Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ja, die advertentie was nep. Hij komt in elk geval niet van ons af.
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?
midden in de nacht rik is een top programma hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doen
Jeroen is toch familie van die vent van de NVD?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
midden in de nacht rik is een top programma hoorStukken beter dan de rest van de troep op 538. En deze week wordt het inderdaag gedaan door jeroen nieuwenhuizen omdat rick op vakantie is
![]()
Ik heb een pic gekregen via mail als "bewijs". Of de pic ook van de kaper zelf was weet ik niet, er staat in elk geval een persoon op met de stok in de staat zoals hij het laatst gespot is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Nu ik daaraan denk, ik heb helemaal nog geen pic gezien van de stok in handen van de "kapers"...
ik zal een opname makenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wordt t nou nog opgenomen of hoe zit dat?
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.quote:
ook handig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.
Over 10 kleine kaboutertjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Mojave het volgende:
Waar gaat dit topic over?
ik ook niet, maar ik ga het toch proberenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
geweldig, want ik trek het anders echt niet om weer om half 7 naast mn bed te staan
Dit duurt nog tot 3.00uquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef -jos- het volgende:
Niks boeiends te horen hoor op 538
Dat is volkomen normaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef -jos- het volgende:
Niks boeiends te horen hoor op 538
Ja joh, nog een derde topic erbijquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja joh, nog een derde topic erbij
Dat krijgen ze toch nietquote:
IK!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Reclame krijgen ze wat mij betreft niet. Ik kan morgen stok v2 opsturen naar een user die in de buurt van de vorige spot.
Zoals ik al zei, absoluut niet grappig en waarom het goed is voor fok snap ik al helemaal niet.
Bedankt, Hoevelaken kaper![]()
Ok, wie heeft zin in een net zo ludieke tegenactie?
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Reclame krijgen ze wat mij betreft niet. Ik kan morgen stok v2 opsturen naar een user die in de buurt van de vorige spot.
Zoals ik al zei, absoluut niet grappig en waarom het goed is voor fok snap ik al helemaal niet.
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:37 schreef Ferdii het volgende:
haha top actie, hoe kan je een hele zooi mensen pissed maken door een stokje te jatten![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef kree het volgende:
Ik heb het opgenomen op me mp3 speler.
zal het zo even online zetten, is maar 20 seconden ofzo
Hoe kom je aan die pic?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:36 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Genoeg om hem te herkennen als we hem tegen komen![]()
Iemand nog kiezel over? Of veeeeel verf? Zo niet doneer ik wel iets voor het goede doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |