Eerst wat aan je kennis der Nederlandsche Taal doen, jongeman!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef longinus het volgende:
Als er meer van dat soort mannen zijn wordt ik homo
Je bent dan wel man, maar kwa spellingschekker nog steeds de oude Biancavia als vrouwquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst wat aan je kennis der Nederlandsche Taal doen, jongeman!
Zo is dat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Je bent dan wel man, maar kwa spellingschekker nog steeds de oude Biancavia als vrouw
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:30 schreef Jaco90 het volgende:
Heb je nog wel je tieten?
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:39 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu geil of heb je nog geen mannelijke hormonen?
Doe jij dat dan ook even want Nederlandsche schrijven we al een hele tijd niet meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kankermoeder, kankerjoch.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Doe is een keer normaal.. Aggresief kut ventje..
Ik houd graag den ouden spelling in ere.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:40 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook even want Nederlandsche schrijven we al een hele tijd niet meer.
Niet zeuren als je niet niet eens weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:46 schreef Stillers het volgende:
[..]
Het is toch zo?
1 regel in de OP, en het is klaar.
Als jij wat beter je best had gedaan aan de OP, wist ik waar het overging.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet zeuren als je niet niet eens weet waar het over gaat.
Wow, een Biancavia-post zonderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De OP is precies zoals hij zijn moet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Stillers het volgende:
[..]
Als jij wat beter je best had gedaan aan de OP, wist ik waar het overging.
Maar nu is het een kankertopic.
Dan zijn mijn reacties ook precies zoals ze moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De OP is precies zoals hij zijn moet.
Niet meer en niet minder.
Minder=meer. Wanneer Biancavia zover is zal ze het ons vast allemaal tot in details uitleggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:46 schreef Stillers het volgende:
Het is toch zo?
1 regel in de OP, en het is klaar.
Betrapt!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:52 schreef Stillers het volgende:
[..]
Dan zijn mijn reacties ook precies zoals ze moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |