kapotte connectie misschien? Dus de kaart binnenin die stuk is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:09 schreef tritri het volgende:
[..]
bij allebei de videokaarten gebeurde het zelfde.
waar kan het dan aan liggen.welke stekker?
Als alle extra zaken* er uit gehaald zijn is dat het probleem waar ik het zou zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef mistermaniac het volgende:
na 2 sec uit bij asus betekent geen goed contact met de koeler.
* mistermaniac heeft het zelf ook gehad
Ergo: Koelprut ertussen en zorgen dat de koeler goed zit.
als het met de koelingsspul te maken heeft,waarom draait de harde schijf dan wel?quote:Op zondag 4 juni 2006 05:08 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Als alle extra zaken* er uit gehaald zijn is dat het probleem waar ik het zou zoeken.
Anders lijkt het me een voedingprobleem.. testen met andere voeding ?
* dvd, hardeschijf, netwerkkaart, (evt vga).
trouwens als je de topic had doorgelezen dan wist je dat de cpu het al doet.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:08 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Als alle extra zaken* er uit gehaald zijn is dat het probleem waar ik het zou zoeken.
Anders lijkt het me een voedingprobleem.. testen met andere voeding ?
* dvd, hardeschijf, netwerkkaart, (evt vga).
welke antwoordquote:Op zondag 4 juni 2006 11:42 schreef punkjunk het volgende:
jhonge, ik zou maar uit die topic gaan, want het antwoord is al 80 keer gegeven, en als jij niet bereid bent er naar te luistere heeft het verder weinig zin.
KOELPASTA TUSSEN CPU EN KOELER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik zal je nu preciesd uitleggen wat er is.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
KOELPASTA TUSSEN CPU EN KOELER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarbij vroeg ik ook al meerdere keren wat voor videokaart je hebt.
En of die een voedingsstekker heeft.
Zo ja, dan die er in die, die zit er niet voor niks op...
Als je je speaker had aangeloten, kan je aan de hand van 4 piepjes horen of je videokaart wel OK isquote:Op zondag 4 juni 2006 11:26 schreef tritri het volgende:
[..]
trouwens als je de topic had doorgelezen dan wist je dat de cpu het al doet.
maar nu heb ik gewoon geen beeld,met geen van de 2 vga kaarten.
Koelpasta heeft er geen drol mee te maken. Werkt de CPU niet, dan gaat je PC helemaal niet meer aan.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:53 schreef tritri het volgende:
[..]
ik zal je nu preciesd uitleggen wat er is.
ik heb een asus a7v600 moederbord met een amd 2600+ barton proc.
op het begin wou hij maar niet opstarten maar dat veranderde wanneer ik een beetje zat te prutsen met de socket enzo.
toen stopte ik mijn geforce fx 5200 in de moederbord en starte hem op,de cpu blijft aan,de harde schijf maakt geluiden wat die normaal ook doet wanneer die opstart,maar er komt geen beeld.
kan dat te maken hebben met de koelingspaste of misschien met de voeding.
hmm jah je hebt gelijk,maarja jij zou ook wel gek worden als jij al 7 uurtjes achter elkaar bezig was.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:53 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Als je je speaker had aangeloten, kan je aan de hand van 4 piepjes horen of je videokaart wel OK is
En zit niet zo te zaniken joh. Mag blij zijn dat mensen je nog helpen met je geblaat
dat dacht ik al.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Koelpasta heeft er geen drol mee te maken. Werkt de CPU niet, dan gaat je PC helemaal niet meer aan.
Hoe heb je zitten "prutsen" met de socket enzo??quote:Op zondag 4 juni 2006 11:53 schreef tritri het volgende:
[..]
ik zal je nu preciesd uitleggen wat er is.
ik heb een asus a7v600 moederbord met een amd 2600+ barton proc.
op het begin wou hij maar niet opstarten maar dat veranderde wanneer ik een beetje zat te prutsen met de socket enzo.
toen stopte ik mijn geforce fx 5200 in de moederbord en starte hem op,de cpu blijft aan,de harde schijf maakt geluiden wat die normaal ook doet wanneer die opstart,maar er komt geen beeld.
kan dat te maken hebben met de koelingspaste of misschien met de voeding.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:55 schreef tritri het volgende:
[..]
hmm jah je hebt gelijk,maarja jij zou ook wel gek worden als jij al 7 uurtjes achter elkaar bezig was.
maarja excuses naar iedereen![]()
okidokie,maarja nu nog effe achter komen welke kant de letters van die stekkertje moeten komenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe heb je zitten "prutsen" met de socket enzo??
Dat een cpu "aan" staat kan je niet zien of wat dan ook.
Dat weet je alleen als er of beeld komt of er geen rare piepjes uit de speaker komt..
Dus sluit nu ign de speaker aan en luister goed of er piepjes uit komen en in welk ritme...
Dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Koelpasta heeft er geen drol mee te maken. Werkt de CPU niet, dan gaat je PC helemaal niet meer aan.
Ook niet waar.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Feit dat je geen beeld hebt, kán komen omdat je je IDE kabels niet goed hebt aangesloten. Je hoort je schijven wel, maar volgens mij hoeft dat niet te betekenen dat alles goed werkt. Of gebruik je S-ATA?
Ik heb het al vaak genoeg meegemaakt, dat bijvoorbeeld IDE kabel die verkeerd om aangesloten waren, ervoor zorgen dat je geen beeld krijgt. Het kan dus wél. Als je ze lostrekt zitten ze zoiezo goed, dus dat is ook nog te proberen.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook niet waar.
Trek al je IDE devices maar eens los, dan kan je nog gewoon in de bios komen met beeld.
Als je CPU doorgefikt is, krijg je geen beeld. Maar je gaat me niet vertellen dat de pc dan nog aan gaatquote:Op zondag 4 juni 2006 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Wanneer er geen koelpasta tussen zit kan de cpu doorfikken.
Nu gebeurd dat tegenwoordig niet zo veel meer, maar het kan wel.
Ook zorgt de pasta voor een goede geleiding van de warmte van de cpu naar de koeler waardoor je cpu dus koeler blijft en daardoor beter zal presteren...
Na nog geen 5 minuten zoeken op de site van Asus:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:57 schreef tritri het volgende:
[..]
kon ik echt niet vinden, het is een asus a7v600
dus als je het vind ben ik je echt dankbaar
dus me cpu is niet doorgefiktquote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Als je CPU doorgefikt is, krijg je geen beeld. Maar je gaat me niet vertellen dat de pc dan nog aan gaat
Ik moet toch eens het topic door lezen voordat ik reageerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef krazny het volgende:
Dit zou m moeten zijn? (gewoon de site van ASUS....3 min zoeken)
http://dlsvr02.asus.com/p(...)00/e1372_a7v600b.pdf
hehe maarja toch bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 12:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik moet toch eens het topic door lezen voordat ik reageer![]()
nope 2e hands gekregenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:04 schreef korenwolfje het volgende:
Het is ook gewoon goed mogelijk dat je moederbord gewoon kapot is hoor. Heb er laatst ook een terug gestuurd welke geen beeld gaf. Is het bord nieuw?
Hoe krijg je die er dan verkeerd om in, grof geweld?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Ik heb het al vaak genoeg meegemaakt, dat bijvoorbeeld IDE kabel die verkeerd om aangesloten waren, ervoor zorgen dat je geen beeld krijgt. Het kan dus wél. Als je ze lostrekt zitten ze zoiezo goed, dus dat is ook nog te proberen.
uhm was het niet Altijd de 1quote:Op zondag 4 juni 2006 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe krijg je die er dan verkeerd om in, grof geweld?
Er zit altijd wel een ribbeltje op zodat je 'm niet verkeerd kan doen, iig bij de kant die op het moederbord moet komen.
Bij de andere kant mist er meestal een pootje en is dat gaatje dicht gemaakt, dus kan 'm ook bijna niet verkeerd doen...
Daarbij is het zo dat de kabel met een ander kleurtje, meestal de 1, naar de kant van de stroomstekker moet wijzen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |