Staan wij jullie wel te woord? ^^quote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Nee hoor, als we wraak zouden willen nemen, was ie gewoon niet meer terug gekomen..
We staan jullie gewoon normaal te woord, en de stok komt gewoon terug..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat tonks op op tweakers zit. én op fok dus. 1+1=2.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Stelletje tweakers
Wat heb je aan een vrouw?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef Borkydude het volgende:
Ok, we hebben 8 man en een vrouw, we hebben nog een vacature voor een neger en een undercover tweakert...
Maakt niet uit, we moeten een undercover tweakert hebben voor de informatieverwerking en het pwnen van de kapers.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef yvonne het volgende:
HALLO< STELLETJE &%^&%^$&%#$LEZERS, OPLETTUH, HET ZIJN GEEN TWEAKERS!!!!!
Ik wist wel dat ik niet onder 'tonks' moest gaan reggenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat tonks op op tweakers zit. én op fok dus. 1+1=2.
Er moet eerst iemand mij wakker bellen, en dan moet ik 538 tevoorschijn zien te toverenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Tweakers?
Eng man
(Sorry vonnuh)
Kan iemand MIJ ook smsen wanneer het is?![]()
www.radio538.nl livestreamquote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet eerst iemand mij wakker bellen, en dan moet ik 538 tevoorschijn zien te toveren
Nee ik hoef niet voor 20:00 naar bed.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, heb je Charlies Angels niet gezien?![]()
Ik niet, me ouders gaan lopen spacen als ik 3 uur nog radio luister, daarom luister ik met MP3 speler.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:26 schreef spenky het volgende:
[..]
ga jij de stream opnemen als ik lig te slapen ?
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef K2u het volgende:
[[url=http://members.home.nl/k2utrecht/FUCKSTOK_small.jpg]afbeelding][/url]
Toch tof dat je je hier voor aanmeldquote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef K2u het volgende:
[[url=http://members.home.nl/k2utrecht/FUCKSTOK_small.jpg]afbeelding][/url]
Groetjes,
een tweakerdt.
Oh, hij is al gevonden
Advertentie maar verwijderd, maar een screenie heb ik hier maar geplaatst
Firefox ook goed dan ?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch tof dat je je hier voor aanmeld![]()
Alhoewel: Een tweakert met Ieexplorer![]()
Hier gelukkig niet ..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Uden, dat is hier heel dichtbij.
Had hem gepaktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Uden, dat is hier heel dichtbij.
. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahlquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Borkydude het volgende:
Vraag me af of Rick er van weet of dat iemand hem gaat bellen ofzo.
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahl
www.rickvanvelthuysen.nl
Echt niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?
Die Marktplaats dingen was nep trouwens toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |