De laatste test voor de Engelsen.quote:Team line-ups:
England: Robinson, Carragher, A Cole, Gerrard, Ferdinand, Terry, Beckham, Lampard, Crouch, Owen, J Cole.
Subs: Bridge, James, Phil Neville, Dawson, Campbell, Hargreaves, Carrick, Jenas, Lennon, Downing, Carson, Walcott, Defoe, Johnson, Foster.
Jamaica: Ricketts, Garfield Reid, Claude Davis, Damion Stewart, Daley, Hue, Taylor, Euell, Campbell-Ryce, Shelton, Fuller.
Subs:Sawyers, Demar Stewart, Morrison, Stephenson, Jermaine Johnson, Kerr, Bennett, Burton, Crawford.
Referee: Konrad Plautz (Austria).
Eriksson heeft alle spelers van de standby list ook bij de selectie gehouden oid.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Defoe en Foster, hoe zit het met die twee?
Die zaten toch niet bij de selectie van 23 man?
Stel dat Defoe straks moet invallen, de rugnummers 1 tot en met 23 zijn in feite al ingevuld...moet hij dan met rugnummer 24 spelen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eriksson heeft alle spelers van de standby list ook bij de selectie gehouden oid.
die was geweldig...quote:
Als Trinidad ze er ook zo makkelijk voor hen in schiet heb je gelijk ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben zoveel man die kunnen scoren, ik denk niet eens dat ze Rooney gaan missen op het WK.
Dat blijkt nu wel ja, ze laten Jamaica makkelijk komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdediging toch best kwetsbaar zo te zien...
Alleen de verdediging is ietswat ongelukkigquote:
Inderdaad. Maar ja, het is wel Engelandquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen de verdediging is ietswat ongelukkig
Waarom is dat laf? Volgende week, dán gaat het erom hoor...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom spelen ze niet tegen een echte tegenstander? Wat heb je nou aan 3 zulke waardelozen tegenstanders. Vind het maar laf
Precies. Daarnaast kan oefenen tegen 'kleinere' landen zorgen voor flink wat zelfvertrouwen. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom is dat laf? Volgende week, dán gaat het erom hoor...
Je kan beter naar het WK gaan met het gevoel we kunnen veel kansen creeeren, scoren en geven weinig weg. Lekker ingespeeld raken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast kan oefenen tegen 'kleinere' landen zorgen voor flink wat zelfvertrouwen. Ook niet onbelangrijk.
De beste middenvelder ter wereld, Gerrard, met een van de beste ter wereld, lampard. Topmiddenveld inderdaad. Met Cole op de zijkant en Beckham op de andere kant. Tjah zonde van Beckham, maar die diepe passes kan je wel gebruikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ook mooi hoe de BBC in beeld bracht, hoe Lampard en Gerrard elkaars rug hebben. Lijkt me de sleutel tot succes voor Engeland.
Ja wissel Lampard en Gerrard in je post om, en ik zou het zo gezegd kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
De beste middenvelder ter wereld, Gerrard, met een van de beste ter wereld, lampard. Topmiddenveld inderdaad. Met Cole op de zijkant en Beckham op de andere kant. Tjah zonde van Beckham, maar die diepe passes kan je wel gebruiken
Daarom is mijn post van een hogere kwaliteit. De juiste volgorde, voor de rest is het natuurlijk een geweldige stelling, zowel van jou als van mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja wissel Lampard en Gerrard in je post om, en ik zou het zo gezegd kunnen hebben![]()
mooie aanval inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
jaja Crouch, mooie goal hoor
nee hoor, ik denk juist dat ze op de WK indien het niet zo makkelijk gaat eerder zenuwachtig en gefrustreerd worden als ze niet vlot scoren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan beter naar het WK gaan met het gevoel we kunnen veel kansen creeeren, scoren en geven weinig weg. Lekker ingespeeld raken.
Dat is beter dan matige gelijkspelletjes tegen eventuele tegenstanders straks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |