quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is er iets niet goed hoor.
klinkt als kortsluitng...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:54 schreef tritri het volgende:
ik heb een asus a7v600 met een 2600+ cpu
als ik hem aan doe dan valt die na 2 seconden weer uit.
waar ligt dat aan want ik word er nogal gek van.
ik zit dus de computer in elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Met andere woorden, meer informatie is welkom, Wat gebeurt er wel? Wat hoor je? Wat zie je? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
heb je mijn tips al bekeken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:20 schreef tritri het volgende:
komop mensen help me
ja op de goudenbusjes,maar waarom doet die het wel als ik de reset knop inhou??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je mijn tips al bekeken?
dus eerst kaal boot (geen cdspelers hd's etc
alleen processor + 1 reepje ram..
doet dit het niet:
heb je je moederord wel op de goudenbusjes gemonteerd?
das idd wel vreemd...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:24 schreef tritri het volgende:
[..]
ja op de goudenbusjes,maar waarom doet die het wel als ik de reset knop inhou??
stk derin kutkindquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
Hij is stuk.
net nieuwe kast gekocht,de groene ledje brand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:25 schreef vintrax het volgende:
Wellicht iets mis met de voeding, aangezien deze je stroom hoort te leveren?
Zitten de stekkers wel goed?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef tritri het volgende:
[..]
net nieuwe kast gekocht,de groene ledje brand.
de computer gaat aan,de fan draait.
ik weet het niet van de power switch en de reset enzo,quote:
je snap er geen flinkker van en toch zet je em zelf in elkaar..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:34 schreef tritri het volgende:
[..]
ik weet het niet van de power switch en de reset enzo,
want daar snap ik dus nog geen flikker van,maar als die verkeerd zitten an hoort die het toch nog wel te doen.
voor de rest zit de power wel goed jah.
ik heb 2 weken geleden nog 2 computers in elkaar gezet en die deden het primaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je snap er geen flinkker van en toch zet je em zelf in elkaar..
niet slim..
maar ik zou idd eens kijken naar die power /reset knop/led stekkertjes..
kon ik echt niet vinden, het is een asus a7v600quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je niet even een engelstalige handleiding op internet zoeken?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef BobdG het volgende:
had ik laatst ook, bij 2 pc's, bij de ene moederbord doorgebrand, de andere pc deed het weer na wat prutsen met het geheugen (bios was wel van slag)
Heb je iets geroken (uit de pc) of een vonk/flits gezien?
cpu zou ook kunnen, kans is minder groot, heb je die vastgeplakt met speciale gelijdende lijm? zoniet, dan zou het inderdaad je cpu kunnen zijn
Plak jij je cpu met lijm vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef BobdG het volgende:
had ik laatst ook, bij 2 pc's, bij de ene moederbord doorgebrand, de andere pc deed het weer na wat prutsen met het geheugen (bios was wel van slag)
Heb je iets geroken (uit de pc) of een vonk/flits gezien?
cpu zou ook kunnen, kans is minder groot, heb je die vastgeplakt met speciale gelijdende lijm? zoniet, dan zou dat het ook kunnen zijn
ik heb geen koelpasta ertussen,maar hij geeft gewoon geen beeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De CPU brandt niet zomaar door als je geen koelpasta gebruikt hoor. Ik heb al 2,5 jaar geen koelpasta op mijn CPU en geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |