quote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, en als je ook geen Fokker bent..
Wat doe je dan met een Fok Account 'hoevelaken_kaper'
* meeleest *quote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En of ik de pr al in moest schakelen
Jij leest net zo min
Met hoeveel man zijn jullie? Dat wil de knokploeg wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Nee hoor, als we wraak zouden willen nemen, was ie gewoon niet meer terug gekomen..
We staan jullie gewoon normaal te woord, en de stok komt gewoon terug..
quote:
Zoveel als je zelf wilt... ligt eraan wie ik allemaal mee moet rekenenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn jullie? Dat wil de knokploeg weten
Virtuele mensen tellen niet mee.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Zoveel als je zelf wilt... ligt eraan wie ik allemaal mee moet rekenen
Tijdje geduurt voor je hier was zegquote:
Idd, dan had er een koei op gescheten.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden hem in Fryslân moeten laten, dan was ie nooit gekaapt
Zou wel tof zijn als Fok! echt aangifte gaat doenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Yvonne er word gefuckt met Fok eigendommen, en dat pik je zomaar? Heb je al aangifte van diefstal gedaan?
Alsof dat ding het nog niet zwaar genoeg hadquote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden hem in Fryslân moeten laten, dan was ie nooit gekaapt
Ach, die koe weet in ieder geval WEL hoe je de naam van de desbetreffende diersoort spelt. Maar ik snap dat drieletterwoorden wat te ingewikkeld voor je zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, dan had er een koei op gescheten.
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Yvonne er word gefuckt met Fok eigendommen, en dat pik je zomaar? Heb je al aangifte van diefstal gedaan?
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?
en het arme stokje dan, actie zeg ik, actiequote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?
Laat maarquote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, die koe weet in ieder geval WEL hoe je de naam van de desbetreffende diersoort spelt. Maar ik snap dat drieletterwoorden wat te ingewikkeld voor je zijn.
Volgens mij is elke school maandag en dinsdag vrij.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef Borkydude het volgende:
Dat gezeur komt toch wel bij MiddenInDeNachtRick he? Ik heb geen zin om later dan 3 uur te moeten opblijven op een schooldag.
dinsdag nietquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is elke school maandag en dinsdag vrij.
Ik was te druk met het typen van een persbericht, het installeren van de telex en het opzetten van de persconferentie (met de kapers in het zwart gesluierd en een hapje en drankje na afloop, je kent het wel.).quote:
Mooiquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was te druk met het typen van een persbericht, het installeren van de telex en het opzetten van de persconferentie (met de kapers in het zwart gesluierd en een hapje en drankje na afloop, je kent het wel.).
Dus we kunnen hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |