quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe, hehehe.

Ja zeker een typfoutje ofzo, ze zijn zeker een 0 vergeten mag ik hopenquote:Om aanvaller Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Ajax moet er minimaal 15 miljoen euro op tafel gelegd worden. Internazionale en Fiorentina zouden interesse hebben. (Gazzetta dello Sport)

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zeker een typfoutje ofzo, ze zijn zeker een 0 vergeten mag ik hopen![]()

Denk ik of vrees ik?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Verder zal Huntelaar niet snel bij ajax vertrekken denk ik...

Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.quote:

Denk het ook niet, KJH is nuchter en volwassen genoeg om nog twee á drie seizoenen te blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.

Hij speelt aankomend seizoen al bij een europese topclub hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.

Ik denk serieus waar niet dat hij deze zomer al vertrekt hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
Hij speelt aankomend seizoen al bij een europese topclub hoor![]()

De engie reactie die hier gepast is:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk serieus waar niet dat hij deze zomer al vertrekt hoor

Komop zeg. Beetje realistisch blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:18 schreef StarGazer het volgende:
15 miljoen? Grapje zeker?

Dat is net zoiets al 7,5 miljoen voor Kuyt biedenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg. Beetje realistisch blijven.

Ja maar een speler waar je 9 miljoen voor hebt neergelegd deze zomer voor 15 miljoen verkopen... is maar 6 miljoen winst... vind ik een beetje weinig....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg. Beetje realistisch blijven.

De beste spits in jaren met 6 miljoen winst verkopen vind ik zelfs voor een half jaar veels te weinigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja 6 miljoen winst in een half jaartje is aardig wat. Maar hij zal alleen maar meer waard worden.

Nederlandse clubs gaan geen spelers voor 20+ verkopen hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja 6 miljoen winst in een half jaartje is aardig wat. Maar hij zal alleen maar meer waard worden.

Als hij zo doorgroeit in z'n ontwikkeling zou ik 'm niet voor minder verkopen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nederlandse clubs gaan geen spelers voor 20+ verkopen hoor.

Zie jij Ajax alternatieven dan?quote:

KJH en Edgar Davids.quote:

Ik zou in deze situatie dan voor een middenvelder en een aanvaller gekozen hebben, namelijk Huntelaar!quote:

quote:

Er valt geen spits af, dus door Huntelaar nu alsnog te selecteren zou van Basten zichzelf en zijn beleid compleet belachelijk maken, dus wat dat betreft is dit geen verrassende keuze.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou in deze situatie dan voor een middenvelder en een aanvaller gekozen hebben, namelijk Huntelaar!
Door Schaars en de Jong te selecteren loopt de kwaliteit van de groep ernstig achteruit.
Dan maar van Persie naar het middenveld.

Ja dat snap ik, maar kijk eens naar het kwalitietsverschil tussen Huntelaar en de Jong (op dit moment).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er valt geen spits af, dus door Huntelaar nu alsnog te selecteren zou van Basten zichzelf en zijn beleid compleet belachelijk maken, dus wat dat betreft is dit geen verrassende keuze.

Ik vind deze keuze niet zo vreemd, maar dit is geen Ajax discussie... Ik praat wel even mee in het topic dat hier over gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar kijk eens naar het kwalitietsverschil tussen Huntelaar en de Jong (op dit moment).
Dan kies ik toch echt voor Huntelaar en dan gaat van Persie maar lekker vanaf het middenveld spelen!

Ik vind het wel vrij relevant, aangezien het wat mij betreft draait om het niet selecteren van Huntelaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik vind deze keuze niet zo vreemd, maar dit is geen Ajax discussie... Ik praat wel even mee in het topic dat hier over gaat

Ik ben het eens met wat J.P. hierboven al zegt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij relevant, aangezien het wat mij betreft draait om het niet selecteren van Huntelaar

Ik snap de beredenatie wat betreft het aantal middenvelders echt heel goed, uit dat oogpunt is het heel erg logisch. Maar op een gegeven moment moet je wat mij betreft voor kwaliteit kiezen. En Huntelaar is op dit moment ongeveer twee maal zo waardevol als de Jong. Had hij Davids meegenomen en Schaars, dan had ik het al wat logischer gevonden. De Jong is totaal niet logisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat J.P. hierboven al zegt.
Je verliest middenvelders, dan zou het heel vreemd zijn als je daarvoor een spits haalt, hoe goed hij ook is.

Het is zelfs waarschijnlijk. Al vind ik het belachelijk dat van der Vaart mee gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Is er al iemand definitief afgevallen van het Nederlands elftal? Nee toch?
Wat ik begreep zijn Schaars en De Jong opgeroepen voor het geval dat, dus er is ook nog een kans dat ze over een week weer naar huis mogen toch?

Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:21 schreef Robar het volgende:
Ik snap de beredenatie wat betreft het aantal middenvelders echt heel goed, uit dat oogpunt is het heel erg logisch.

Sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Robar het volgende:
Maar ik draaf nu trouwens wel heel erg door over het NL elftal, in dat andere topic maar verder gaan . . .

ik doe het om het uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()

Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.
Dus inderdaad, kun je dan voor Huntelaar gaan, ook gezien zijn kwaliteit.

Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.quote:Om aanvaller Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Ajax moet er minimaal 15 miljoen euro op tafel gelegd worden. Internazionale en Fiorentina zouden interesse hebben. (Gazzetta dello Sport)

Ik weet niet of dat is opgenomen in z'n contract. In Spanje is het verplicht om het op te nemen maar hier volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.

Haha, natuurlijk, een speler voor 9 miljoen kopen en 'm een gelimiteerde transfersom geven die peanuts is voor topclubsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.

Je verhaal klopt compleet, ik wou alleen ook even kwantiteit als beredenering eraan toevoegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.
Vandaar ook dat ik vind dat Huntelaar mee moet.
Er zijn genoeg speles die op het middenveld uit de voeten kunnen.
Sneijder en Cocu zijn toch wel op tijd fit, het zal alleen wat betreft van der Vaart moeilijker worden.

nope, gevonden... Stoor je je eraan?quote:

Ja deed me aan mijn overleden opa denkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, gevonden... Stoor je je eraan?

Zal wel rond een uur of zes zijn, dat was bij de vorige transfers ook zo. Heeft misschien iets te maken met het sluiten van de beurs denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()

toen hadden ze nog geen XP...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()

Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()

Was het maar een grapquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap op![]()

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef PLAE@ het volgende:
wat een mongolen bij sup zaken. Ik heb op m'n oude adres waarschijnlijk die brief voor verlengingen van m'n scc binnen gehad. Heb ik vervolgens gebeld dat ik niks heb gekregen een week of 3 terug en zou die gozer me een acceptgiro sturen. Ook niet ontvangen op m'n nieuwe adres
En nu weigeren die mongolen om me een nieuwe acceptgiro te sturen.
Of ik het even voor de 9e wil overmaken. Ja bekijk het maar mongolen.
Nu bedenk ik me ineens dat ik niet eens wat wat ik over moet maken.
Normaal kan je zo lekker wachten met betalen tot Augustus![]()

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
Nou het wordt tijd voor het bericht dat Gabri definitief heeft getekend

quote:Volgens de Engelse krant Manchester Evening News heeft Manchester City Hatem Trabelsi op het oog als nieuwe rechtsback. De Tunesiër, die transfervrij vertrekt bij Ajax, moet de opvolger worden van Danny Mills.
Trabelsi hult zich al een aantal weken in nevelen over zijn toekomst. De rechterverdediger heeft bekend gemaakt dat hij zijn contract niet verlengt bij Ajax, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden.
Onder meer Internazionale, Tottenham Hotspur en Paris Saint Germain zouden hengelen naar de diensten van Trabelsi, terwijl Manchester City een nieuwe gegadigde lijkt. Huidige rechtsback Danny Mills mag aldaar vertrekken van trainer Stuart Pearce.

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tunesie op het wk?

Word weer tijd voor koffiequote:

quote:Nader onderzoek aan de voet en enkel van Ajacied Wesley Sneijder heeft uitgewezen dat er niets is gebroken of gescheurd. De middenvelder moest zondag in de oefenwedstrijd van Oranje tegen Australië geblesseerd het veld verlaten.
De bondscoach kan ook niet helemaal gerust zijn op de snelle inzetbaarheid van Wesley Sneijder en Phillip Cocu. De Ajacied verliet met een van pijn vertrokken gezicht de Rotterdamse Kuip. ,,Hij heeft heel veel last van zijn enkel'', lichtte Van Basten toe. ,,De komende 48 uur zal meer duidelijk worden.''
Sneijder had maandag nog steeds veel pijn, maar medisch onderzoek wees uit dat er in zijn voet en enkel in elk geval niets is gebroken of gescheurd.
Bron: ANP

Fonteinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die andere dikkop eigenlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |