abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38510681
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

je hebt gelijk. hij zei me ook al dat ik me moet richten op de momenten die we wel leuk hebben samen. afgelopen dinsdag was hij eerder klaar met werken en ik smste hem of hij me wilde komen redden van mijn huiswerk. toen na wat wikken en wegen is hij gekomen, 11 uur savonds was hij er. dat vond ik zo fijn. hij hoefde niet te komen maar deed het toch. hij is toen blijven slapen en ondanks dat we niet echt iets ondernomen hebben of wat dan ook, je hebt toch mekaars gezelschap.
ik zie nu dat ik meer moet denken aan wat ik wel heb en hem niet te perfect moet willen hebben.
ook dat mijn gedachtengang/verwachtingen volgens de meeste van jullie een beetje "te hoog" gegrepen zijn. ik moet hem accepteren zoals hij is en hem niet willen veranderen. andersom zou ik dat ook niet willen.
als je steeds het initiatief blijft nemen voor afspraakjes, zal hij steeds minder moeite voor je doen. probeer eens of hij met plannen komt en jou gaat bellen. mannen vinden het leuk een vrouw te verrassen als ze verliefd zijn. als je zo doorgaat komt het een wanhopig over en ga je misschien claimen, dat is nooit goed voor een relatie.
pi_38510965
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
nee, en wat doe jij als je er 1 terugkrijgt.... laat me raden, je stuurt er weer één, en zo ben je binnen no time 5 smsjes (x2) verder

1 smsje per dag is niet veel, maar géén smsje is ook geen ramp toch, of moet jij echt iedere dag dat je hem niet ziet wat van hem horen?

ben je wel druk genoeg met je eigen leventje?
ms richt je je teveel op hem/jullie, en niet genoeg meer op vencodark.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38511131
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:
- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag). dit komt eigenlijk niet van hemzelf, als ik niks stuur, doet hij het ook niet.
wat verschrikkelijk spontaan en leuk zeg om iedere dag maar weer verplicht iets te moeten sturen.
quote:
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
misschien zegt hij het liever en gebruikt hij liever niet een medium zoals sms/msn/etc wat vaak alleen maar verwarring oogst
quote:
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
nou en? misschien heeft hij andere dingen te doen en wil hij je niet 24/7 bezighouden.
quote:
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.
als jij hem dat steeds stuurt, ligt het initiatief steeds bij jou en heeft hij geen noodzaak het te doen.

je vraagt de hele tijd om bevestiging, dat verstikt aan de andere kant. laat het gewoon lekker gaan en heb een beetje vertrouwen. jouw eigen onzekerheid/moeite in het loslaten of vertrouwen op de situatie zit je hier dwars.
pi_38511369
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:
nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
mnouja, zoals milagro al zegt, zo blijf je bezig. en dat je überhaupt iets terugverwacht... tja.. word je dan niet gek van het wachten enzo? ik zou er namelijk echt kriegel van worden als iemand steeds een smsje terugverwacht en steeds stuurt enzo... maar zo zit ik in elkaar.
pi_38511655
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en wat doe jij als je er 1 terugkrijgt.... laat me raden, je stuurt er weer één, en zo ben je binnen no time 5 smsjes (x2) verder

1 smsje per dag is niet veel, maar géén smsje is ook geen ramp toch, of moet jij echt iedere dag dat je hem niet ziet wat van hem horen?

ben je wel druk genoeg met je eigen leventje?
ms richt je je teveel op hem/jullie, en niet genoeg meer op vencodark.
nee, ik sms niet steeds een smsjes terug, is maar net of hij me nog wat vroeg of ik zelf wat wil weten nog. het zijn geen doelloze smsjes
als ik een hele dag niks hoor vind ik dat jammer, je bent een stel en heb beetje zoiets van...dan laat je ff wat horen als je mekaar niet gezien of gesproken heb, is dat een beetje een misgedachte?

en misschien moet ik me indd. meer richten op mezelf en de wereld buiten mn vriend en mij. ben ook druk met school maar hij houdt me nu eenmaal veel bezig, probeer het te onderdrukken, echt.
pi_38511713
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef vencodark het volgende:

en misschien moet ik me indd. meer richten op mezelf en de wereld buiten mn vriend en mij. ben ook druk met school maar hij houdt me nu eenmaal veel bezig, probeer het te onderdrukken, echt.
hang in there.

je moet gewoon ophouden met die aandachtsgeile onzekerheid van je, dit wordt contraproductief op den duur. hij is bij je en heeft iets met jou, hoeveel meer bevestiging heb je nog nodig?
pi_38511744
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef tranceptor het volgende:

[..]

wat verschrikkelijk spontaan en leuk zeg om iedere dag maar weer verplicht iets te moeten sturen.
[..]

het is niet verplicht van mijn kant, ik doe dat met plezier, niet omdat ik persé wat terug moet.

misschien zegt hij het liever en gebruikt hij liever niet een medium zoals sms/msn/etc wat vaak alleen maar verwarring oogst[..]

dat is wel een goed punt, zou je gelijk in kunnen hebben, thx.

nou en? misschien heeft hij andere dingen te doen en wil hij je niet 24/7 bezighouden.[..]

ik krijg dan beetje de indruk dat hij geen behoefte heeft me te spreken of te vragen hoe het is. hij doet ict dus is veel met zn pc'tje bezig terwijl msn aanstaat. waarschijnlijk spreekt hij niemand aan.
hoeft zich ook niet 24/7 met me bezig te houden, dat vraag ik ook niet.

als jij hem dat steeds stuurt, ligt het initiatief steeds bij jou en heeft hij geen noodzaak het te doen.true, beetje een wisselwerking heeft dat.

je vraagt de hele tijd om bevestiging, dat verstikt aan de andere kant. laat het gewoon lekker gaan en heb een beetje vertrouwen. [b]jouw eigen onzekerheid/moeite in het loslaten of vertrouwen op de situatie zit je hier dwars.[/b]
ik heb om bevestiging gevraagd ja, niet de hele tijd, maar zo af en toe eens laten weten etc.
ik zal proberen erop te vertrouwen, in dat laatste heb je ook gelijk.
pi_38511812
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef -trinity- het volgende:

[..]

mnouja, zoals milagro al zegt, zo blijf je bezig. en dat je überhaupt iets terugverwacht... tja.. word je dan niet gek van het wachten enzo? ik zou er namelijk echt kriegel van worden als iemand steeds een smsje terugverwacht en steeds stuurt enzo... maar zo zit ik in elkaar.
nee, het is niet zo dat ik gek wordt van het wachten en steeds op mijn mobiel kijk, zo erg is het ook weer niet ik stuur niet steeds smsjes, wel elke avond een truste-smsjes maar dat is er 1. overdag verder zelden.
pi_38511840
ik vind het een misgedachte, ja, om verplicht iedere dag wat van je te laten horen, als je niet samenwoont.

eens een dagje niets is toch geen ramp, 2 dagen niets ook niet, toch?
ik vind het wel fijn om iemand ook eens lekker te missen

als je nu 1 week niets hoort, okay, maar een dagje af en toe ertussen, gun die knul wat ademruimte, joh

ga gewoon lekker met je vriendinnen op pad, nodig ze uit, pak een hobbie op, ga met je moeder winkelen, sla je zusje, whatever , maar vul je dag eens op alsof je een single bent

je zegt zelf al ergens "soms heb je ook niets te melden aan de telefoon", zorg er eens voor dat je elkaar tijd gunt opdat je wat te melden hebt, maak wat mee, mis hem eens een keer écht, dus niet bellen, sms-en, msn-en voor een dag of ms wel 2 dagen.
pi_38511851
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef tranceptor het volgende:

[..]

hang in there.

je moet gewoon ophouden met die aandachtsgeile onzekerheid van je, dit wordt contraproductief op den duur. hij is bij je en heeft iets met jou, hoeveel meer bevestiging heb je nog nodig?
je hebt gelijk. door dit hele topic heen besef ik dat ook wel maar hebben niet veel vrouwen zoiets van dat ze meer willen dan gezelschap? een lief woordje of een compliment is toch ook niet zo raar om te willen horen?
pi_38511920
"lief, als je niets hebt te vertellen,
dan hoef je niet te bellen, volgens mij."

.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38511935
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
ik vind het een misgedachte, ja, om verplicht iedere dag wat van je te laten horen, als je niet samenwoont.

eens een dagje niets is toch geen ramp, 2 dagen niets ook niet, toch?
ik vind het wel fijn om iemand ook eens lekker te missen

als je nu 1 week niets hoort, okay, maar een dagje af en toe ertussen, gun die knul wat ademruimte, joh

ga gewoon lekker met je vriendinnen op pad, nodig ze uit, pak een hobbie op, ga met je moeder winkelen, sla je zusje, whatever , maar vul je dag eens op alsof je een single bent

je zegt zelf al ergens "soms heb je ook niets te melden aan de telefoon", zorg er eens voor dat je elkaar tijd gunt opdat je wat te melden hebt, maak wat mee, mis hem eens een keer écht, dus niet bellen, sms-en, msn-en voor een dag of ms wel 2 dagen.
ja dat wilde ik net horen eigenlijk een beetje een inzicht van wat over het algemeen "normaal" binnen een relatie. we zijn beide geen plakkers en zeker niet met pottenkijkers, dat is allemaal ok. ik stuur ook geen hele liefdesverklaringen ofzo elke avond. ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo. waarschijnlijk niet. maar ja, mijn eerste relatie, ik weet dat allemaal niet zo, vergeef me.
pi_38512021
ben wel blij dat ik dit met het topic bereik wat ik wilde. ik wilde een mening van mensen en een beeld krijgen van wat uitzonderlijk is en wat niet. dat geldt natuurlijk niet voor iedereen maar een schets is niet verkeerd. iig bedankt allemaal, tot dusver heb ik er veel aan.
pi_38512023
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

je hebt gelijk. door dit hele topic heen besef ik dat ook wel maar hebben niet veel vrouwen zoiets van dat ze meer willen dan gezelschap? een lief woordje of een compliment is toch ook niet zo raar om te willen horen?
jij krijgt het nog zwaar in een lang huwelijk.
pi_38512066
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef tranceptor het volgende:

[..]

jij krijgt het nog zwaar in een lang huwelijk.
ja maar met een huwelijk ben je al zooolang samen meestal. dan begrijp ik ook wel dat het een beetje minder wordt enzo. maar we zijn net 3 mnd dus misschien hoopte ik op meer ofzo
geeft ook niet, begin er eigenlijk al aan te wennen.
pi_38512113
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

ja dat wilde ik net horen eigenlijk een beetje een inzicht van wat over het algemeen "normaal" binnen een relatie. we zijn beide geen plakkers en zeker niet met pottenkijkers, dat is allemaal ok. ik stuur ook geen hele liefdesverklaringen ofzo elke avond. ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo. waarschijnlijk niet. maar ja, mijn eerste relatie, ik weet dat allemaal niet zo, vergeef me.
je doet niets raars, hoor
ik herken het wel, dat gepieker en gepaniek, alleen toen ik jouw leeftijd had, was er geen internet, en waren er geen gsm's, dus dat scheelde al een hoop

nu ben je eigenlijk altijd bereikbaar, zelfs als je in bed ligt , heb je je gsm nog naast je liggen bij wijze van... dus er is zo gesms-t weer.
pi_38512175
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik herken het wel, dat gepieker en gepaniek, alleen toen ik jouw leeftijd had, was er geen internet, en waren er geen gsm's, dus dat scheelde al een hoop

nu ben je eigenlijk altijd bereikbaar, zelfs als je in bed ligt , heb je je gsm nog naast je liggen bij wijze van... dus er is zo gesms-t weer.
verkapte 'vroeger-was-alles-beter-post'.

in dit geval ben ik het daar wel mee eens, er gaan veel opbloeiende dingen stuk door overcommunicatie. je hoeft niet altijd maar wat te zeggen/smsen/msnen, soms is een blik in de ogen meer dan genoeg.
pi_38512760
hier nog een mannelijk point of view voor je:
het is inderdaad zoals muus het zo subtiel omschrijft: mijn vriendin vraagt soms hoouuuuuuuu je nog van me? waarop ik dan altijd weer positief antwoord.
veel mannen zeggen niet zo vaak lieve dingen omdat ze er of niet aan denken of gewoon niet zoveel zin hebben om dat steeds maar te zeggen.
ik zie bij mezelf dat ik mijn liefde ook meer laat blijken door als ik bij haar slaap sochtends ontbijtjes op bed te maken, de afwas voor der te doen, haar katten een rotschop geef zodat ze stil zijn.. meer de gebarenkant dus.
pi_38512901
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ja daarom. een vriendin van me begrijpt ook wel wat ik bedoel maar zij is nog veel erger dan ik. mijn vriend en ik bellen nooit. geloof dat we mekaar 2 keer aan de telefoon hebben gehad voor zomaar een leuk gesprek. verder niet.
die vriendin daarintegen belt op een dag zeker 2 tot 4 keer met dr vriend. als hij in zn pauze niet belt is ze een beetje geïrriteerd en ze wil altijd snel een smsje terug.
wat ik ermee wil zeggen, ik lijk misschien een beetje claimend maar zo is het echt niet. heb trouwens voor de nieuwsgierigheid ff gekeken hoeveel smsjes er in 1 maand naar mijn vriend gingen. dat zijn er verdeeld over 4 weken 39. dat valt toch best mee?
heb in totaal 80 smsjes verstuurd dus ik heb nog meer vrienden dan alleen mn vriend.
pi_38512970
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:55 schreef odin83 het volgende:
hier nog een mannelijk point of view voor je:
het is inderdaad zoals muus het zo subtiel omschrijft: mijn vriendin vraagt soms hoouuuuuuuu je nog van me? waarop ik dan altijd weer positief antwoord.
veel mannen zeggen niet zo vaak lieve dingen omdat ze er of niet aan denken of gewoon niet zoveel zin hebben om dat steeds maar te zeggen.
ik zie bij mezelf dat ik mijn liefde ook meer laat blijken door als ik bij haar slaap sochtends ontbijtjes op bed te maken, de afwas voor der te doen, haar katten een rotschop geef zodat ze stil zijn.. meer de gebarenkant dus.
haha, ja een mannen point of view vind ik juist interessant.
iemand die ik van msn ook ken heb ik ook eens om raad gevraagd. hij is ook een typische man (voor zover de man typisch kan zijn). en hij zei hetzelfde als jou en mijn vriend zegt.
bevestiging moet niet altijd nodig zijn in woorden en ook niet zoveel.
pi_38513062
je moet niet zo vergelijken met wat anderen doen.
de ene man smst veel of belt veel, de andere niet, en zo ook vrouwen.
jij hebt toevallig iemand getroffen die niet zo'n beller is en ook niet zoveel smst
maar zolang hij geen weken niets van zich laat horen, is er toch niets aan de hand?

eerlijk gezegd zou ik kriegelig worden van iedere avond stipt een weltrusten smsje.... wat moet je ermee? "ja jij ook, schat , kus"
op zich lief, hoor, maar sla eens een avondje over , over liever 2, 3 avondjes

maar kun je dat niet, wil je dat niet, omdat je je ei kwijt wil, probeer dan te accepteren dat er niet altijd wat terugkomt (ms ziet hij het niet altijd tijdig, he, dat kan ook, en om dan een uur of 3 later of de volgende morgen te reageren is ook weer zo overbodig)
pi_38513155
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
je moet niet zo vergelijken met wat anderen doen.
de ene man smst veel of belt veel, de andere niet, en zo ook vrouwen.
jij hebt toevallig iemand getroffen die niet zo'n beller is en ook niet zoveel smst
maar zolang hij geen weken niets van zich laat horen, is er toch niets aan de hand?

eerlijk gezegd zou ik kriegelig worden van iedere avond stipt een weltrusten smsje.... wat moet je ermee? "ja jij ook, schat , kus"
op zich lief, hoor, maar sla eens een avondje over , over liever 2, 3 avondjes

maar kun je dat niet, wil je dat niet, omdat je je ei kwijt wil, probeer dan te accepteren dat er niet altijd wat terugkomt (ms ziet hij het niet altijd tijdig, he, dat kan ook, en om dan een uur of 3 later of de volgende morgen te reageren is ook weer zo overbodig)
haha, ja ik snap waarom je kriegelig ga worden. ik neem me bij deze voor om niet meer elke avond een trustesmsje te sturen en het bijv. om de paar dagen te doen.
het klopt ook dat ik niet altijd wat terug krijg maar de redenen die jij noemt had ik ook al bedacht, daar zal je me niet over horen.
overigens, het zou me wel beltegoed schelen.

(lees net mn post na, net alsof ik jou geen trustesmjes meer ga sturen omdat je er kriegelig van wordt ) maar bedoel het dus zo, dat hij misschien ook wel zoiets heeft, die gedachtengang. vind het niet raar ook eigenlijk.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:48:44 #123
82136 Xennia
gekroond
pi_38514207
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef vencodark het volgende:
ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo.
je moet je relatie niet defineren aan de hand van relaties van anderen. iedere relatie is uniek en het is zaak een bepaald evenwicht te vinden waarbij beide partners in hun behoeftes worden voorzien.
pi_38514280
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef xennia het volgende:

[..]

je moet je relatie niet defineren aan de hand van relaties van anderen. iedere relatie is uniek en het is zaak een bepaald evenwicht te vinden waarbij beide partners in hun behoeftes worden voorzien.
ja juist, mijn behoefte is meer lieve woorden en complimentjes maar ja, ik leg me maar neer bij deze relatie zoals die is.
pi_38515445
toevallig had ik het er laatst ook over met mijn vriend.
op het begin van onze relatie liet hij eigelijk ook nooit iets van zich horen.
hij is voor zijn werk veel in het buitenland en soms hoorde ik 2 dagen niks van hem ofzo.
maar nu bellen we echt iedere dag, heb ook een goedkoop nummer dus kan hem iedere dag bellen.
hij zei laatst ook dat hij het maar lomp van zichzelf vond om nooit iets van zich te laten horen.
en is blij me nu wel iedere dag te kunnen spreken.
verder mail ik hem wel ooit of stuur hem een sms en krijg er ook niet altijd reactie op. laatst zei ik het tegen hem. hij zei gewoon van; het moet geen verplichting worden om iets terug te sturen.
en daar geef ik hem eigelijk groot gelijk in. hij zei ook dat hij gewoon zo niet is. en ik ben juist wel heel erg zo. dus hebben we afgesproken dat ik wat minder word qua smsen en mailen en hij wat meer. werd ik vanmorgen wakker van een sms-geluid. had nooit verwacht dat het van hem zou zijn. maar blijkbaar wil hij er ook wel wat aan doen.
pi_38515618
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 22:33 schreef modeliefje het volgende:
toevallig had ik het er laatst ook over met mijn vriend.
op het begin van onze relatie liet hij eigelijk ook nooit iets van zich horen.
hij is voor zijn werk veel in het buitenland en soms hoorde ik 2 dagen niks van hem ofzo.
maar nu bellen we echt iedere dag, heb ook een goedkoop nummer dus kan hem iedere dag bellen.
hij zei laatst ook dat hij het maar lomp van zichzelf vond om nooit iets van zich te laten horen.
en is blij me nu wel iedere dag te kunnen spreken.
verder mail ik hem wel ooit of stuur hem een sms en krijg er ook niet altijd reactie op. laatst zei ik het tegen hem. hij zei gewoon van; het moet geen verplichting worden om iets terug te sturen.
en daar geef ik hem eigelijk groot gelijk in. hij zei ook dat hij gewoon zo niet is. en ik ben juist wel heel erg zo. dus hebben we afgesproken dat ik wat minder word qua smsen en mailen en hij wat meer. werd ik vanmorgen wakker van een sms-geluid. had nooit verwacht dat het van hem zou zijn. maar blijkbaar wil hij er ook wel wat aan doen.
ja, en zoiets hoopte ik ook te bereiken door te zeggen waar ik behoefte aan heb etc.
maar ik merk geen verschil erin eigenlijk. zoals ik al eerder zei, hij zit ook niet zo in mekaar en vindt het niet nodig steeds te bevestigen omdat hij vind dat ik vertrouwen in hem moet hebben.
ik zou wat meer contact willen maar voor hem is het goed. ik leg me er maar bij neer. misschien komt het nog wel een keertje
overigens, ik vind het altijd leuk 's morgens een smsje van hem te lezen, ik weet ook niet wat dat is, vind het gewoon wel lief.
pi_38616873
ja, ik ken dit wel. uit mijn ervaring leerde ik dat "als het er niet inzit", je het ook niet kunt verwachten. het enige wat het je oplevert is wederzijdse frustratie. je zou een gesprek met hem kunnen aangaan hierover. het gaat niet om dat mailtje of smsje, maar als jij behoefte hebt aan bevestiging, en hij kan je dat op ook geen andere manier geven die jou voldoende rust geeft, wordt het moeilijk. hij kan zichzelf ook niet gaan overvragen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_38617714
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:

- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag).
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.
de tering, elke dag weer sms'en. dat zou ik na een week helemaal zat zijn, ook al ben je nog zo lief.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_38617740
quote:
op woensdag 7 juni 2006 09:54 schreef mr_belvedere het volgende:

[..]

de tering, elke dag weer sms'en. dat zou ik na een week helemaal zat zijn, ook al ben je nog zo lief.
nou idd.
pi_38618507
dus ts gaat er van uit dat haar vriend de hele dag niets doet behalve aan haar denken. en dat-ie 's avonds niet kan slapen. en dat hij het heerlijk vindt als piep-piep-piep zijn gsm afgaat. want als hij dan jouw smsje leest wordt hij weer helemaal vervuld van heerlijke warmte.

welkom op de planeet aarde: hier gebeurt dat niet.
je vriend is gewoon met dingen bezig, en hij wordt op een gegeven moment gestoord van dat ge-sms.
het is daarbij totaal niet nodig voor hem om jou te smsen, want jij stuurt er al genoeg.
je bent bezig om je eigen onzekerheid bij hem neer te leggen.
lees je eigen posts nog eens door en kijk eens naar je opmerkingen als 'dat is toch normaal', 'het is normaal als...' en '1tje terug is toch niet teveel gevraagd'.
jij vindt dat. jij vindt dat dit-en-dat niet teveel gevraagd is voor jou vriend, en je gaat het hem aanrekenen als hij niet doet wat jij 'normaal' vindt.
als er iets irritant is, zijn het wel onzekere mensen die het 'normaal' vinden dat hun vrienden hen contstant aan het bevestigen zijn, onder het motto 'dat is toch niet teveel moeite'.
brrrrrr... krijg er helemaal de rillingen van. je moet wel erg lief zijn dat hij er nog geen jeuk van krijgt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:10:35 #131
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38619587
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef vencodark het volgende:
ja, had 2 weken geleden telefonisch over mn onzekerheden gesproken. hij probeert me wel op te beuren enzo door te zeggen dat het wel goed zit enzo en niet onzeker hoef te zijn. maar ik wil zo graag lieve woorden etc. is dat iets typisch voor vrouwen of niet?
je moet oppassen met dit gedrag omdat dit juist kan veroorzaken wat je vreest. als ik een meisje zou hebben dat elke dag bevestiging nodig heeft dat ik haar leuk vind, ik zou er erg moe van worden en uiteindelijk waarschijnlijk openstaan voor een meisje dat lekker zelfverzekerd is en haar eigen leven leidt. ik wil je absoluut niet bang maken dat zoiets gebeurt, maar wel duidelijk maken dat je gedrag niet goed is binnen een relatie (volgens mij).

je gedrag heeft ook vrij weinig met je relatie te maken alswel met je algehele onzekerheid als persoon. het lijkt me wel zinnig om daar aan te werken, en om naar je vriend het vertrouwen uit te spreken dát het goed zit, maar dat je je soms niet kunt beheersen in je drang naar bevestiging... maar dat je eraan werkt. als je dat zegt, krijg je gegarandeerd een hele lieve reactie

maak er ook maar een spelletje van, zet hem maar een keer met een dikke knipoog de deur uit, onder het motto "ik moet aan m'n onafhankelijkheid werken", grote kans dat de volgende afspraak heftig is

maar misschien is dit meer mijn fantasie
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:40 #132
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38620385
puppypowerrrrrr...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38620394
quote:
op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef liewec het volgende:

[..]

dat denk ik, ja.
pi_38620409
quote:

[..]

ik zou me ergeren aan het legen van mijn inbox iedere week.
pi_38640288
quote:
op woensdag 7 juni 2006 09:11 schreef sadisticembrace het volgende:
ja, ik ken dit wel. uit mijn ervaring leerde ik dat "als het er niet inzit", je het ook niet kunt verwachten. het enige wat het je oplevert is wederzijdse frustratie. je zou een gesprek met hem kunnen aangaan hierover. het gaat niet om dat mailtje of smsje, maar als jij behoefte hebt aan bevestiging, en hij kan je dat op ook geen andere manier geven die jou voldoende rust geeft, wordt het moeilijk. hij kan zichzelf ook niet gaan overvragen.
nee, ik heb hem gezegt wat ik zou willen. ik dwing hem niet maar kan het maar bekend maken toch.
het gaat indd. niet om het smsje maar om een beetje contact van zijn kant, dat het niet teveel van mij af moet komen. behoefte aan bevestiging ja. nu is het goed zo.
pi_38640476
quote:
op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef mgerben het volgende:
dus ts gaat er van uit dat haar vriend de hele dag niets doet behalve aan haar denken. en dat-ie 's avonds niet kan slapen. en dat hij het heerlijk vindt als piep-piep-piep zijn gsm afgaat. want als hij dan jouw smsje leest wordt hij weer helemaal vervuld van heerlijke warmte.

nee, dat heb je mis. dat maak jij er nu van. ik verwacht dat niet, al maak ik misschien die indruk. jammer dat iemand door mijn posts een vertekend beeld van me heeft, daar heb ik niks aan.

welkom op de planeet aarde: hier gebeurt dat niet.
je vriend is gewoon met dingen bezig, en hij wordt op een gegeven moment gestoord van dat ge-sms.
het is daarbij totaal niet nodig voor hem om jou te smsen, want jij stuurt er al genoeg.
je bent bezig om je eigen onzekerheid bij hem neer te leggen.
lees je eigen posts nog eens door en kijk eens naar je opmerkingen als 'dat is toch normaal', 'het is normaal als...' en '1tje terug is toch niet teveel gevraagd'.
jij vindt dat. jij vindt dat dit-en-dat niet teveel gevraagd is voor jou vriend, en je gaat het hem aanrekenen als hij niet doet wat jij 'normaal' vindt.

hier staat het er wel allejezus negatief. zo erg is het allemaal niet zoals je denkt dat het is.
ik zeg ook helemaal niet dat ik gelijk heb of whatever. in mijn openingspost vraag ik juist of ik teveel van mijn vriend verwacht. ik hoef geen heel verhaal van jou wat ik allemaal doe o.i.d. want zo staan de zaken helemaal niet.

als er iets irritant is, zijn het wel onzekere mensen die het 'normaal' vinden dat hun vrienden hen contstant aan het bevestigen zijn, onder het motto 'dat is toch niet teveel moeite'.

brrrrrr... krijg er helemaal de rillingen van. je moet wel erg lief zijn dat hij er nog geen jeuk van krijgt.

[b]ik heb het al helemaal niet over constant bevestigen. maar af en toe een beetje mag toch wel? of is dat heel erg idioot?
trouwens, als je al de rillingen krijgt van dit, dan kan je wel barweinig hebben.
ook jij hebt helaas een vertekend beeld van me gekregen of je stelt je mijn gedrag wel heel overdreven en erg voor. whatever.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:25:42 #137
141994 Dickies
Since 1922
pi_38640704
mijn kip heeft ook wel eens zoiets, maar soms zegt ze zo vaak ik hou van je en blabla wil je niet kwijt dat ik haast de kans niet krijg het zelf te zeggen en meestal denk ik er niet aan.

mannen zijn daar gewoon anders in over het algemeen, hoeft heus niet direct te betekenen dat ie niet om je geeft.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:27:22 #138
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38640768
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef dickies het volgende:
mijn kip heeft ook wel eens zoiets, maar soms zegt ze zo vaak ik hou van je en blabla wil je niet kwijt dat ik haast de kans niet krijg het zelf te zeggen en meestal denk ik er niet aan.

mannen zijn daar gewoon anders in over het algemeen, hoeft heus niet direct te betekenen dat ie niet om je geeft.
kip?

kansloos gozer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38640787
quote:
op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef liewec het volgende:

[..]

je moet oppassen met dit gedrag omdat dit juist kan veroorzaken wat je vreest. als ik een meisje zou hebben dat elke dag bevestiging nodig heeft dat ik haar leuk vind, ik zou er erg moe van worden en uiteindelijk waarschijnlijk openstaan voor een meisje dat lekker zelfverzekerd is en haar eigen leven leidt. ik wil je absoluut niet bang maken dat zoiets gebeurt, maar wel duidelijk maken dat je gedrag niet goed is binnen een relatie (volgens mij).

ik begrijp je goeie bedoeling. maar ik vraag echt niet om elke dag bevestiging. ik wil af en toe eens een complimentje o.i.d., veel meer vraag ik niet. hij zei zelf ook dat hij het op den duur vervelend vind om te horen dat ik weer zo onzeker ben (over ons). sindsdien hebben we het er niet meer over gehad omdat ik niet elk dingetje wil bespreken.
geloof me als ik zeg dat ik oppas hiermee. ik probeer wat zekerder te zijn en vooral niet aan hem te hangen, al lijkt dat nu zo.
maar ik vind wel, dat als ik me gewoon klote voel, ik dat moet kunnen zeggen. dat hoeft niet met hem te maken te hebben maar gewoon, alles. je moet toch met mekaar kunnen praten als je je klote voelt etc?

je gedrag heeft ook vrij weinig met je relatie te maken alswel met je algehele onzekerheid als persoon. het lijkt me wel zinnig om daar aan te werken, en om naar je vriend het vertrouwen uit te spreken dát het goed zit, maar dat je je soms niet kunt beheersen in je drang naar bevestiging... maar dat je eraan werkt. als je dat zegt, krijg je gegarandeerd een hele lieve reactie

ja, dat gesprek van laatst ging daarover. het ging niet puur met hem over ons maar over waarom ik onzeker ben, dat dat ook buiten hem om is. dat ik daarom af en toe bevestiging nodig heb.
toen ik zei dat ik eraan werkte was hij ook geïnteresseerd hoe ik dat deed en dat dat goed voor me zou zijn.

maak er ook maar een spelletje van, zet hem maar een keer met een dikke knipoog de deur uit, onder het motto "ik moet aan m'n onafhankelijkheid werken", grote kans dat de volgende afspraak heftig is

woensdag 7 juni 2006 @ 23:30:19 #140
141994 Dickies
Since 1922
pi_38640898
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef joeyt het volgende:

[..]

kip?

kansloos gozer...
je mag nog even achter de pc van je vriendin?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38640943
quote:

[..]

alsof ik heeeeele lange smsjes etc stuur. tis gewoon weltruste en sweet dreams, spreek je morgen. of whatever. zo'n ramp lijkt me dat nou ook weer niet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:32:59 #142
141994 Dickies
Since 1922
pi_38641022
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

alsof ik heeeeele lange smsjes etc stuur. tis gewoon weltruste en sweet dreams, spreek je morgen. of whatever. zo'n ramp lijkt me dat nou ook weer niet.
nee hoor, doen wij ook wel eens. alleen smsen we niet als we die dag elkaar al gezien hebben ofzo. en het is niet standaard altijd. maar elkaar iedere dag spreken vind ik vrij normaal.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:33:37 #143
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38641046
sms hem dan eens iets geils.

"ik lig net in bed maar kan niet slapen. ik moet de hele tijd aan je denken en daardoor word ik nat tussen mijn benen. ik ben zo geil dat ik er met gemak 3 vingers in kan laten glijden. oh was je maar hier bij mij"
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38641311
overigens, voor de mensen die echt denken dat ik 24/7 met hem bezig ben. dat is niet zo. ik verwacht niet dat hij constant aan me denkt wat dat is andersom ook niet zo.
ik heb hem alleen gezegt dat ik weleens behoefte heb aan wat meer bevestiging. ik ben ondertussen opgehouden met dagelijks een weltruste-smsje te sturen. ik zie nu ook in dat het niet raar is als je eens een dag geen enkel contact hebt.

ik hang niet aan hem en zie hem ook niet bijzonder veel, ook omdat ik mijn eigen dingen heb.
ik verwacht geen gast die constant met me bezig is ofzo
we leiden ieder ons eigen leven en af en toe een dagje samen.
.
en ohja, ik moet erbij bekennen dat ik nooit tegen hem zeg van hem te houden of hem een complimentje geef. ik zet dat alleen weleens (soms dus) in een smsje. in het echt eigenlijk nooit omdat ik daar niet zo goed in ben. zou hij me zeggen een beetje meer bevestiging te willen, dan kan die dat krijgen.

mocht iemand nog denken dat ik "all over him" ben en een meid ben die niet meer zonder dr vriend kan, die heeft het mis.
sommige mensen moeten niet te snel conclusies trekken en voor mij gaan denken. ik heb in mijn posts een schets gegeven van hoe het gaat etc. niet hoe ik van top tot teen in mekaar steek. al zijn er mensen die d.m.v. mijn posts heel mijn denkwijze denken te weten.
tip voor diegene: voordat je conclusies trekt en denkt te weten hoe ik ben, vraag het eens.

zo dat moest er even uit n.a.v. een aantal posts van mensen.
pi_38641399
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef dickies het volgende:

[..]

nee hoor, doen wij ook wel eens. alleen smsen we niet als we die dag elkaar al gezien hebben ofzo. en het is niet standaard altijd. maar elkaar iedere dag spreken vind ik vrij normaal.
ja, ben tot het inzicht gekomen dat het niet raar is als je niks van mekaar hoort een dagje of wat.
iedere dag spreken vind je normaal maar een smsje sturen als je mekaar niet spreekt niet?
bellen doen we eigenlijk nooit. ik vind dat wel jammer want ik ben nogal een beller, hij niet maar goed, dat geeft dan weer niet
pi_38641446
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef goed_gek het volgende:
sms hem dan eens iets geils.

"ik lig net in bed maar kan niet slapen. ik moet de hele tijd aan je denken en daardoor word ik nat tussen mijn benen. ik ben zo geil dat ik er met gemak 3 vingers in kan laten glijden. oh was je maar hier bij mij"
haha ja thx voor de tip. heb tijdje terug wel gesmst dat ik zn warme lijf naast me mistte, maar toen kreeg ik weinig/geen reactie dus ik sms dat niet meer zo snel.
dus ach, dan hou je dr sneller mee op denk ik.
kweet ook niet.

iig, ik ga slapen, heb hem niet gesmst vanavond, goed he
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:51:19 #147
141994 Dickies
Since 1922
pi_38641776
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

ja, ben tot het inzicht gekomen dat het niet raar is als je niks van mekaar hoort een dagje of wat.
iedere dag spreken vind je normaal maar een smsje sturen als je mekaar niet spreekt niet?
bellen doen we eigenlijk nooit. ik vind dat wel jammer want ik ben nogal een beller, hij niet maar goed, dat geeft dan weer niet
wij bellen (nou ja, ik bel nooit eigenlijk nu ik er zo over nadenk) iedere dag. dus tja.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38642883
als mijn vriend en ik elkaar een dag niet spreken, sturen we altijd even een sms'je (inmiddels vijf maanden), en dat komt van beide kanten. maar wij zijn dan ook raar
pi_38645738
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef vencodark het volgende:
overigens, voor de mensen die echt denken dat ik 24/7 met hem bezig ben. dat is niet zo. ik verwacht niet dat hij constant aan me denkt wat dat is andersom ook niet zo.
gelukkig maar toch?
quote:
ik heb hem alleen gezegt dat ik weleens behoefte heb aan wat meer bevestiging.
hier vind ik dat je het bij hem neerlegt. je hebt je verlangen naar bevestiging niet opgegeven, en door het aan hem te vertellen zaai je zelf het bloembed van je eigen onzekerheid in (met vergeet-mij-nietjes).
je leidt jezelf gewoon naar teleurstellingen toe.
want: door het hem te vertellen ga je nl toch verwachten dat hij dit doet.
en als hij het niet doet ga je het hem toch verwijten. eerst inwendig, en daarna ook naar hem toe.
want het is toch een kleine moeite? en hij weet toch dat jij dit graag wil? dus kan hij dit toch wel doen?

sorry voor de redelijk felle reactie een dagje geleden, maar ik heb gezien waar dit toe kan leiden.
ik heb een meid gekend die echt te vaak bedacht wat andere mensen wel niet spontaan voor haar hadden kunnen doen. en dan teleurgesteld werd omdat die mensen dat niet gedaan hadden.
denk je dat ze daar gelukkiger van werd? nee dus, ze werd keer op keer teleurgesteld omdat mensen niet elke dag vijf minuten vrijmaakten om te bedenken hoe ze haar konden verrassen.

het was gewoon jammer om te zien hoe haar drang naar korte-termijn bevrediging haar eigen geluk in de weg stond. als ze het gewoon los had kunnen laten was ze een stuk gelukkiger geweest.

die houding begint met te vinden dat iemand anders wel iets voor jou kan doen; want het is zo'n kleine moeite.

als je iets wilt, dan zijn er drie manieren om het gedaan te krijgen:
1. doe het zelf
2. huur iemand in om het voor je te doen
3. verbied je kinderen om het te doen

optie 4: hopen dat iemand het spontaan gaat doen is het pad naar teleurstelling.

[ Bericht 4% gewijzigd door mgerben op 08-06-2006 08:24:44 ]
pi_38689098
er zijn trouwens ook wel mannen die dagelijks smsen hoor.

maar het is ook een kwesite van je heel goed bij iemand voelen, ik heb niet elke dag een sms van mijn vriend nodig om te weten dat het goed zit. vroeger wel, bij anderen, typisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')