Paltos volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!1!!1! Wie heeft dat gepost?! Hilarisch!1!!!!
[afbeelding]
Nogmaals, welkom thuis Babette.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:21 schreef babette21 het volgende:
OMG wat een onzin allemaal![]()
atb, thanx voor de uitleg... zal straks even tterug gaan lezen
yepquote:Op zondag 4 juni 2006 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Hoe gaat het met je gezondheid dan?? Minder?
We blikken terug op de Kaatje-affaire.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:23 schreef rena het volgende:
Hoi sletjesKan iemand me een korte samenvatting geven van wat er nu weer aan de hand is
?
Ah zo.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We blikken terug op de Kaatje-affaire.
* Snel aanzet!quote:Op zondag 4 juni 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat "T&T en de ontmaskering van het Tenenkaasimperium" bezig is??![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep
maar goed, volgende week eindelijk 'n afspraak bij 'n internist, hopelijk kan die wat vinden
Ja, maar nu heb je maar 1 pakje, en de vorige keer had je toen 2 pakjes, en dan kun je lekker lang rokenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:23 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, dit is al de tweede keer deze week dat mn peuken opzijn en ik denk:En dat ik dan een vol pakje vind
![]()
![]()
Alleen deze keer vind ik het op tijd, de vorige keer pas toen ik al nieuwe gekocht had
Ja, maar ik ga zo toch naar het station dus dan kan ik nieuwe kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb je maar 1 pakje, en de vorige keer had je toen 2 pakjes, en dan kun je lekker lang roken[afbeelding]
Ochtendjassenfobie?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bedankt... nu heb ik dus een heel eng beeld op mijn netvlies
quote:
Nou, ik vind het ook behoorlijk creepyquote:
WTF?! Mag ik ook een keertje een brak en gaar dagje hebben?quote:
Jij welquote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Mag ik ook een keertje een brak en gaar dagje hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |