Maakt niet uit, klappen krijg je toch wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:22 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Voor de zoveelste keer:
WIJ ZIJN GEEN TWEAKERS !
Wtf moet je dan met die stok als je geen van tweeen bent, en hoe weet je uberhaupt van het bestaan ervan?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ook niet
Lees dan ff terug blinde kipquote:Op zondag 4 juni 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wtf moet je dan met die stok als je geen van tweeen bent, en hoe weet je uberhaupt van het bestaan ervan?
Hoe lang wachten?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:35 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Wacht nou maar gewoon af, dan wordt alles je duidelijk...
Moet ik onze PR al inschakelen?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:35 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Wacht nou maar gewoon af, dan wordt alles je duidelijk...
Nee dit is het Fokstok Bevrijdings Front, FBFquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef kree het volgende:
Kan dit niet door in het fok!stok topic.
Nu moet ik 2 topics in de gaten houden
tvp
kkstoer, ik ga luisterenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Hoe lang wachten? Fok!kers zijn volgens mij niet zo goed in lezen...
Nog maar 1 keer voor de duidelijkheid:
Naar alle waarschijnlijkheid zal in de nacht van maandag op dinsdag het e.e.a. te horen zijn op radio538
Hé, hé, niet alle FOK!kers over één kam dingussen gaarnequote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zal in de nacht van maandag op dinsdag het e.e.a. te horen zijn op radio538
Misschien maar eens een dj kapenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
excuus, ik bedoelde natuurlijk ook "sommige Fok!kers"quote:Op zondag 4 juni 2006 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, hé, niet alle FOK!kers over één kam dingussen gaarne
En of ik de pr al in moest schakelenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:41 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde natuurlijk ook "sommige Fok!kers"
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En of ik de pr al in moest schakelen
Jij leest net zo min
Wat moeten Ze dan met de Stok ?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
't wraak van dat EO forum wat een tijdje geleden is ondergespamt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en als je ook geen Fokker bent..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |