Werd tijd.. Wordt leuk om te zien, Crosby-Malkinquote:PENGUINS SIGN 2004 FIRST ROUND PICK EVGENI MALKIN
PITTSBURGH – The Pittsburgh Penguins have signed Evgeni Malkin, the second overall selection in the 2004 Entry Draft, it was announced today by General Manager Ray Shero.
Malkin, 20, finished third in the Russian Super League in scoring during the 2005-06 season, recording 47 points (21+26) in 46 games with Metallurg Magnitogorsk. Malkin led the league in plus/minus (+28), ranked second in goals and ranked third in assists. He added 15 points (5+10) and 42 penalty minutes in 11 Russian Super League playoff games. Bron
quote:join fok! league!
4 oktober live draft om 2000 uur...
ID# is 51410
pw is yahoo
http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey/51410
Hopelijk wordt dit op termijn de opvolger van Lemieux - Jagr.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
Werd tijd.. Wordt leuk om te zien, Crosby-Malkin
Zijn er al HD uitzendingen dan in NL?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Grutjes-nog-an-toe. Heb ik eindelijk de Grote Sprong Voorwaartsch genomen en digitale tv genomen, zitten er geen scart kabeltjes in mijn pakket. Typische weer iets voor mij.
Morgen maar effies terug naarde winkel.
Apart from de mensen die HD kijken via een component aansluiting (nee, ik had er ook nog nooit van gehoord), kijkt iedereen die digitaal kijkt hier toch via een scart aansluiting met Composiet kabeltjes voor beeld en geluid?![]()
Deze zomer begint het geloof ik. Maar ik heb in elk geval geen HD TV. Ik heb een gewone breedbeeld tv. De composiet kabels kan ik op mijn tv aansluiten maar de component-kabeltjes niet. En dan is er ook nog iets voor mensen met een HDMI-aansluiting whatever dat is. Volgens mij voor mensen met HD TV's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn er al HD uitzendingen dan in NL?
Haast je maar niet met die HDTVquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:03 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Deze zomer begint het geloof ik. Maar ik heb in elk geval geen HD TV. Ik heb een gewone breedbeeld tv. De composiet kabels kan ik op mijn tv aansluiten maar de component-kabeltjes niet. En dan is er ook nog iets voor mensen met een HDMI-aansluiting whatever dat is. Volgens mij voor mensen met HD TV's.
Enniewee, d'r moeten gewoon Scart kabels bij. Kan haast niet anders en over 2 uur staat deze jongen in de winkel om ze te halen![]()
Maar, best wel een gat op NASN tussen de eerste NHL-wedstrijden op 4/5 october en de volgende pas op de 20ste.
MLB playoff series natuurlijk. Ook mooi!![]()
Eindelijk? seems like last month the Hurricanes lifted the Cup....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:22 schreef WasQ het volgende:
Vanavond... Eindelijk... Weehooo!!
He bah niets aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef popolon het volgende:
Dat wordt binnenkort weer overwerken qua sport op tv.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |