar lelijk vond
Dat wil zeggen dat je het een neutrale avatar vind?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen mening over deze avatar.
Mja, dan is deze wel het leukst..quote:Op zondag 4 juni 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
Ik heb deze vier, maar kan moeilijk kiezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja... nietszeggend enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je het een neutrale avatar vind?![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan is deze wel het leukst..
Ik heb trouwens gedroomd dat ik zwanger was en na een pijnloze bevalling het kind ergens vergat![]()
![]()
Geen idee, in die hele droom geen vader gezienquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, in die hele droom geen vader gezien
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.
Pssst: het was maar een droomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |