Maar discrimineren mag op zijn beurt niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij mogen supermarkten in principe iedereen weigeren die ze willen. Het is hun gebouw en niet openbaar terrein oid.
Ooww ja dit is een goeie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:25 schreef frederik het volgende:
http://studio.akn.nl/Stud(...)elen43_tcm5-8654.asp
onder huisvredebreuk staat gelijk een leuke zin
edit: onder grasboter staat een andere leuke zin(namelijk dat het meldpunt discriminatie van mening is dat een scholierenverbod geen discriminatie betreft, ik vraag me alleen af wat het juridische verschil tussen de ene groep en de andere groep is, helemaal bij de leerplichtige scholier)
Vet stoer man.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:08 schreef MrTorture het volgende:
Wij zijn toen met een aantal klassen in ieder tussenuur en pauze daar voor de deur gaan hangen. Vonden ze bedreigend en toen hebben ze ons maar weer binnengelaten
Niet zo vreemd, ik zou het ook bedreigend vinden als er een aantal hangtokkies voor de deur staan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:08 schreef MrTorture het volgende:
Wij zijn toen met een aantal klassen in ieder tussenuur en pauze daar voor de deur gaan hangen. Vonden ze bedreigend en toen hebben ze ons maar weer binnengelaten
Ach ja, we werden geweigerd vanwege vermeende diefstallen. Later bleek dat de diefstallen vooral werden gepleegd door de bejaarden daar uit de buurt (die het hardst liepen te zeuren tegen onze aanwezigheid). Ze hadden geen enkele reden om ons te weigeren maar goed, ze konden ons daar ook niet wegsturenquote:
Vreemd, ik zou juist denken dat ze het nog veel bedreigender vonden jullie de winkel binnen te laten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:08 schreef MrTorture het volgende:
Zou niet weten waarom. Die filiaalmanager wist het ook allemaal niet en hij was nogal makkelijk om te lullen achterafquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Vreemd, ik zou juist denken dat ze het nog veel bedreigender vonden jullie de winkel binnen te laten!
Huiswerktopique dus?quote:Maar omdat ik geen zin heb om alle wetboeken door te bladeren hier even advies gevraagd aan alle Fok!-kers
quote:
quote:er een verslag van voor het vak maatschappijleer. Ik moet hiervoor ook uitzoeken wat de rechten zijn van scholieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |