quote:
Ietwat verlaat, though.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef JDude het volgende:
Lemming!
Niet eind juni want dan kan ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
,
,
. Laat de duiven de koets maar voorrijden! Wanneer wil je?
Begin juli will do.quote:
Jaloers, ha-ha.quote:
hai klonk jij word mijn beste manquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Klonk het volgende:
't is en blijft een kutnewbie, en volgens mij snapt ie ook nog niet wat dat voor slurfje tussen z'n benen is.....
Ga jij je medicijnen eens innemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Klonk het volgende:
't is en blijft een kutnewbie, en volgens mij snapt ie ook nog niet wat dat voor slurfje tussen z'n benen is.....
ik neem gewoon een heftruck mee, ik ken die drentse boerenfeestenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben kei zware ringen met een beetje geluk hou je er een hernia aan over KUTNEWBIE![]()
Rustig aan!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben kei zware ringen met een beetje geluk hou je er een hernia aan over KUTNEWBIE![]()
Ghihihihiquote:
Okay. Ik wil geen ruzies!quote:
lange traditie, na ja lang, zolang als het mongooltje onder die naam actief isquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
lange traditie, na ja lang, zolang als het mongooltje onder die naam actief is![]()
Kom op, da's flauw.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
1 keer is voldoende, dat weet je best en anders ga ik je mamma bellen en zeggen dat je stout bent
Ik zeg al de hele tijd overal iets van.quote:
Ik blijf eerlijk en democratisch. Open maar een topic met een poll (ik weet niet hoe dat moetquote:
Wie ben je dan wél?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:00 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Ik blijf eerlijk en democratisch. Open maar een topic met een poll (ik weet niet hoe dat moet) en dan zul je zien dat ik geen kloon van Angel ben.
De verliezer doet een tegenprestatie.![]()
ritueel verbranden lijkt me het bestequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n eigen Dribbel-tshirt:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n eigen Dribbel-tshirt:
[afbeelding]
Bij jouw aanblik produceer ik genoeg glijmiddel uit m'n slijmvliezenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb jij nog glijmiddel of zal ik wat meenemen![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij jouw aanblik produceer ik genoeg glijmiddel uit m'n slijmvliezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |